2102, ando, 1979

2102, ando, 1979

Eesti Ladaklubi liikmete autod
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

#101

Postitus Postitas maalo » 09 Nov 2008 22:51

täitsa metsas ikka :sein annaks molli sellisele. paraku on inimesi, kes ei pea Ladat miskiks ning parklas lüüakse uks jalaga lahti.. eriti just näen seda Lõunaka parklas ja enamjaolt Länkari või muu jeebu omanikud..

Ma juba ootan aega, mil saan oma kaunitari su kõrvale ajada :D
aga selline küss, et kes sul keevitustöö/ värvimise tegi?

keevitustöö kavatsen sisse osta, aga värvida tahaks ise nagu. :) või pole mõtet jamada? :D
Lujaa laatua Lada :)

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#102

Postitus Postitas ando » 10 Nov 2008 07:53

Keevitustöö tegi mees, keda enam elavate nimekirjas pole, kvaliteet polnud ka kiita vastupidiselt minu algsele kiitmisele-pinged on sisse tõmmanud ja keevis polnud tihe. Värvitööd tegi ka isik, kes pärast minu masina tegemist enam ei tegele. Võimalusel soovitan neid töid vältida, kui küljest pole midagi roostetanud, siis proovi värvi poleerida, äkki päästab värvimisest, kuna närvid kannatavad kõvasti ja odav pole ka.
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#103

Postitus Postitas ando » 08 Apr 2009 22:33

Nii, palju verd on vahepeal ringi voolanud ning nüüd on aeg taaskord teemat äratada. Täna sai tehtud kindlustus, meeldiva üllatusena on see hulga odavam kui eelmine aasta, lausa 600.- võrra. Väike muudatus kindlustuandjas ja koef. ka juba kukkunud.
Loodetavasti hakkab kehtima homsest, kuid võib ka olla, et ülehomsest-nii vähemalt lubati. Homne päevakava näeb ette auto talvekorterist välja kaevamist, starteri vahetamist, aku monteerimist ja võtme keeramist. Kui kõik läheb plaanipäraselt, peaks saama hääled kätte ning loodetavasti ka liikuma.
Veermikuuuendus on veel tegemata, hetkel on selle krabisevaga lood na kehvad-nagu igal pool. Jääb loota, et keegi viib selle pruuni G2 käki mul minema ning saan rahulikult suvel oma universaaliga sõita. Proovin ka pilte panna lähiajal.

[Muudetud: 8-4-2009 ando]
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#104

Postitus Postitas ando » 10 Apr 2009 14:10

Nii. Täna sai vahetatud starter, jälle. Veidi palju jamamist kuid vea leidsin üles. Tõmberelee tõmbas kui ringi ei ajanud. Veidi keermete, poltide, mutrite puhastust ja korras. Aku oli küll kutu, kuid "start" aitas käima. Ilusti kõik töötas, tühikäik olemas. Ainus jama on laadimistuli, mis talvega kustunud, kuskilt vaja vist veidi puhastada. Väike pildike ka talvekorterist, sinna jääb ta praegu minust maha ka, kuna korralikku akut vaja. Lubadega ka nii nagu ta on, niiet sõitmisega kiiret ei ole.Pilt
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#105

Postitus Postitas ando » 15 Apr 2009 15:54

Täna saabus autole hunnik juppe. Loodetavasti leian peagi aja ja koha nende vahetamiseks. Hunnikus siis 4 šarniiri, 4 rooliotsa, 3 pidurivoolikut. Hind koos transpordiga 879 .-, paki kaal 5,2 kg. Nüüd ei ole enam ettekäänet sõitmaks koliseva šarniiriga :rolleyes
Pilt

[Muudetud: 15-4-2009 ando]
Jõud taga, peab minema.

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#106

Postitus Postitas MuKi14 » 15 Apr 2009 19:54

Proovisite kaljast purju jääda? :D

Edu sulle su aparaadiga, ära liiga palju ka siis joo. :D

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#107

Postitus Postitas ando » 15 Apr 2009 20:15

Algselt postitas: MuKi14
Proovisite kaljast purju jääda?


Oh ei. See niisama hea jook söögi kõrvale. Kraad sees ei ole ostu põhjuseks, pigem hea maitse :P
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#108

Postitus Postitas ando » 20 Juul 2009 12:46

Üle pika aja veidi infot.

Auto on ilusti vastu pidanud, juba üle 1000 km mahagi sõitnud. Vahetatud said šarniirid, rooliotsad. Pidurivoolikud ja kolisev vahepukk ootavad oma järge veel. Kütusekulu on ikka stabiilne 9,2l sajale. Muud väga polegi rääkida, veidi veel nokitseda ja Summercampil näeme.

Vahepalaks pilt suguvõsa kokkutulekult.
Pilt
Jõud taga, peab minema.

Kasutaja avatar
Kevin68
Foorumi kasutaja
Postitusi: 146
Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
Asukoht: Hiiumaa
Autod: VAZ 21011

#109

Postitus Postitas Kevin68 » 21 Juul 2009 01:18

Viimase pildi peal näeb küll super hea välja. :o
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib, mõtled et miks sa seda ei kasutanud

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#110

Postitus Postitas ando » 03 Aug 2009 09:50

Väliselt on campiks valmis. Väiksed tööd on jäänud teha, kuid loodan ilusti ära jõuda nendega.

Pilt
Jõud taga, peab minema.

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106 T

#111

Postitus Postitas lada » 03 Aug 2009 09:58

Miks numbrimärk allapoole kolis?
Väga ilus autu:spin..edu masina ülalpidamisel;)

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#112

Postitus Postitas ando » 03 Aug 2009 10:18

Praktilisem ja ilusam. Pealegi on selle järgi hea kõrgust võtta-kui vastu maad käib, on tee keskmine osa kõrge ja kiirust vaja vähendada. Ja nüüd ei pea vändaga käivitamiseks numbrit vabastama :cool:
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#113

Postitus Postitas ando » 25 Aug 2009 22:36

See auto on mind Summercampist alates palju vihastanud.

Kõigepealt algas asi sellega, et Läänemaal kukkus summuti tagumine pütt alla. Seal see oli päris metsik auk. Väike lärin käis asja juurde, selge.

Vahepukk kukkus ka 2 korda alt ära, oma viga- panin liiga väiksed seibid sinna vahetusel.

Seejärel sai pandud sisse kangemat kütust nimega 98. Auto lippas rõõmsamalt, 130 kella peale, rohkem ei tulnud. Hiljem vaatasin, et mõnest kohast on õli välja peksnud, õlitase ka vähenenud.

Vahetasin ära tagumise püti, läriseb samamoodi kui enne. Sõelad lahti vist. Peab jälle vahetama hakkama.

Seejärel tegin vist läbi aegade suurima lolluse. Vahetasin tagadifrit, kuna need kõrged pöörded viskasid üle. Alla panin siis oma kunagise rohelise 06 alt pärit 4.1 ülekandega difri. Vahetus võttis omajagu aega, välja tuli, et tagumised pidurisilindrid olid ka üpris kinni jäänud. Sai siis need korda tehtud, nind proovisõit ei olnud hea. Pedaal vajub palju sügavamale ehk peab klotse peale keerama ja vibra ja lärm on diffriga meeletu. Velgede koonused on ka pandud rehvitöökojas p***e, niiet on vaja uusi 06 velgi otsima hakata. Neile tuleb peale otsida ka mitteprott rehvid, millega oleks hea kruiisida.

Tööd on liiga palju, ma ei jaksa nii ajaliselt, rahaliselt kui ka vaimselt. Kuna august on ülevaatuskuu minule, siis ma sel aastal loobun ja viin auto ära talvekorterisse. Näis, kui jälle tuhin peale tuleb, võtan kätte, ja teen auto korda. Summuti leidsin sauna tagant, auto alt(kes käinud, see teab), roostevaba veel. Tagasilla panen laua peal kokku, siis hea alla keerata koos tutikate varraste ja muude pudinatega.

See auto seisma panek mõjub isegi positiivset, siis ei teki äkki kiusatust 2 kuud enne lube paragrahve koguda.

Väike pildike ka minu uuest varuosalaost. Palju juppe otse riiulil, kui miskit silma hakkab üldiselt pildilt, võib küsida ;)

Pilt
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#114

Postitus Postitas ando » 12 Mai 2010 22:06

Pikk talv möödas, aeg rääkida tehtust. Vahepeal on vahetatud uuesti differ, kuid kuna tihend ei jäänud pidama on parklas minu auto all suur õliloik. Vahetatud said ka tagumised pidurisilindrid, kuna eelmised olid rooste tõttu seiskunud. Tagasild käis alt ära, liivapritsis, värvisin üle ja alla tagasi. Uued sillapealsed piduritorud ja uus toru regulaatorist voolikuni.

Veel on vaja vahetada kogu sidurimäng, kuna miski seal on võtnud nõuks kõva müra teha. Ka tuleb vahetada diffri tihend. Pärast seda võib minna vist ka ülevaatusele, et autole sõiduõigus saada lõpuks.

Diffri ja kastiga on seotud ka minu väike abipalve-kui kellelgi on sel nädalavahetusel Tartu linnas kanali või tõstuki kasutamise võimalus, siis ma heameelega kasutaks seda, kuna laupäevaks-pühapäevaks lubab vihma ning sellistes tingimustes on väga keeruline parklas remontida. Mõeldav on väike kompensatsioon stiilis nelipakk või kommiraha.
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#115

Postitus Postitas ando » 01 Sept 2010 22:30

Vahekokkuvõte.

Auto sel suvel palju peavalu põhjustanud, hetkel all uus tagasild(loe teise auto alt pärit) ning seegi ähvardab kohe laiali minna. Summeril juba oli näha minu auto rohke pagasi seas aukohal varudiffrit, mida siiani õnneks vaja pole läinud.
Käigukast on hakanud häält tegema.
Positiivse külje pealt tooks välja selle, et Rutjal abivalmi kodanik Walteri tehtud seadistused on mõjunud auto dünaamikale positiivselt. Auto liigub reipamalt ning töötab palju vaiksemalt. Suured kummardused tegijale!
Auto sai endale uued jalavarjud ning veereb nüüd 175/65R13 ContiEcoContactide peal-juhitavus on parem ja veeremüra väiksem.
Suvel oli ka intsident katusega(kes teab, see teab), abiks oli SmartService, kes suutis algse staadiumi taastada. Kui aga polster juba maas oli...
Pilt
..tuli tuju teha nii....
Pilt

Tegu 2mm pigimatiga ning eesmärgiks on anda katusele jäikust ja vähendada plekktrummiefekti.

Hooaega veel lõpetama ei hakka, proovin sõita nii kaua, kui kannatab.

Mulle võib pakkuda tervet tagasilda, milles oleks sees 4.3 ülekanne. Vastu võin anda erinevat sodi(karpad, poolteljed, stock nukad, genekatükid jms kraam, mis jääb järele mitme ?iguli lammutamisel)

Summeri parimad palad ka:

Pilt

Pilt

Pilt

[Muudetud: 1-9-2010 ando]
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#116

Postitus Postitas ando » 15 Nov 2010 23:15

Hooaeg lõppes selle auto jaoks novembri alguses koos kindlustusega. Siia märkme tegemisega viivitasin aga teatud põhjusel. Siinkohal tänaks Arvit uue 01 märgi eest, mille ta autole keeras külge Motoshow'l juba. Õde kinkis mulle sünnipäevaks professionaali tehtud fotod minu punasest universaalist. Siinkohal jagaks ma neid ka teiega.

Fotode autor on Sergei Zjuganov (http://www.sergeizjuganov.com)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Kohtumiseni uuel aastal!
Jõud taga, peab minema.

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106 T

#117

Postitus Postitas lada » 15 Nov 2010 23:47

Kenad pildid.
Äkki saad anda selle 2mm pigimati kohta infot mis sa katusele panid. Et mis firma või kust võimalik saada jms info oleks hea.
Aga auto on ikka mõnus piltidelt vaadates...saaksin enda auto värvi ka korralikult peale lastud siis oleks sama hea vaadata (mu masinal sama värv)

Kasutaja avatar
marzer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 06 Aug 2006 21:13
Asukoht: võru-tartu
Autod: vaz2103,74a

#118

Postitus Postitas marzer » 16 Nov 2010 11:41

Enne pildistamist lõid masina läikima? Pildid ja auto on ilusad.:cool:

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#119

Postitus Postitas ando » 16 Nov 2010 14:00

Pigimati sain Audiodesign-ist, Tartust, Tähe tänavalt. Tegu oli iseliimuvaga, polnud mingit kuumutamist. Kulus peaaegu 5 plaati, plaadi hind oli vist 300.-(enam üldse ei mäleta). Kasu on tuntav, kui enne ukse kinni löömisel käis selline plekilärin, siis pärast oli tummisem kõvasti. Polstrit oli natuke keerulisem paigaldada, aga kui veidi pressida, siis sai paremini istuma, kui originaalis.
Enne pildistamist ei löönud läikima, kahjuks ei olnud aega. Auto oli parklas seisnud hea mitu nädalat enne pildistamist, õnneks hea fotograaf oskas pildistada nii, et see väga paistma ei jäänud. Sessiooni ajal juhtus nii mõndagi, sai vesteldud politseiga ja autot käima lükatud surnud aku tõttu.
Jõud taga, peab minema.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2331
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Politsei.

#120

Postitus Postitas SexSix » 16 Nov 2010 14:15

Politsei aitas autot kåima lukata.:lol Aga vist mitte?:yllatunud


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist