2105,dasf,1989,vfts style

2105,dasf,1989,vfts style

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

..Pilt
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

...Pilt
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

sai vahetatud es klotisd silindrid ja voolikud (enne vahetust )Pilt
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

ja pärastPilt
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

heh, kõigeparem on ladaklubis asju lugeda siis kui pole nädalaega sees käinud...:D
Igal juhul see auto on sul ikka väga ilus... :cool:
Mis siis ikka... Kiiret sõitu!!! :spin:cool:
v
vahher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Okt 2006 16:25
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas vahher »

Kas säärane pütt on ise kokku keevitatud, või kuskilt ostetud? Igaljuhul suu jäi küll vett tilkuma kui säärast masinat nägin. Ilus auto. Edu:D
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Soovitan ka tagasilla kõik vardad ära tugevdada.
Tahtsin veel küsida, et mis vedrustusega ette võtad?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

tänud väga palju on abi olnud sõpradest ja just ladaklubist
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

alla lähevad sellised amordidPilt
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Head amordid on need, mul juba aasta all olnud ning auto stabiilsusele andis ka palju juurde.

Tore projekt.
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

sai siis terve päevakese auto kallal nokitsetud, gaasikad alla pandud ja sarniirid, uksepolstrid kah nüüd küljes
number on eriti lahePilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Saab seda masinat Raplas kardirajal näha?
Ja kui ma väga ei eksi, siis selline number ju ainult ralliautodel lubatud?:P
Lower your standards and you'll never be disappointed!
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Mõndadele on teatud teenete eest veel lubatud.
ostsid siis sõida
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

eks igaühe enda teha kes paneb teise mootori kes muud:kuri
m
mhku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Mär 2006 12:12
Asukoht: Viljandimaa, Abja vald
Autod: vaz2103-78a, Opel omega-92a, BMW 525tds-97a, MB 190d- 1986

Postitus Postitas mhku »

Küsimus siis seoses nende laienditega. Kuidas nendega arki suhtes on? Kas peab midagi arkis ka ajama või võibki niisama panna ja sõita ja politseid ei sega?
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Mix nad segama peaks... siis ei tohiks ju koopaid laiaks keevitada, antikaid peale panna, ega esilisasid kasutada...
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: zigulimasuurik
Mix nad segama peaks... siis ei tohiks ju koopaid laiaks keevitada, antikaid peale panna, ega esilisasid kasutada...
Muig...ja kus kohas on TSM määrusega selline punkt kus tohib ? :lol
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Esilisa (tuuletamm) ja antitiivad pole keelatud.

Kood 604. Antitiib, tuuletamm, tuulesuunajad jms lisandid
Nõue: antitiiva, tuuletammi, tuulesuunajate jms lisandite olemasolu korral peavad need olema kinnitatud ja korras. Kontrollimine: vaatlusega.


https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12825218


Laiendite kohta käivaga saaks vaielda sellele punktile viidates:

Kood 602.
Kerest väljaulatuvad osad (eksterjöör)
Nõuded:
1) 1994. a või hiljem valmistatud M1 kategooria sõiduauto kere peab vastama E-reegli nr 26 või direktiivi 74/483/EMÜ ning veoauto kabiin E-reegli nr 61 või direktiivi 92/114/EMÜ nõuetele. Bussi kere peab vastama grupis 9 esitatud nõuetele;
2) kere/kabiini ja nendest väljaulatuvatel osadel, v.a peeglid, antennid, pakiraamid ja detailid, mille kõvadus on väiksem kui 60 Shore'i ühikut ja mis asuvad kõrgemal kui 2 m teepinnast, sõiduki põrandatasapinnast madalamal või, mis ei saa 100 mm läbimõõduga kuuliga veeretamisel kokku puutuda kuuli pinnaga, ei tohi olla teravaid, haakuvaid ega lõikavaid väljapoole suunatud eendeid, mis võivad põhjustada vigastusi isikutele, kes saavad löögi või puutuvad vastu sõiduki keret.
Kuul, ? 100 mm, peab veerema üle kerepinnal olevast takistusest nii, et kuuli keskpunkti läbiv kere pinnaga rööbiti olev telg jääks kuuli pinna ja takistuse kokkupuute punktist kõrgemale


https://www.riigiteataja.ee/ert/get-att ... d=12826080

Sellest saan ma aru niimoodi, et kõik külgepoogitud laiendid, mis ei ulatu kerepinnast väljapoole rohkem, kui u.4,5 cm on lubatud. Sest nad ei saa iialgi tõusta ülalnäidatud pildil olevast kuuli keskteljest kõrgemale.
VFTS- tüüpi laiendid on aga kõvasti kõrgemad. Ise pole mõõtnud, aga silma järgi vist kuskil 7 cm tuuris. Seega läheb lõhki see kuuliteema ja tõepoolest neid ei saa ametlikult tänaval kasutada. Bürokraatia.
Kuid, siiski-siiski tasub Dasfil proovida oma auto palliga üle käia. Laiendid ei ole masina pinnaga risti, vaid u. 45 kraadise nurga all on need kalded. Kuskohas asub kuulil see kokkupuutepunkt?


[Muudetud: 3-11-2007 logman]
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Seda ma ei teadnud tõesti ,et 4.5 cm piiriks on... ju ta siis on nii.Ei tasu kohe üleolevalt suhtuda.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

sai siis natuke nokitsetud iste sisse ennem campiPilt
Vasta