6. leht 9-st

Postitatud: 09 Nov 2008 22:51
Postitas maalo
täitsa metsas ikka :sein annaks molli sellisele. paraku on inimesi, kes ei pea Ladat miskiks ning parklas lüüakse uks jalaga lahti.. eriti just näen seda Lõunaka parklas ja enamjaolt Länkari või muu jeebu omanikud..

Ma juba ootan aega, mil saan oma kaunitari su kõrvale ajada :D
aga selline küss, et kes sul keevitustöö/ värvimise tegi?

keevitustöö kavatsen sisse osta, aga värvida tahaks ise nagu. :) või pole mõtet jamada? :D

Postitatud: 10 Nov 2008 07:53
Postitas ando
Keevitustöö tegi mees, keda enam elavate nimekirjas pole, kvaliteet polnud ka kiita vastupidiselt minu algsele kiitmisele-pinged on sisse tõmmanud ja keevis polnud tihe. Värvitööd tegi ka isik, kes pärast minu masina tegemist enam ei tegele. Võimalusel soovitan neid töid vältida, kui küljest pole midagi roostetanud, siis proovi värvi poleerida, äkki päästab värvimisest, kuna närvid kannatavad kõvasti ja odav pole ka.

Postitatud: 08 Apr 2009 22:33
Postitas ando
Nii, palju verd on vahepeal ringi voolanud ning nüüd on aeg taaskord teemat äratada. Täna sai tehtud kindlustus, meeldiva üllatusena on see hulga odavam kui eelmine aasta, lausa 600.- võrra. Väike muudatus kindlustuandjas ja koef. ka juba kukkunud.
Loodetavasti hakkab kehtima homsest, kuid võib ka olla, et ülehomsest-nii vähemalt lubati. Homne päevakava näeb ette auto talvekorterist välja kaevamist, starteri vahetamist, aku monteerimist ja võtme keeramist. Kui kõik läheb plaanipäraselt, peaks saama hääled kätte ning loodetavasti ka liikuma.
Veermikuuuendus on veel tegemata, hetkel on selle krabisevaga lood na kehvad-nagu igal pool. Jääb loota, et keegi viib selle pruuni G2 käki mul minema ning saan rahulikult suvel oma universaaliga sõita. Proovin ka pilte panna lähiajal.

[Muudetud: 8-4-2009 ando]

Postitatud: 10 Apr 2009 14:10
Postitas ando
Nii. Täna sai vahetatud starter, jälle. Veidi palju jamamist kuid vea leidsin üles. Tõmberelee tõmbas kui ringi ei ajanud. Veidi keermete, poltide, mutrite puhastust ja korras. Aku oli küll kutu, kuid "start" aitas käima. Ilusti kõik töötas, tühikäik olemas. Ainus jama on laadimistuli, mis talvega kustunud, kuskilt vaja vist veidi puhastada. Väike pildike ka talvekorterist, sinna jääb ta praegu minust maha ka, kuna korralikku akut vaja. Lubadega ka nii nagu ta on, niiet sõitmisega kiiret ei ole.Pilt

Postitatud: 15 Apr 2009 15:54
Postitas ando
Täna saabus autole hunnik juppe. Loodetavasti leian peagi aja ja koha nende vahetamiseks. Hunnikus siis 4 šarniiri, 4 rooliotsa, 3 pidurivoolikut. Hind koos transpordiga 879 .-, paki kaal 5,2 kg. Nüüd ei ole enam ettekäänet sõitmaks koliseva šarniiriga :rolleyes
Pilt

[Muudetud: 15-4-2009 ando]

Postitatud: 15 Apr 2009 19:54
Postitas MuKi14
Proovisite kaljast purju jääda? :D

Edu sulle su aparaadiga, ära liiga palju ka siis joo. :D

Postitatud: 15 Apr 2009 20:15
Postitas ando
Algselt postitas: MuKi14
Proovisite kaljast purju jääda?
Oh ei. See niisama hea jook söögi kõrvale. Kraad sees ei ole ostu põhjuseks, pigem hea maitse :P

Postitatud: 20 Juul 2009 12:46
Postitas ando
Üle pika aja veidi infot.

Auto on ilusti vastu pidanud, juba üle 1000 km mahagi sõitnud. Vahetatud said šarniirid, rooliotsad. Pidurivoolikud ja kolisev vahepukk ootavad oma järge veel. Kütusekulu on ikka stabiilne 9,2l sajale. Muud väga polegi rääkida, veidi veel nokitseda ja Summercampil näeme.

Vahepalaks pilt suguvõsa kokkutulekult.
Pilt

Postitatud: 21 Juul 2009 01:18
Postitas Kevin68
Viimase pildi peal näeb küll super hea välja. :o

Postitatud: 03 Aug 2009 09:50
Postitas ando
Väliselt on campiks valmis. Väiksed tööd on jäänud teha, kuid loodan ilusti ära jõuda nendega.

Pilt

Postitatud: 03 Aug 2009 09:58
Postitas lada
Miks numbrimärk allapoole kolis?
Väga ilus autu:spin..edu masina ülalpidamisel;)

Postitatud: 03 Aug 2009 10:18
Postitas ando
Praktilisem ja ilusam. Pealegi on selle järgi hea kõrgust võtta-kui vastu maad käib, on tee keskmine osa kõrge ja kiirust vaja vähendada. Ja nüüd ei pea vändaga käivitamiseks numbrit vabastama :cool:

Postitatud: 25 Aug 2009 22:36
Postitas ando
See auto on mind Summercampist alates palju vihastanud.

Kõigepealt algas asi sellega, et Läänemaal kukkus summuti tagumine pütt alla. Seal see oli päris metsik auk. Väike lärin käis asja juurde, selge.

Vahepukk kukkus ka 2 korda alt ära, oma viga- panin liiga väiksed seibid sinna vahetusel.

Seejärel sai pandud sisse kangemat kütust nimega 98. Auto lippas rõõmsamalt, 130 kella peale, rohkem ei tulnud. Hiljem vaatasin, et mõnest kohast on õli välja peksnud, õlitase ka vähenenud.

Vahetasin ära tagumise püti, läriseb samamoodi kui enne. Sõelad lahti vist. Peab jälle vahetama hakkama.

Seejärel tegin vist läbi aegade suurima lolluse. Vahetasin tagadifrit, kuna need kõrged pöörded viskasid üle. Alla panin siis oma kunagise rohelise 06 alt pärit 4.1 ülekandega difri. Vahetus võttis omajagu aega, välja tuli, et tagumised pidurisilindrid olid ka üpris kinni jäänud. Sai siis need korda tehtud, nind proovisõit ei olnud hea. Pedaal vajub palju sügavamale ehk peab klotse peale keerama ja vibra ja lärm on diffriga meeletu. Velgede koonused on ka pandud rehvitöökojas p***e, niiet on vaja uusi 06 velgi otsima hakata. Neile tuleb peale otsida ka mitteprott rehvid, millega oleks hea kruiisida.

Tööd on liiga palju, ma ei jaksa nii ajaliselt, rahaliselt kui ka vaimselt. Kuna august on ülevaatuskuu minule, siis ma sel aastal loobun ja viin auto ära talvekorterisse. Näis, kui jälle tuhin peale tuleb, võtan kätte, ja teen auto korda. Summuti leidsin sauna tagant, auto alt(kes käinud, see teab), roostevaba veel. Tagasilla panen laua peal kokku, siis hea alla keerata koos tutikate varraste ja muude pudinatega.

See auto seisma panek mõjub isegi positiivset, siis ei teki äkki kiusatust 2 kuud enne lube paragrahve koguda.

Väike pildike ka minu uuest varuosalaost. Palju juppe otse riiulil, kui miskit silma hakkab üldiselt pildilt, võib küsida ;)

Pilt

Postitatud: 12 Mai 2010 22:06
Postitas ando
Pikk talv möödas, aeg rääkida tehtust. Vahepeal on vahetatud uuesti differ, kuid kuna tihend ei jäänud pidama on parklas minu auto all suur õliloik. Vahetatud said ka tagumised pidurisilindrid, kuna eelmised olid rooste tõttu seiskunud. Tagasild käis alt ära, liivapritsis, värvisin üle ja alla tagasi. Uued sillapealsed piduritorud ja uus toru regulaatorist voolikuni.

Veel on vaja vahetada kogu sidurimäng, kuna miski seal on võtnud nõuks kõva müra teha. Ka tuleb vahetada diffri tihend. Pärast seda võib minna vist ka ülevaatusele, et autole sõiduõigus saada lõpuks.

Diffri ja kastiga on seotud ka minu väike abipalve-kui kellelgi on sel nädalavahetusel Tartu linnas kanali või tõstuki kasutamise võimalus, siis ma heameelega kasutaks seda, kuna laupäevaks-pühapäevaks lubab vihma ning sellistes tingimustes on väga keeruline parklas remontida. Mõeldav on väike kompensatsioon stiilis nelipakk või kommiraha.

Postitatud: 01 Sept 2010 22:30
Postitas ando
Vahekokkuvõte.

Auto sel suvel palju peavalu põhjustanud, hetkel all uus tagasild(loe teise auto alt pärit) ning seegi ähvardab kohe laiali minna. Summeril juba oli näha minu auto rohke pagasi seas aukohal varudiffrit, mida siiani õnneks vaja pole läinud.
Käigukast on hakanud häält tegema.
Positiivse külje pealt tooks välja selle, et Rutjal abivalmi kodanik Walteri tehtud seadistused on mõjunud auto dünaamikale positiivselt. Auto liigub reipamalt ning töötab palju vaiksemalt. Suured kummardused tegijale!
Auto sai endale uued jalavarjud ning veereb nüüd 175/65R13 ContiEcoContactide peal-juhitavus on parem ja veeremüra väiksem.
Suvel oli ka intsident katusega(kes teab, see teab), abiks oli SmartService, kes suutis algse staadiumi taastada. Kui aga polster juba maas oli...
Pilt
..tuli tuju teha nii....
Pilt

Tegu 2mm pigimatiga ning eesmärgiks on anda katusele jäikust ja vähendada plekktrummiefekti.

Hooaega veel lõpetama ei hakka, proovin sõita nii kaua, kui kannatab.

Mulle võib pakkuda tervet tagasilda, milles oleks sees 4.3 ülekanne. Vastu võin anda erinevat sodi(karpad, poolteljed, stock nukad, genekatükid jms kraam, mis jääb järele mitme ?iguli lammutamisel)

Summeri parimad palad ka:

Pilt

Pilt

Pilt

[Muudetud: 1-9-2010 ando]

Postitatud: 15 Nov 2010 23:15
Postitas ando
Hooaeg lõppes selle auto jaoks novembri alguses koos kindlustusega. Siia märkme tegemisega viivitasin aga teatud põhjusel. Siinkohal tänaks Arvit uue 01 märgi eest, mille ta autole keeras külge Motoshow'l juba. Õde kinkis mulle sünnipäevaks professionaali tehtud fotod minu punasest universaalist. Siinkohal jagaks ma neid ka teiega.

Fotode autor on Sergei Zjuganov (http://www.sergeizjuganov.com)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Kohtumiseni uuel aastal!

Postitatud: 15 Nov 2010 23:47
Postitas lada
Kenad pildid.
Äkki saad anda selle 2mm pigimati kohta infot mis sa katusele panid. Et mis firma või kust võimalik saada jms info oleks hea.
Aga auto on ikka mõnus piltidelt vaadates...saaksin enda auto värvi ka korralikult peale lastud siis oleks sama hea vaadata (mu masinal sama värv)

Postitatud: 16 Nov 2010 11:41
Postitas marzer
Enne pildistamist lõid masina läikima? Pildid ja auto on ilusad.:cool:

Postitatud: 16 Nov 2010 14:00
Postitas ando
Pigimati sain Audiodesign-ist, Tartust, Tähe tänavalt. Tegu oli iseliimuvaga, polnud mingit kuumutamist. Kulus peaaegu 5 plaati, plaadi hind oli vist 300.-(enam üldse ei mäleta). Kasu on tuntav, kui enne ukse kinni löömisel käis selline plekilärin, siis pärast oli tummisem kõvasti. Polstrit oli natuke keerulisem paigaldada, aga kui veidi pressida, siis sai paremini istuma, kui originaalis.
Enne pildistamist ei löönud läikima, kahjuks ei olnud aega. Auto oli parklas seisnud hea mitu nädalat enne pildistamist, õnneks hea fotograaf oskas pildistada nii, et see väga paistma ei jäänud. Sessiooni ajal juhtus nii mõndagi, sai vesteldud politseiga ja autot käima lükatud surnud aku tõttu.

Politsei.

Postitatud: 16 Nov 2010 14:15
Postitas SexSix
Politsei aitas autot kåima lukata.:lol Aga vist mitte?:yllatunud