10. leht 15-st

Postitatud: 18 Sept 2012 15:03
Postitas Kytt
Sarnaselt svastikaga ei kasutanud konkreetset risti vaid üks kindel seltskond, seega ei näe mina siin probleemi. http://en.wikipedia.org/wiki/Cross_patt%C3%A9e

SexSix, see risk jääb alati, aga jänes shampust ei joo. Samas ega kuskile "mägedesse" autot niisama ööseks seisma ei jätaks.

Postitatud: 18 Sept 2012 16:51
Postitas Masin
Küsiksin hoopis nende vurrude kohta. Kust need pärit on ja palju sellised väärt võivad olla?

Postitatud: 18 Sept 2012 22:14
Postitas Kytt
 
Masin kirjutas:Küsiksin hoopis nende vurrude kohta. Kust need pärit on ja palju sellised väärt võivad olla?
ebay, märksõnaks curb feeler

Postitatud: 18 Sept 2012 23:53
Postitas zajetz
 
Kytt kirjutas: aga jänes shampust ei joo.
võimalusel jätan tõesti vahele. aga kui väga vaja siis joon ka. :)

Postitatud: 19 Sept 2012 00:12
Postitas reiner
Sass, ära rohkem joo :D

Postitatud: 27 Nov 2012 15:22
Postitas Kytt
Täna sai siis selle hooaja viimased ringid tehtud ning auto talvitumiskohta viidud. Katust küll peakohal pole, aga erinevalt viimasest viiest seisuaastast ei ole auto enam kevadise suure sula ajal rummudeni vees vaid kenasti künka otsas liivasel pinnasel.
Talvel plaanid autoga suured: karbid-tiivad omavahel paika ajada(ehk siis lõikamist-keevitamist värvimist tuleb omajagu), salongi põrand korda teha(dinitrol maha - pindmine rooste eemaldada - roostemuundur - krunt - värv -mürasummutus), kapott korda teha, auto vähe veekindlamaks muuta (kindlasti ajab sisse esiklaasi ja tagaluugi vahelt, kas kuskilt veel, see tuleb kindlaks teha), leida põhjust miks maanteekiirusel tugev vibra tekib, autot veidi madaldada ja jäigemaks muuta, muusika - signa -kesklukk installida, armatuur originaali vastu vahetada, uus esiklaas panna, topeltstabikas ehitada ja veermikus paar kuluosa vahetada ning natuke välimust parandada. Tegelikult võiks ka laenatud mootori omanikule tagasi anda ;)
Kui suures ulatuses plaanid tegelikult teoks saavad on näha alles kevadel kui auto jälle tänavatele jõuab.

Postitatud: 22 Dets 2012 19:41
Postitas botzor
Ma ei osanud mujalt küsida ja otsing tulemusi ei andnud.. Tekitan veits ot'd.
Palju on 2102 originaalis 063 raskem? Või palju on 02 kandevõime?

Postitatud: 22 Dets 2012 19:55
Postitas Kytt
 
botzor kirjutas:Ma ei osanud mujalt küsida ja otsing tulemusi ei andnud.. Tekitan veits ot'd.
Palju on 2102 originaalis 063 raskem? Või palju on 02 kandevõime?
02 tühimass 1010 kandevõime 430
06 tühimass 1045 kandevõime 400

allikas: Ladaklubi koduleht

Postitatud: 31 Jaan 2013 02:23
Postitas Kytt
Krt, kevad on varsti käes ju, aga auto on täpselt selles olukorras nagu ta sügisel seisma jäi - oleks vist aeg end liigutama hakata.
Täna sai kiire elutempo kiuste paar tundi garaasis mässatud ja salongi välja lammutamisega algust tehtud. Lisaks sai läbi arutatud keretööde kondikava ning alustatud ajurünnakuga teemal "dvoika esiosa madaldamine nii et lansekad ka aukudest läbi sõites sirgeks jääksid ning eelmiste omanike keretööde eripärast tulenevalt rattad auto alla ära mahuksid". Seniks kuni mõttetöö kestab, saab keevituseks ettevalmistusi teha. Siinjuures pakun esmaspäeva õhtul tööd pigimati välja nokkijale, palka ei maksa, töö on tüütu ja ebameeldiv, tööasend hirmus ning töökaaslaste muusikamaitse võib paljudele talumatuks osutuda :D

Postitatud: 31 Jaan 2013 08:40
Postitas doris
tee siis oma juures workshop, tulevad helgemad pead kokku ja aeg möödub lennates..

Postitatud: 05 Mär 2013 23:40
Postitas Kytt
Paar õhtut on garaasis möllatud ja tagaotsa madaldusega võib rahule jääda ;)
Pilt

Postitatud: 06 Mär 2013 08:18
Postitas SexSix
Vaesed Tallinna tänavad.:D

Postitatud: 20 Mär 2013 00:39
Postitas Kytt
Huvitav kas eelmise talve "kauba-ralli-kasti-auto" nali on klubilased/foorumlased hellaks teinud, et nii väike vastukaja eelmisele pildile. Pilt on siiski feik, nii madalaks aetud auto tahaks juba meeletuid ümberehitusi, seega taoline üübermadaldus jääb selle auto juures ära.
Samas käed rüpes pole ma siiski istunud, dvoika põrand on lõpuks korda tehtud - vana rokk eemaldatud, roostemuundur+happekrunt+krunt+värv peale kantud, lisaks karbid-tiivad keevitatud/krunditud(pahtel ja värv ootavad vähe soojemaid ilmasi) ning signa ja kesklukk installitud.
Tööde nimekiri on endiselt väga pikk, aga õnneks ei taha talv järgi anda, seega enne suvehooaja algust jääb veel aega et dvoikat konditsiooni ajada.

Postitatud: 20 Mär 2013 07:16
Postitas olaaf
 
Kytt kirjutas: nii madalaks aetud auto tahaks juba meeletuid ümberehitusi
Kaotad vedrustuse ja pole vaja mingeid suuri ehitusi :)
Sõita on sitt, aga "ilu" nõuab ohvreid

Postitatud: 20 Mär 2013 12:29
Postitas Kytt
 
olaaf kirjutas: 
Kytt kirjutas: nii madalaks aetud auto tahaks juba meeletuid ümberehitusi
Kaotad vedrustuse ja pole vaja mingeid suuri ehitusi :)
Sõita on sitt, aga "ilu" nõuab ohvreid
Siiski on vaja, gardaani tagumine ots ja ka difri esimene osa hakkavad sellise madalduse juures vastu põhja käima. Seega vaja lõigata ja keevitada, siit aga tuleb tagaistme paigutamise probleem - vaja seegi ümber teha. Puhta puuvankriga ei tahaks ka Edgariaania tänavatel loksuda, seega nii palju ohvreid ma ilu nimel tooma pole nõus ;)

Postitatud: 20 Mär 2013 22:58
Postitas logman
Katsetage sellist kirjapilti:
Kardaan.
Paistab ilusam?
Tore :)

A mõnusat pööripäeva kah!
Kevad ju ikkagi ;)

Postitatud: 09 Mai 2013 15:39
Postitas Kytt
Vaikselt areneb :)
Toimunud on järgmist:
-Karbid ja tiivaääred omavahel joonde aetud, vaja veel pahtlit ja värvi
Pilt
Pilt

-Põrandalt pigimatt eemaldatud, roostemuunduriga üle käidud, happekrundistatud, krundistatud, värvitud, pigimatistatud, kerehermetsiga üle käidud
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

-Paigaldatud kesklukk ja signa, millega seoses kadus vajadus ka ukselukkude järele, paigaldatud vähe tummisemast materialist kiled ustele ja tagaluugile
Pilt

-Muretsetud mootoridoonor, kuna 1,5 ehitus lükkub kaugemasse tulevikku, sai doonorilt 1,6 moto ja elektrivent võetud ning eelmiseks hooajaks dvoika aiste vahele laenatud jõuallikas omanikule tagastatud
Pilt

-Tugevdatud ja pritsitud-värvitud originaal sillatala;
-Muretsetud 01 armatuur koos auto vanusele vastava kelladeplokiga, taastatud(loe: pritsitud ja värvitud) armatuuri liistud;
-Muretsetud 7 03 laiendatud plekkvelge, neist 4 paremat on pritsis-värvis; ostetud paar 190/535R13 rehve ja 13" whitewallid ning praktiliselt uued 06 ilukilbid
-Ostetud makk, mis mängib natuke rohkemat kui vaid mõnda üksikut originaalplaati :D
-Vahetatud park-/suunatule klaasid uute ja ühesuguste vastu
-Tellitud ja teel on taha samasugused ukseluku nupud nagu ees

Esmaspäeval hakkan esisilda lammutama, seega tööd on veel kõvasti ning tööde nimekiri on pikk nagu soolikas.
Cambiks saab kindlasti valmis :)

Postitatud: 16 Mai 2013 16:17
Postitas Kytt
Pilt

Üldiselt sai katse-eksitus-meetodil selgeks miks Vene madaldus-skene originaalvelge või kitsast valukat kasutab. Laia veljega tuleks käändtelg ümber keevitada, kuid sellist riski ma võtta ei kavatse, samuti ei loobu ma laiendatud veljest, niiet taoline madaldus jääb olemata.
Tuleb paraku leppida eelmise hooaja seadest paari sendi võrra madalama autoga.

Postitatud: 17 Mai 2013 16:49
Postitas Kytt
Üks pilt pidavat ütlema rohkem kui tuhat sõna ;)

Pilt

Tänud poistele firmast minurehvid.ee et viitsisite mässata.

Postitatud: 17 Mai 2013 22:55
Postitas Sulllllll
idee on hea. tere tulemast whitewalliklubisse