12. leht 15-st

Postitatud: 03 Sept 2013 13:37
Postitas Kytt
kulmud saad e-bay-st
rehvid ees 175/60r13 ja taga 185/60r13
velgede laius ca 7"

Postitatud: 03 Sept 2013 15:33
Postitas siimk
Pole e-bayst tellimiseks vajalikke kontosi ja kaarte.

Postitatud: 12 Sept 2013 22:02
Postitas Kytt
mingi prussakas lendas pildistades kaamerasse :D

Pilt

Postitatud: 13 Sept 2013 13:05
Postitas PuZuP
 
Kytt kirjutas:mingi prussakas lendas pildistades kaamerasse :D


Kas Krossi plakatit polnudki prussakal küljes ? :D

Postitatud: 13 Sept 2013 13:39
Postitas Kytt
 
PuZuP kirjutas: 
Kytt kirjutas:mingi prussakas lendas pildistades kaamerasse :D


Kas Krossi plakatit polnudki prussakal küljes ? :D


Tundub et Krossi plakatiga prussakad lendavad vaid Solarise ümbruses.

Postitatud: 17 Sept 2013 14:22
Postitas Kytt
Eile hilisõhtuks oli see juba auto all ja prooviringidki tehtud.
Edit 1.10.2013 Kütusekulu viiese kastiga tempokal maanteesõidul, kus kiirused möödasõitudel olid 130 GPS järgi 8,7l/100km.
Pilt

Velgedega sai omamoodi tsirkust, põhjus miks ma ühe jooksu kokku saamiseks 7 velge pidin muretsema on näha videolt: http://www.youtube.com/watch?v=nD9HED89 ... e=youtu.be Siinkohal tänud foorumlasele Kristjan92, kes mulle mu hädas appi tuli ja kolm sirgelt keevitatud velge müüs

Kui jätta kõrvale kõverad uksepolstrid, siis salong on täitsa viisakas. Armatuur ja salongivalgustus sa LEDide peale ümber tehtud. Tuhatoos tahab taastamist saada, vaja oleks ta võimalikult originaalilähedaseks värvida, aga siiamaani pole suutnud välja mõelda kuidas seda veidi relieefset värvkatet sinna peale saada; senikaua aga katab toosi auku Zajetzi autolt laenatud kate. Kuna uksepolstreid ma lõikuda ei tahtnud, siis kõlarid panin istmete alla ehitatud kastidesse.
Pilt
Pilt
Pilt

Kapotialune näeb suht rääbakas välja, eks näis kas talvel tekib piisavalt motivatsiooni selle korrastamiseks.
Pilt

Mingiaeg läks pikanäpumeestel uusi ventiilikorke vaja, seega ka need sai uued muretsetud
Pilt

Kui kellegil juhtub tekkima küsimus, milleks mu autol "vurrud", siis neil on oma kindel otstarve ja nagu näha, õigustavad nad end igati.
Pilt

Eile hilisõhtul sa tehtud maanteel veidi testisõitu ja tuleb tunnistada, et ka koos kulmudega näitavad Dvoika tuled oluliselt paremini kui mu igapäevasõidukiks oleva Opeli omad.
Pilt

Aga üldiselt on tegu siiski "heatuju autoga", mis ei pretendeeri ei originaaliks ega üüberkvaliteetselt taastatud vanasõidukiks.
Pilt

Postitatud: 17 Sept 2013 19:53
Postitas osaw
Õnnelik inimene tervete uksepolstritega,

Edu.

Postitatud: 31 Mär 2014 12:55
Postitas Kytt
Eelmine nädal sai tasapisi alustatud auto valmis seadmisega uueks hooajaks. Kui lõpuks pärale jõudis, et kommuka juhtme võiks ära ühendada, siis polnud peale kuudepikkust seismist käivitamisega mingeid probleeme :)
Päris "võta aianurgast ja sõida" masinaga siiski tegu pole, niiskus on salongis natuke kurja teinud. Siinkohal tervitaks auto eelmist omanikku, kes oma keretööde maanias on blokeerinud esiklaasi raami vee äravoolu voolikute tee, seega kogu klaasiraami vahele sattunud vesi tuleb otse tuppa. Tänu sellele on lisaks läbi vettinud põrandakattele niigi kõverad uksepolstrid veelgi kõveramaks tõmmanud, kinni on roostetanud juhiukse kesklukumootor ja eks seda hallitustki oli omajagu.
Pilt küll petab veidi, kuid esiuste polstrid olid ikka totaalselt laines ja ega tagauste omadki palju paremad polnud.
Pilt

Kuna kaotada polnud midagi, panin polstrid mõneks ajaks raskuse alla sirguma.
Pilt
Etteruttavalt võib öelda, et seis läks veidi paremaks, kuid tõenäoliselt jääb see hooaeg punasele sisule viimaseks ja seda mitte kõverate polstrite vaid istmete pärast. Juhiistme seljatoe õmblused rebenevad, katse seljatoel "nahk üle kõrvade" tõmmata läks luhta, sest materjal on selle 41 aastaga kõvasti kokku tõmmanud ja hapraks muutunud ning õmblused on nii pudedad, et kätte saab selle vaid tükkhaaval.

Karbiliistud olid osaliselt end lahti löönud, seega otsustasin need küljest võtta. Kahjuks need kohad mis kinni olid, olid ikka väga tugevasti. Lõppresultaat on pildil.
Pilt

Tuhatoosi taastamisest ma loobusin, jätan kasutatud variandi tagavaraks ning külge läheb kasutamata tükk
Pilt

Korrosioonitõrjet olen pidevalt edasi lükanud, kuid auto säilivuse huvides saab täna paar purki Würthi kerevaha tühimikesse ja õõnsustesse puristada.

Hetkeseisuga on kavas reedel või laupäeval ülevaatusele jõuda, kuidas see plaan õnnestub on näha nädala lõpuks.

Konkurent.

Postitatud: 02 Apr 2014 11:12
Postitas SexSix

Postitatud: 14 Apr 2014 18:38
Postitas Kytt
Whitewallide tervise huvides sai kevadürituse jaoks valukas alla kruvitud, lisaks suurenes tänu rattavahetusele ka auto kliirens ligi sentimeetri võrra.
Põhimõtteliselt võis kevadüritusel käiku dvoika testsõiduks nimetada, oli ju auto sel hooajal vaid linnavahel lühikesi otsi töristanud. Positiivse poole pealt võib välja tuua kütusekulu, kogu trip sai näidikut uskudes tehtud kõvasti vähem kui 20 liitriga, negatiivse poole pealt jäi kõiki tarbijaid sisse lülitades särtsust veidi väheseks, lisaks sai tagasiteel meelde tuletatud kui vedel ja ebastabiilne on originaalseades Lada, kui veermikudetailid on all olnud rohkem kui 1-2 hooaega :D

Lõpetuseks pilt ühest rokasest peletisest
Pilt

Postitatud: 29 Apr 2014 18:02
Postitas tafffguy
Sõitsin eile tallinnas mustamäe teel sul selja taga, vehkisin rooli taga nagu mingi loll, et peale tagumise otsa veel mõnda külge näeks, nii hea oli sellist korraliku pilli linna vahel liikumas näha, tundus kohe kuidagi kuidagi tuttav, leidsin üles ja mõtlesin, et pean kuidagigi kommenteerima :D

Postitatud: 30 Apr 2014 01:10
Postitas apsu
Nägin ka teisipäeval Automaailma juures... Pea pööras järele kohe. Vägaväga kena

Postitatud: 30 Apr 2014 01:21
Postitas Kytt
 
apsu kirjutas:Nägin ka teisipäeval Automaailma juures...


Õigesti nägid, käisin dvoika jaoks nänni toomas

Pilt

Postitatud: 04 Juun 2014 19:56
Postitas Kytt
Dvoika on põhimõtteliselt igapäevases kasutuses ja Opeliga teen vaid pikemaid maanteeotsi.
Remonti pole see auto rohkem tahtnud kui stabika otsapukside vahetus ning roolikarbi peale keeramine. Plaan on ka see auto polüpuksidega varustada ja seda mitte niivõrd nende jäikuse kui vastupidavuse pärast, esimesed "kollased" on seega autole külge jõudnud. Edasi panen neid külge vastavalt vajadusele ehk siis, kui mõni all olev kummipuks saba annab.
Kohatine voolu puudujääk kummitab dvoikat endiselt, väljendub see võimendi hetkelises väljalülitumises piduripedaali vajutamise hetkel. Seniks kuni põhjus teada pole, aitab ka volüüminupuga tagasihoidlikum ümberkäimine.
Särts kulub siis sellise kasti ära toitmisele
Pilt

Mingi aeg muretsetud tuhatoosi leidsin kapinurgast üles ning külge sai seegi
Pilt

Postitatud: 09 Sept 2014 21:23
Postitas rasmus99
viimase cambi ajal jäi haapsalus silma, ülikena asi ikka:o
aga üks küsimus ka kohe otsa,nimelt plaan ka enda 06 madalamaks lasta,lugesin ,et oled vedrud lühemaks lõiganud,kas selline tegevus ka pikemas perspektiivis kasulik on ,et ega vedru pesade peale ei hakka?

Postitatud: 10 Sept 2014 01:02
Postitas Kytt
Lõigatud vedrupoole otsa peab relakaga veidi "siluma", siis ei rapi niiväga pesasi.

Postitatud: 21 Nov 2014 16:42
Postitas Kytt
Auto talvituma viimisega sai vist liiga kaua venitatud :D
Pilt

Postitatud: 21 Nov 2014 17:55
Postitas SexSix
Eks see tali tule ikka ootamatult. Ega täna suvekatega liiklusesse ei tuisanud.

https://www.youtube.com/watch?v=8cz1jxfsbaU

Postitatud: 21 Nov 2014 17:57
Postitas Raxo
Kytt, ära risusta autot plastmasskäkk-numbrialustega :)

Postitatud: 21 Nov 2014 21:31
Postitas zajetz
Plastmas käkk numbri alus on sama ropp kui eur nr märk. Pole midagi teha aga tavalist ei saanud kui ma õieti mäletan.