2102, ando, 1979

2102, ando, 1979

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

 
sansa kirjutas:Käisin täna vaatamas Ando tegemisi ja sai oldud esmakäivituse juured. Mootor käib ikka väga mõnusalt.;) Kadedaks teeb see kohe... :)
Tahab veel klapiregulli ja väikest sättimist.
Tsiteerides 2 a tagust postitust:)

Loodetavasti jääb nüüd kestma ka.
Žiguliga juba igav ei hakka.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Nii, jälle pea aasta vaikust. Taaskord mälumängu aeg, et kokku võtta toimetused.

Nagu Sansa 6. aprill on kirjutanud, siis sai autole tagasi peale Nivalt laenatud mootor uuendatud kuues. Läbis täieliku remondi, alustades uuest väntvõllist ja lõpetades Männikul õgvendatud plokikaanega.

Pilt

Tegelikult algas asi sellest, kui 28. märtsil autoga talvekorterist linna poole sõites 1.5 liitrine mootor teha oma viimased pöörded bensiini jõul. Nimelt otsustas pärast jõulisemat kohaltvõttu mootoris miski lahti logistada, mis lõpptulemusena päädis kinni jooksmisega asulast välja kiirendamisel.

Pilt

Seega mootor, mis oli soetatud väikse raha eest ajutiseks, sai otsa. Ikka juhtub. Paela otsas sai auto garaaži lohistatud ning kiirelt defektsed jupid kerest eraldatud.

Pilt

Kui kapotialune puhas, siis tundus mõistlik ükskord ka seal veidike korda luua ning värvkatet värskendada. Abiks suuresti Sansa, kes nõudis kvaliteeti, kuid magas öösel kell 3-4 ajal aset leidnud värvimise ajal.

Pilt

Seejärel kõik pisidetailid värskendatud ning kapotialune koostatud.

Pilt

Kevadel sai ka summuti sirgemaks ehitatud, mis läheb veel korra ringi tegemisele.

Märkimisväärsed sündmused sel aastal:

Meestetantsupidu - täislastis masinaga Tartu-Rakvere-Tartu. Mootori koostamisel oli arvatavasti jäänud generaatori kronsteini kinnitus ploki külge nõrgaks - märku andis muutunud seisust süttinud laadimistuli ja kapoti avamisel kinnitas märguannet rippuv generaator. Tee ääres remonditud.

Tarvitet Massinate Väljasõit Hiiumaal - pikk jutt sai kirjutatud Automoto foorumisse. Juhtus nii mõndagi, starteriprobleemid märksõnaks :D Samuti sai mõõdetud ära kütusekulu, mis oli viisakad ca 11l 100km kohta.
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid372458

SummerCamp 2015 Rutja - Kiirendusel sai täidetud eesmärk Sansale ära teha. Muutsime ka seadistust karburaatoril, et vähendada kütusekulu. Proovisõidu tegemata jätmine karistas ära koju sõites maanteel, kus andis tunda auto soovimatus vähenenud kütusega hästi sõita.

Vanavanematepäev Maanteemuuseumis - Karburaator otsustas täiesti lõpuni kinni joosta, arvatavasti põhjuseks auk õhufiltrikopsiku peal, kus niiskemate ilmadega omajagu vett sisse tuisanud. Igatahes ujukiruum oli valget tarretise laadset ollust täis. Kohapeal sai tehtud vahetus Olku varust, mis lubas taas nautida sõitu.

Sel sügisel viibib auto esmakordselt garaažis, kus siis loodetavasti ka talve jooksul tema omadusi paremaks muudetakse. Vähemalt hetkeseisuga on nii mõnedki jupid küljest võetud. Seega näis, kas läheb sama targalt kokku, üldse mitte kokku või saab järgmisel hooajal rohkem sõita ja vähem sõidu ajal remontida.
Jõud taga, peab minema.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

 
ando kirjutas: Sel sügisel viibib auto esmakordselt garaažis, kus siis loodetavasti ka talve jooksul tema omadusi paremaks muudetakse. Vähemalt hetkeseisuga on nii mõnedki jupid küljest võetud. Seega näis, kas läheb sama targalt kokku, üldse mitte kokku või saab järgmisel hooajal rohkem sõita ja vähem sõidu ajal remontida.
Sansa eestvedamisel on auto ehitamine peagi algavaks hooajaks taas käima läinud. Millalgi paar kuud tagasi sai kogu sisu välja loobitud ning avastatud, et põhjas on nii mõnedki puudujäägid. Ja kuna keevitust ei olnud, siis jäi auto seisma mõttega, et noh, paariks õhtuks saab laenata ka. Pärast mõningast seismist sai jõutud aga arusaamale, et ajanatuke, mis vaba on, tuleb maksimaalselt ära kasutada ning keevitus omale ära soetada.

Pärast lahti lõikamist peab tunnistama, et olen ikka liikluses täieliku roimaga osalenud. Esimene vasak lanseron, juhi jalgadealune, tungraua juures olevad tagumised nurgad, parempoolne tagumine jalgadealune. Kiita pole, aga tööd ei tohi karta.

Juhi jalgadealuse kohta selgitust ka - kunagi ammu on keegi arvanud, et selle lappimine neetide ja varuosaplekiga on täiesti piisav. See on ära tapnud sisemise karbi otsa + päris oluliselt osa, kus neetühendus ei olnud piisav tagamaks hermeetilisust.

Mõned pildid algseisust ja praegusest:
https://onedrive.live.com/redir?resid=9 ... lder%2cjpg

Proovin nüüd natuke sagedamini uuendada ka, ots lahti tehtud jällegi.
Jõud taga, peab minema.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Täiesti harju keskmine sigull ju, tüüpilised vead - veidi keevitust ja uued plekid ja teenib jälle 10a kui vähegi möksi sisse lased ning keevised peale krunti kere hermetsiga üle käid..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Ma olen omanikuks olemise aja jooksul suristanud karpidesse ühe pudeli Terosoni korrosioonikaitset, teise pudeli lasi Sansa kapoti alt leitud igasugustesse õnarustesse. Aga see on ka kõik - vähemalt siiani kõik lahti võetud on täiesti kuiv olnud, vaid pigimatt tahab keevise kõrvalt sulama minna. Tuleb olla vaid õnnelik, et ilma igasuguse kaitseta niigi heas seisus on...

Lanseroni taastamine saab kõige põnevam olema, ülejäänuga peaks üpriski kiiresti mäele saama. Kõrvalistujapoolne õõtsa ümbrus vajaks ka tähelepanu, aga sinna pole me veel lamelli/terasharjaga kallale raatsinud minna.
Jõud taga, peab minema.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Auto teema taas uuendamata, aga see ei tähenda, et midagi ei toimuks...

Pilt
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Visati kodust välja jah? :D
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

 
Kytt kirjutas:Visati kodust välja jah? :D
Kuskil peab ju elama :D
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Võtsite nooreperelaenu ja ostsite sellise asja?:D
Lower your standards and you'll never be disappointed!
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Ja see pole veel kõik, jäärajal pidi nelivedu hää olema ..

Pilt

 
reiner kirjutas:Võtsite nooreperelaenu ja ostsite sellise asja?:D
Palju puudu ei jäänud. Külma ilmaga polnud ainult arvestanud, seega äkki mõni hea inime toob sületäie puid, et kaane alla tuli teha. Saab soojas magada vähemalt :D
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2499
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 2102, ando, 1979

Postitus Postitas SexSix »

m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1389
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Re: 2102, ando, 1979

Postitus Postitas Mel »

Käisid pealinnas autot tuulutamas? Hea töö :D
20171013_123247-2.jpg
20171013_123247-2.jpg (147.48 KiB) Vaadatud 15536 korda
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2499
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 2102, ando, 1979

Postitus Postitas SexSix »

Vale auto :idea:
Vasta