Paraku läksid vahepealse perioodi pildid arvutist kaotsi ja telefoniga tehtud pilte siia üles ei hakka riputama, seega praegune seis on selline:
- autol lõpetatud keretööd, pahtel ja värv sai lastud peale panna Eesti Ladaajaloos üpris tähtsal positsioonil olnud teeninduses Aravetel
- küljes tutikas tagaluuk, eelmine omanik oli taha clean-looki planeerinud, see aga minu plaanidega kokku ei läinud, seega vana luuk küljest ja uus "varuosariiulist" asemele
- veermikul kõik vardad/puksid uued, vedrud/amordid ued(külge kruvimata vaid esimesed amordid ja stabikavarras)
- pidurisysteemis kõik uued jupid
- roolisysteemis kõik uued jupid
- küljes kõik klaasid, tagumine osa õrna tehasetooniga(ei mingit toonkilet)
- ustele tehtud väike pigimatikuur
- küljes enamus tuledest/viledest, sealhulgas tutikas tagastange, uued esituled ning parktuled
- vaikselt alustasin tööd auto põhjaall, sest ostes polnud küljes ja kaasa ka ei saanud isegi mitte mööda kardaanitunnelit jooksvat bensutoru, kardaanist, käikarist, mootorist rääkimata
- laeall sai maha kistud vana tehases pandud klaasvill ning see asendatud 10mm vildiga, pandud sai ka uus laepolster aga mitte just kõige edukamalt
(selle panekut ei soovita vaenlasele ka mitte)
paar pilti praegusest seisust:
Asi areneb visalt aga ta areneb siiski, oleks vaid rohkem aega, raha ja oskusi, ning ega parematest töötingimustest ka ära ei ytleks(ilma kanali ja korralike tööriistadeta kipuvad enamus näiliselt lihtsatest töödest väga ajamahukaks osutuma)
Algne plaan auto see suvi tänavalegaalseks saada kipub kalendrisse vaadates hääbuma, aga sooja ja vihmavaese sügise korral saab ehk paar prooviringigi teha enne kui auto talveunne poeb
[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]