21063 Peep 1985
21063 Peep 1985
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
-
pPeep063
- Postitusi: 229
- Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
- Asukoht: Vändra / Tallinn
- Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061
juhi aknalt pühib korralikult aga kõrvalistuja akna kohapealt jätab jah keskelt natuke vahele. Aga noh mul pole hullu, sest kasutan neid nagu nii harva. Enam jaolt ikka iluasjad seal.
Ja rakveres sai ka jah käidud. Toimus hobiautode hooaja lõpetamine. Tore üritus oli. Olin ainuke Lada 2 mosse, 2 volga ja hunniku usaraua keskel.
Ja rakveres sai ka jah käidud. Toimus hobiautode hooaja lõpetamine. Tore üritus oli. Olin ainuke Lada 2 mosse, 2 volga ja hunniku usaraua keskel.
-
tTimmThaler
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
- Asukoht: Pärnumaa
- Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
- Kontakt:
-
pPeep063
- Postitusi: 229
- Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
- Asukoht: Vändra / Tallinn
- Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061
Nonii sai siis jälle ülepika aja autoga tegeletud. Nimelt sai alla pandud 4,3 differ. Kuid kui auto sõitma sain siis tundus et differ nagu undab ja käiks kuskile vastu. Sai siis differ auto alt keeratud ja natuke reguleeritud. Nimelt käis teo ja taldriku hambad liiga tihkelt. Reguleerisin siis natuke taldrikut teost eemale. Jäi väikese loksuga, ?nitti võtsin oma eelmiselt 4.1 difrilt, sellel oli loks suht keskmine, aga töötas normaalselt. Keerasin siis difri alla, poolteljed ka tagasi ja mahlad sisse. Kuid kui jälle auto liikuma sain siis ikka krt undab ja käiks nagu kuskile vastu. Hetkel ei oskagi öelda enam mis viga. Äkki keegi on sihukese asjaga kokku puutunud, või oskab öelda täpselt kuidas difrit reguleerida.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kui omale teise difri alla panin, siis oli sama lugu. Vahetasin enne allapanekut ära otsasimmeri ja selle taga oleva metallpuksi. Auto all olles pingutasin otsamutrit nii palju kuni müra ja undamine lõpuks ära kadus. Pingutada tuli päris kõvasti, niiet see uus puks lömmi läheb seal sees. Päris mitu korda käisin kanali peal ja keerasin juurde, et vaikseks saada. Nüüd siis enamvähem kadunud undamised. Algul kui väga lõdva oli, siis hakkas suht hullusti rapsima.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Kui venekeelt mõisats võib sul sellest raamatust abi olla. http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=17496 Üldiselt ei tohi seda distants puksi täita kokku ka suruda. Kirjadejärgi peaks selle igalaltivõtmise järel ära vahetama.
-
pPeep063
- Postitusi: 229
- Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
- Asukoht: Vändra / Tallinn
- Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061
No nii, täna on hea päev..sain lõpuks diffri korda. Alla läks siis 4.3 differ. Sain selle üxpäev sugulase käest. See õnneks töötab ilusti. Eelmist 4.3-e ei saanudki tööle. Ennast ma ei kiidaks aga krt kui iga nädal vähemalt kaks korda difrit vahetada siis võin öelda et olen juba proff difri vahetamisel Kokkuvõtteks vedeleb mul kodus siis 3.9, 4.1 ja 4.3 diffrid, siis 2 neljakäiguga kasti. ja mitu mootorit. erinevate autode uksed ja unnik teisi juppe.
Aga see selleks.
Tahaks veel küsida laiema ringi käest et mis arvate sellistest hindadest. Tahaks lasta oma 1,6L mootorit natuke forsseerida tänavasõiduks. Üx mootori tegija andis siis ka umbkaudsed hinnad. Et äkki keegi ütleb oma arvamuse. kas liiga kallis/odav jne. Lihvimise ja puurimise mõõte ei oska öelda. Need on siis umbkaudsed maksimaalsed hinnad. Kepsud: 600.- , plokikaan:3500.- , klapitaldrikud:800.- , nukkvõll:3000-6000.- , Mahle kolvirõngad: 1600.- , Vänt lihvida: 900.- , ploki puurimine 600.- , ploki lihvimine 500.- ja tööraha: kuni 10 000.-
[Muudetud: 6-12-2009 Peep063]
Aga see selleks.
Tahaks veel küsida laiema ringi käest et mis arvate sellistest hindadest. Tahaks lasta oma 1,6L mootorit natuke forsseerida tänavasõiduks. Üx mootori tegija andis siis ka umbkaudsed hinnad. Et äkki keegi ütleb oma arvamuse. kas liiga kallis/odav jne. Lihvimise ja puurimise mõõte ei oska öelda. Need on siis umbkaudsed maksimaalsed hinnad. Kepsud: 600.- , plokikaan:3500.- , klapitaldrikud:800.- , nukkvõll:3000-6000.- , Mahle kolvirõngad: 1600.- , Vänt lihvida: 900.- , ploki puurimine 600.- , ploki lihvimine 500.- ja tööraha: kuni 10 000.-
[Muudetud: 6-12-2009 Peep063]
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
nukkvõll, siis koos reg rattaga? ja kust see hind nüüd siis 6000 juurde läheb nukal? rõngastest ja kolbidest kõneles juba eesi olija.. ainult rõngaste eest 1600 maksta jah palju.... samas ei näe ma mõtet, et teha tänavasõidumootori jaoks terve see nimekiri ära, selliste summade eest. Saab ka odavamalt tänavasõiduks teha piisavalt hea mootori. Sest võttes sinu nimekirjast maks hinnad, mis kirjutanud oled, siis selle eest saab teha juba üpris korraliku "kange" mootori.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Mina soovitan sulle ikka sedasama varianti, mida koosolekul juba rääkisin http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=18463
Jõud taga, peab minema.
-
pPeep063
- Postitusi: 229
- Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
- Asukoht: Vändra / Tallinn
- Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061
Seda varjanti mis sa Ando pakud olen mõelnud. Aga ei oska öelda veel midagi.
To Mikk: päris kange mootori pidi jah saama. ise ka mõtlen et kas on mõtet tänavasõiduks sellist teha. Nuka hinda ütles mingist venekeelsest kataloogist.
Ise ma eriti nendest mootori tegemistest ei tea, nii et suht raske on üldse kaasa rääkida ja mõelda.
To Mikk: päris kange mootori pidi jah saama. ise ka mõtlen et kas on mõtet tänavasõiduks sellist teha. Nuka hinda ütles mingist venekeelsest kataloogist.
Ise ma eriti nendest mootori tegemistest ei tea, nii et suht raske on üldse kaasa rääkida ja mõelda.
Aga tee nii nagu üks mees oma stock 1.6 tegi siin foorumis. 128kw.Algselt postitas: Peep063
Seda varjanti mis sa Ando pakud olen mõelnud. Aga ei oska öelda veel midagi.
To Mikk: päris kange mootori pidi jah saama. ise ka mõtlen et kas on mõtet tänavasõiduks sellist teha. Nuka hinda ütles mingist venekeelsest kataloogist.
Ise ma eriti nendest mootori tegemistest ei tea, nii et suht raske on üldse kaasa rääkida ja mõelda.