2102, Kytt, 1973
2102, Kytt, 1973
- Fred-Ander
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 40
- Liitunud: 01 Aug 2011 00:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21013
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Tegelikult on päästmiseks neli varianti:Marek504 kirjutas:madalam rehv päästab
-loobuda ette viidud sillast ja tuunida tiivaääri (see jääb ära, liiga harjund juba sellise sillageomeetriaga)
-madalam rehv ette (jällegi jääb ära, sest 175/50 on selle auto all liiga ebaproportsionaalne ja 185/50 pole kuskilt saada)
-loobuda sellise offsetiga velgedest ning tuunida tiivaääri (samuti jääb ära, sest neist velgedest pole ma nõus loobuma)
-vahetada vedru kõrgema ja amort jäigema vastu ning tuunida tiivaääri
Vastu sai võetud otsus, et auto tuleb kõrgemaks teha, ei meeldi mulle see mitte üks raas, aga tänane 15km proovisõit Tallinna tänavatel mõjus rehvi külgedele ja tiivaäärtele vägagi laastavalt. Seega lähevad homme dvoika külge mu 06 talveseade varud, ehk siis peaaegu uued esivedrud(need lõikab samasuguseks nagu mu 06-l suveseades on) ning päris mitu hooaega kasutust leidnud kyb-i gaasikad, samuti tuleb minna tiivaäärte kallale.
Tegelikult on jamasi ning tegemata töid autoga veel piisavalt, õnneks ei sega peaaegu ükski ülejäänust autoga sõitmist ning endiselt on õhus õrn lootus pühapäevasele kevadekuulutamisele just dvoikaga jõuda.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Garaasist tagasi ja hetkel tundub et suurimad probleemid lahendatud, seega jõuab pooliku salongi, pooliku välimuse, pisivigadega ning pesemata dvoika siiski kevadet kuulutama, seega kes üritusele kohale tuleb, näeb vanakese ka oma silmaga ära.
Twist, sild ca 20mm eespool.
06 originaalveljed küll olemas, aga õigeid kilpe sinna peale mul pole ja 01 kilp ei sobi kohe mitte kuueka veljega kokku. Veel madalamaks on ilma ümberehitusteta võimatu ajada, tiivaäärte probleemist juba kirjutasin, samuti käis algses seades olnuna niigi juba poole lühemaks lõigatud läbilöögipuks korduvalt vastu õõtsa.iisak kirjutas:Proovi originaal velje ja kilbiga ning lase veel madalamaks. Päris äss välimus peaks jääma.
Twist, sild ca 20mm eespool.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Ca 500km testisõitu tehtud ning vigugi välja tulnud.
Tagarehv käib vastu koobast(laupäeva öösel garaasis jäi kõrvalistuja poolne tagakoopa äär tegemata, sest tundus et sealt vastu käia ei saa - sai ikka küll) . Õnneks päästis Ando mind hädast välja ja laenas lennundusmuuseumi jõudes tagasillale oma auto rehvid/veljed, seega sõidab üks mu rattapaar hetkel tartu kandis ringi hoopis
Gaasihoovastik lagunes koduteel paar korda laiali.
Tuled tahavad regulli.
Klaasipesuri voolikute kolmikul üks kolmiku osa murdund, seega pritsib vaid ühe poole tüüs.
Kojameeste hoovastik üle regullida.
Sigaretisüütaja lõpetas töölepingu, samuti ei taha töötada kindalaeka valgusi.
Tahhokas paneb villast, tühikäik 0p/min, 110km/h aga 1800 p/min - kust viga otsida?
Uste sees plagisevad lukustussüsteemi vardad.
Kõrvalistuja rullturvavöö süsteem ei taha töötada, sest eelmine omanik on karbi vale kalde all autole külge keevitanud.
Sidur tahab tõenäoliselt regulli ja õhutust, pedaal võtab väga põhjast ning esimene ei taha hästi sisse minna, samuti ei taha sujuvalt õnnestuda käigu alla vahetamine.
Kui juurde panna kõik tegemata tööd, mis enne Kevadekuulutamist tegemata jäid, siis saab ikka päris pika nimekirja töödest enne mida ei saa autot valminuks lugeda.
Tagarehv käib vastu koobast(laupäeva öösel garaasis jäi kõrvalistuja poolne tagakoopa äär tegemata, sest tundus et sealt vastu käia ei saa - sai ikka küll) . Õnneks päästis Ando mind hädast välja ja laenas lennundusmuuseumi jõudes tagasillale oma auto rehvid/veljed, seega sõidab üks mu rattapaar hetkel tartu kandis ringi hoopis
Gaasihoovastik lagunes koduteel paar korda laiali.
Tuled tahavad regulli.
Klaasipesuri voolikute kolmikul üks kolmiku osa murdund, seega pritsib vaid ühe poole tüüs.
Kojameeste hoovastik üle regullida.
Sigaretisüütaja lõpetas töölepingu, samuti ei taha töötada kindalaeka valgusi.
Tahhokas paneb villast, tühikäik 0p/min, 110km/h aga 1800 p/min - kust viga otsida?
Uste sees plagisevad lukustussüsteemi vardad.
Kõrvalistuja rullturvavöö süsteem ei taha töötada, sest eelmine omanik on karbi vale kalde all autole külge keevitanud.
Sidur tahab tõenäoliselt regulli ja õhutust, pedaal võtab väga põhjast ning esimene ei taha hästi sisse minna, samuti ei taha sujuvalt õnnestuda käigu alla vahetamine.
Kui juurde panna kõik tegemata tööd, mis enne Kevadekuulutamist tegemata jäid, siis saab ikka päris pika nimekirja töödest enne mida ei saa autot valminuks lugeda.
Pole paha, kuigi Onlydropped vennad venemaal on märksa radikaalsemad (stiilinäide). Seega auto vedrustuse osas nende mõõtu välja ei anna. Sellegipoolest, väga ilus, eriti interjöör
Kena-kena Ilus kirss ja veel ilusam salong!
Kas väljast neid plastmassist seksitapjaid ei saaks ära kaotada? Vähemalt tagumine numbrimärkki kahepoolse teibiga paigaldada. Sel masinal nii kena ja väljapeetud vanakooli ilme, et ajastuväline plastik torkab liialt silma
Kas väljast neid plastmassist seksitapjaid ei saaks ära kaotada? Vähemalt tagumine numbrimärkki kahepoolse teibiga paigaldada. Sel masinal nii kena ja väljapeetud vanakooli ilme, et ajastuväline plastik torkab liialt silma
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Õige tähelepanek, samas on "idanaabri" madal-Ladad kas (Eesti ülevaatuspunktide vaatevinklist ebaseaduslikult) ümberehitatud või täiesti olematu vedrustuse käigu/sõidumugavusega.osaw kirjutas:Pole paha, kuigi Onlydropped vennad venemaal on märksa radikaalsemad (stiilinäide).
Minu dvoikal pole madaldus tulnud sõidumugavuse arvelt, sõidan sama moodi, sama kiirusega ja samadel teedel nagu oma daily driveriga. Autot veel madalamale lastes peaks hakkama jälgima sõidukiirust, teeauke, piki- ja ristivagusi ning kruusateele poleks siis enam üldse asja, yhesõnaga oleks sellise auto ainus pluss tema välimus, sõitmine sellega oleks aga tõeline piin.