5. leht 15-st

Postitatud: 07 Jaan 2012 20:14
Postitas ando
 
Kytt kirjutas: 
nymmik kirjutas: ..suve algus, kesk või lõpp?..
Suve lõpp oleks ehk kindlam, selleks ajaks on tõenäosus, et nii mina kui Ronn oma masinad tänavalegaalseks saame, palju suurem....
Kytt, oled ikka garaažis praegu?
Minu oma peaks hakkama liikuma maikuust alates, iseasi kui hästi ta teie autode kõrvale passib.
Kas mulle tundub või on tagaluugi luku ümbrusest ka üles mullitanud värv?

Postitatud: 07 Jaan 2012 23:57
Postitas zajetz
Just lõpetasime mastiksi laskmise. Homme vaja auto teise külje peale kallutada, siis saab lasta need kohad kuhu täna ei pääsenud.

Postitatud: 08 Jaan 2012 02:58
Postitas Kytt
Sassi jutule lisaks niipalju, et nüüdseks elektrijuhtmestik sees, esiistmed paika kompunnitud, karpides olevad turvavöö kinnitused valmis meisterdatud ja külge keevitatud, ning ropult puhastatud ja roogitud

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 08 Jaan 2012 21:41
Postitas Kytt
Nüüd siis põhjaga ühelpool, 6 purki Würthi mastiksit läks


DSC00129 (800 x 600).jpg-thumb.jpg

Postitatud: 23 Jaan 2012 00:19
Postitas Kytt
Tegus nädalavahetus jälle garaasis veedetud.
Algne jutt, et dvoikal vaja teha paar keevitust ja masin kokku laduda on ikka totaalselt valeks osutunud, aga ega siis töö seepärast pooleli jää.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 23 Jaan 2012 23:00
Postitas Ronn
Läheb valgeks ära jah :)

Postitatud: 23 Jaan 2012 23:52
Postitas Kytt
 
Ronn kirjutas:Läheb valgeks ära jah :)
Kle jah, on ju seda punast värvi juba ligi viis aastat passitud, tahaks vahelduseks midagi neutraalsemat :)

Postitatud: 23 Jaan 2012 23:55
Postitas reiner
Akuraam minema, tunnel suureks, lansedele nurgad sisse, turvapuur sisse jne.
Teeks ühe korraliku "Racing Combi" parem?

Postitatud: 26 Jaan 2012 20:30
Postitas Kytt
No tere talv, vot sulle tjuuningut:
Pilt
Kompressioon sai mõõdetud ja tulemus polnud parimate killast, ehk siis 9,5/9,5/9/7. Sai siis moto laiali võetud ja üks "üllatus" pildil näha, lisaks klappide pidavus 0, plokil samuti sooned sees.
Seega kel pakkuda korralikku kaant või veelgi parem norm korras 1,5/1,6 mootorit.

Postitatud: 26 Jaan 2012 20:35
Postitas masuurik
Mis hinnaklassis ja mis komplektsuses?

Postitatud: 26 Jaan 2012 20:55
Postitas logman
Mis tarkus see siis nüüd on (pildil)?
Mida taoline viilimine juurde peaks andma? Või on tegemist hoopis õnnestunud deforsseerimisega?

Postitatud: 26 Jaan 2012 21:03
Postitas -lada-
Vanasti ju tehti nii et saaks 76 vms sellsie kütusega sõita.

Postitatud: 26 Jaan 2012 21:10
Postitas Kytt
76 jaoks tehtud deforseering see on jah

Kolme silindriline nagu Wartburg?

Postitatud: 26 Jaan 2012 21:15
Postitas SexSix
Kompressioon sai mõõdetud ja tulemus polnud parimate killast, ehk siis 9,5/9,5/9/7.
No kui klapid ei pea siis see 9, millegagi ju väga hea.

Postitatud: 26 Jaan 2012 21:26
Postitas Kytt
 
SexSix kirjutas:Kompressioon sai mõõdetud ja tulemus polnud parimate killast, ehk siis 9,5/9,5/9/7.
No kui klapid ei pea siis see 9, millegagi ju väga hea.
eriti see, mis 7 näitas eksju ;)

Postitatud: 26 Jaan 2012 21:55
Postitas AaClub
Mis on normaalse hinnaga mootor. Mul üks 1,5 üle ja tutikas 1,3 ka pakkuda või siis 1,5 tutikas võistlus mootor ka veel :)
Helista esmaspäeval siis olen tagasi eestis ja arutame asja 5115981 Alari

Võtan ühendust.
Kytt

Postitatud: 15 Mär 2012 21:02
Postitas Kytt
Vahepealne Campi korraldamine, igapäevamasinaga toimunud avarii ning kodu remont tõmbas dvoika ehitusel hoo maha, aga üht-koma-teist on ikka toimunud. Nüüdseks ette viidud sillatala ja tugevdatud õõtsad valmis, liivapritsitud ja pulbervärvitud ning autol küljes, samuti ülejäänud roolisüsteem. Alarilt saadud mootor laiali lammutatud ja puhastamine pooleli. Kapotialused vidinad veidi iluravi saanud ning salongi kokku laduminsega alustatud, siinkohal tervitaks seda seltsimeest kes mulle aastaid tagasi punase põrandavaiba müüs, viisakas oleks siiski olnud juhipoolsed lävepaku liistud ning turvavöö kinnitus lahti kruvida, mitte noa/kääridega sealt ümbert vaipa nüsida. Juhi poole sai tutikas rullikuga turvavöö külge, kõrvalistuja poolega on asi hetkel veidi raskendatud, ning siit ka üleskutse kõigile foorumlastele, aidake selle auto valmimisele kaasa pakkudes puuduolevaid detaile.
Vaja oleks:
-kõrvalistuja poolne üheosaline b-piilari kate või kaheosalised mõlema poole katted;
-03/06 päiksesirmide paneel koos sirmide ja sisepeegliga
-03/06 armatuurialune keskkonsool/makisahtel
-punane käigukangi ümbriskott
-punased sirged ja terved 01/02 uksepolstrid


Värsked pildid tulevad ehk järgmine nädal kui auto kallale jõuan, või kui mõni mees nädalavahetusel oma uuest autost paar pilti teeb, siis võib minu omastki paar klõpsu teha.

Postitatud: 31 Mär 2012 00:57
Postitas Kytt
Auto sõitis omaljõul garaasist välja :bouncing
Ostust esimeste iseseisvate meetrite läbimiseni kulus kõigest viis aastat

Postitatud: 01 Apr 2012 16:28
Postitas Kytt
Andsin täna Zajetzile ühe Kytivaba päeva ja tegelen kodus asjadega, mida garaažis ei pea tegema
Enne ja pärast suurpuhastust
Pilt
Pilt

Postitatud: 01 Apr 2012 16:41
Postitas zajetz
Seebikas kahjuks tõelist ilu ei paku. Päikese käes ikka väga kena :D

Muidugi võiks keegi selle auto puhtaks ka pesta.


IMG_5444.jpg-thumb.jpg

IMG_5446.jpg-thumb.jpg