2102, motamees, 1973

2102, motamees, 1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Eelpool oli juttu nivomat amortidest.
Amordi võimekusest saab ettekujutuse järgmiselt pildilt.
Selles autos on veel (mina läksin välja pildistama) 5 inimest ja pagassis kola ka. Tagavedrud on tavalise lada omad, mitte universaali tugevdatud.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ligemale 3000km autoga sõidetud. Nüüd võis taha installeerida ka kärukonksu.
Stange kronsteinid tehtud paksust roostevaba plekist. Sinna vahele keevitatud vinkel, mille külge saigi panna konksu. Vinkli külge tuleb ka tagurpidikäigu tuli.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Motamees tööhoos.Pilt
C
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Räägi, mis sul see numbrialuse tegemine ka maksis ja kas lasid selle saarel teha? Oskad äkki firma nime soovitada?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Lasin teha korraga neli kirja. 02 jaoks ja 04 jaoks (erinevad). Läks maksma kindlasti alla 50eek. Täpselt enam ei mäleta. Firmaks oli Treid disain. Kuressaares endise metsamajandi hoovil.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Sai tehtud pisike hooldusremont.
Hakkas tilkuma siduri töösilindri mansett. Mansetid (13eek) vahetatud uute vastu.
Tagaukse akna tõstuki tross oli hakanud libisema oma pesas. Aken vajus sõidu ajal tasakesi natuke lahti. Pingutasin kinnitust ja asi korras.
Veel pingutasin päiksesirmi kinnituskruve tugevamaks. Sõidu ajal vajusid lae vastu tõstetud sirmin poolde "masti". Koostamise ajal sai sinna vahele natuke määret pandud, et libedamalt liiguks. Selgus, et see oli viga. Nii libedalt nad liikuda ei tohiks.
Tagasillas vahetasin tavalise TAD17 õli sünteetilise transmissiooni õli vastu (käigukasti panin kohe). Lisasin ka tuubi Hadot. Nüüd kogu liikuv osa (mootor,käigukast ja sild) kaitsud Hadoga.
Praeguseks on renoveeritud auto sõitnud 4000km.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Oi krt, masin lagub hullusti. :P
Nüüd on rikkis juhiukse lüliti. Vahel ei hakka laetuli põlema. Vaja ette võtta üks suur remont. :D
C
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

motamehe jaoks on see töesti "suur" remont, sest nagu me köik teame, "kingsepp käib ikka paljajalu" !
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Masin talveks ette valmistatud (naastrehvid, soendusmatt, ukselukud õlitatud, nikkelosad vahatatud, suurema valgusjõuga esitule pirnid, jne.).
Ka sai lahti võetud kõik tuled. Neid peab aegajalt puhastama seest ja kruvisid õlitama. Muidu äkki ühel ajal vaja pirni vahetada ja ei saagi. Kruvid kõik nii roostes. Puhastamata klaasid kasvavad lõpuks seespoolt sammalt täis (Olen selliseid palju näinud).
Soendusmatt hoiab mootorit kahe sõidu vahel kauem soojana. Mootoriruumi ja kapoti vahel ka tihendid. Siis ei teki õhutõmmet kapotipilude vahelt, mis sooja kähku ära viib.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ette panin 145 kummid. Nüüd sõitu minnes, tundsin kohe, rool PALJU kergem.
C
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

mulle tundub, et sel pildil esirattad tagurpidi all.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mille jaoks on mustril antud suund? Selleks, et muster ise puhastuks. Traktori kalasabamuster lükkab kaapides külje pealt "vorstikesi" välja. Kui tagurpidi kaapida muutub kumm täiesti slikiks.
Siit minu loogika. Esiratas jookseb vabalt (mustril ükstapuha mispidi olla), pidurdades aga hakkab ta tööle. Ja töötab õigetpidi (puhastab ennast ise).
See loogika on ka kinnitust saanud mootorratta ja kardi (ka slikk kummidel on jooksusuund väga tähtis) rehvidelt. Osadel rehvidel on kahtepidi suund peal. Ette pannes tuleb ühtepidi, taha pannes teistpidi.
Nii, et mis on tagurpidi? Jah esiveoga autol oleks ta küll tagurpidi (kui vedamist tähtsamaks pidada).

Mig,il terane märkus igastahes.
C
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

minu arvamus: sedapidi muster töötab pidurdamisele hasti, aga ei tööta öieti söidu ajal veeredes veest läbimurdmisel, samuti mudast veeredes läbimurdmisel muster läeb umbe ja tekib vesikiil vöi mudaliug. Samas pannakse ju kummi keskele selline sügav soon vihmakummidel, et kui kalasaba lükkab veest läbimurdmisel vett keskele, siis ta pääseb löpuks selle soone kaudu välja, ning töötab ka pidurdamisel öieti.
slikid kardil pidid jah pidurdamisele töötama, kuna neil soonemuster puudub ja ei ole vaja millestki läbi murda.
Vihmakate kohta ei mäleta, kas microl olid noil ka kahesuunaga, siis pidi veesoon mittekalasaba olema, vöi keskelt soonega. ICA-l olid köik aint ühesuunalise noolega.
Olen tähele pannud, et enamus kalasabad esirattal, mis ei vea, on sedapidi, et murraks takistusest (vesi, muda) paremini läbi, pidurdamine jääb teisejärguliseks, sest "mis kasu on headest piduritest, kui söidu ajal pidamist pole."
Eks iga mees otsustab ise, millised kummid, mis pidi ja millistele ratastele (vedav, veetav) paneb. Pole enam ammu näinud selliseid kumme, kus on peale kirjutatud kaks suunda, et üks siis vedava ratta puhul, teine veetava. Tekitaks inimestes arusaamatust. kummitootjad on läind seda teed, et piisab ühest noolest küll tsiviilelanikele, on kompromiss tehtud mustris.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esimesed suuremad külmad tõid endaga kaasa piduri peasilindri tagumise manseti lekke. Samal ajal hakkas lekkima ka siduri töösilindri mansett.
No tagakummi lõhkemine külmaga küll seotud ei ole. Kui juba RE:kummivahetuseks sai auto tuppa aetud, siis kõrvaldasin ka mansettide lekked.
C
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

kas töösilindrite ja vist ka peasilindrite/-pumpade mansetid külmale nii tundlikud?
milles asi siis? kas manseti materjalis?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: moosmoosik
kas töösilindrite ja vist ka peasilindrite/-pumpade mansetid külmale nii tundlikud?
milles asi siis? kas manseti materjalis?
Kumm läheb külmaga kõvaks ,tõmbub kokku ja hakkabki õli läbi laskma. Mul lekivad juba neljandat talve bussil samamoodi piduriõli anumaalused tihendid. Eraldi saada pole rem.komplekti ,pumpa ei täi osta ja nii kuivatangi hommikuti õliniresid.
Pole viitsimist midagi asenduseks kah otsida ,vaja ju pärast õhutada ja.....:lol....ja selleks roolitagant püsti tõusta...:lol
Kord kuus kallan talvel juurde ,suvel probleeme pole.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Külm mõjub erinevatele materjalidele erinevalt (kumm läheb jäigemaks). Sealt ilmselt probleemid algavad.
Pidurisilindri leke oli väga väike (nagu logmanil). Oleks võinud lihtsalt pühkida, kuni soojemaks läheb. Siduri oma oli nati hullem. Ilmselt pole ma seda mansetti remondi käigus uuendanud. See oli üsna kulunud. Vahetus nii väike töö, et siiski otsustasin need korda teha. Auto peab ikkagi korras olema.
Remontkomplekt maksab 15eek.
C
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Algselt postitas: motamees
Masin talveks ette valmistatud (naastrehvid, soendusmatt, ukselukud õlitatud, nikkelosad vahatatud, suurema valgusjõuga esitule pirnid, jne.)
Mis pirne sa kasutasid? kas sul on H4 pesad tuledes? ise sõidan maha regullitud täistuledega koguaeg, kuna muidu ei valgusta originaalid eriti hästi! :puzzled
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ostsin H4 jaoks ette nähtud elemendid. Pirnid on Philips'i GT150 (power2night). Nähtavus täiesti korralik (lähituled hulga paremad, kui audi A6'el).
Pirni komplekt maksis 320eek (umbes aasta tagasi).Pilt
C
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Ma ei ole kohanud neid poes ega autoturul? kas tegu lada toodanguga, või kasutasid mõnda alternatiivi?

PS! need philipsi pirnid on tõesti head! töötan autoteeninduses, kus käivad teatud firma taksojuhid, ning need pirnid kestavad kordi kauem ja näitavad tunduvalt paremini!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Vasta