1. leht 15-st

2102, Kytt, 1973

Postitatud: 06 Aug 2007 01:03
Postitas Kytt
Kevadel sai siis järjekordne 02 soetatud. Seekordne ost on pärit aastast 1973. Seisukord oli nagu yhel poolikul projektikal ikka - suur segadus uuele omanikule. Jupid olid kõikjal laiali, osa sai autoga kaasa, osa läks kõige kaduva teed. Keevitustööd oli eelmine omanik ise ära teinud, aga nooh, rallika jaoks sobiks, originaalmasina jaoks jätab soovida.
ostes nägi ta välja selline:
Pilt
Pilt



[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]

Postitatud: 06 Aug 2007 01:13
Postitas Kytt
Autoga sai kaasa kena punase salongisisustuse, nii polstrid kui istmed. Kahjuks on ligi 35 aastat oma töö teinud ja uksepolstrid on käetugede kohapealt üpris kulunud. Kylge lähevad need siiski, vähemalt niikauaks kuni hakkan usinamalt uusi otsima. Kas ka punased istmed oma koha seal autos leiavad on veel kysitav sest üpriski mugavad eksportistmed omastkäest võtta.
Pilt


Veel ühkes imepisikeseks takistuseks on auto dokumendid, aga sai enne ostu ARKist järgi uuritud ja sealt kinnitati, et arvelevõtt ei ole probleemiks
Pilt

[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]

Postitatud: 06 Aug 2007 01:43
Postitas Kytt
Paraku läksid vahepealse perioodi pildid arvutist kaotsi ja telefoniga tehtud pilte siia üles ei hakka riputama, seega praegune seis on selline:
- autol lõpetatud keretööd, pahtel ja värv sai lastud peale panna Eesti Ladaajaloos üpris tähtsal positsioonil olnud teeninduses Aravetel
- küljes tutikas tagaluuk, eelmine omanik oli taha clean-looki planeerinud, see aga minu plaanidega kokku ei läinud, seega vana luuk küljest ja uus "varuosariiulist" asemele
- veermikul kõik vardad/puksid uued, vedrud/amordid ued(külge kruvimata vaid esimesed amordid ja stabikavarras)
- pidurisysteemis kõik uued jupid
- roolisysteemis kõik uued jupid
- küljes kõik klaasid, tagumine osa õrna tehasetooniga(ei mingit toonkilet)
- ustele tehtud väike pigimatikuur
- küljes enamus tuledest/viledest, sealhulgas tutikas tagastange, uued esituled ning parktuled
- vaikselt alustasin tööd auto põhjaall, sest ostes polnud küljes ja kaasa ka ei saanud isegi mitte mööda kardaanitunnelit jooksvat bensutoru, kardaanist, käikarist, mootorist rääkimata
- laeall sai maha kistud vana tehases pandud klaasvill ning see asendatud 10mm vildiga, pandud sai ka uus laepolster aga mitte just kõige edukamalt :((selle panekut ei soovita vaenlasele ka mitte)

paar pilti praegusest seisust:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Asi areneb visalt aga ta areneb siiski, oleks vaid rohkem aega, raha ja oskusi, ning ega parematest töötingimustest ka ära ei ytleks(ilma kanali ja korralike tööriistadeta kipuvad enamus näiliselt lihtsatest töödest väga ajamahukaks osutuma) ;)
Algne plaan auto see suvi tänavalegaalseks saada kipub kalendrisse vaadates hääbuma, aga sooja ja vihmavaese sügise korral saab ehk paar prooviringigi teha enne kui auto talveunne poeb :rolleyes


[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]

Postitatud: 06 Aug 2007 11:05
Postitas ando
Ülimalt kena. Proovi ikka aega leida, et see maasikas kokku panna. Räigelt kade olen. :) Mis mootor aiste vahele läheb?

[Muudetud: 6-8-2007 ando]

Postitatud: 06 Aug 2007 11:09
Postitas Jonx
Jaaaaa, tõsiselt kena.. Ei olegi sõnu, väga hea töö tehtud

Postitatud: 06 Aug 2007 12:03
Postitas VAZ
Väga ilus! Värv on super ilus ning läigib kenasti :)
Hea meel on selle üle, et keegi ehitab ka originaalset 02-te.
02 on minu silmis alati eriline auto olnud, just seepärast et neid nii vähe liikvel on.
Jõudu sulle auto lõplikult kokku panemisel ! Pisikesed detailid moodustavad täiusliku terviku ;)

Postitatud: 06 Aug 2007 12:21
Postitas ToM
VAU:wow Super ilus ja korralik töö. Värv sobib nagu rusikas silmaauku! Nullkahtesid liigub tõesti väga vähe, ning ka mul on seetõttu ülimalt hea meel näha sellises konditsioonis dvoikat. Mitte ühtegi halba sõna ei saa öelda! Jõudu masina kokkupanemisel ja edasi arendamisel!

Postitatud: 06 Aug 2007 18:55
Postitas Raxo
Tõeliselt ilus!


Mitu sul neid nullkahtesid on nüüd?


Edu ja et ta ikka pikka aega sama ilusana püsiks.

Postitatud: 06 Aug 2007 19:02
Postitas kapa
bljaaaaa....:wow. Töö on 5+. Auto, nullkaks, 5+. Ja et ta sellisena püsima jääks.

Kapa@ tahaks kaa... :P

Postitatud: 06 Aug 2007 23:37
Postitas Kytt
tänud kõigile heade soovide eest :D
andole: vahele läheb 1,5 moto, millele ehk järgmine aasta kapremondi lasen teha
raxole: hetkel vaid kaks ongi, see ja endine reno masin. Kolmandalt kruvisin kõik vajamineva(mootor, sisu, armatuur, käikar, klaasid) küljest ja saatsin kotitäie roostet, mida autoks kutsuti, emexisse.
Ehk siis teisisõnu, praeguse masina küljest(kui ta ykskord valmis saab)võib leida kolme erineva 02 juppe ;)
kapa: tahad ka? siis peab kannatust olema, ma otsisin omale taastamist väärivat dvoikat ca 3 aastat. yhe korra arvasin selle juba leidnud olevat, aga selle saatust võib mõne ülevalpool oleva pildi pealt natuke näha olla

Postitatud: 07 Aug 2007 12:50
Postitas MuKi14
Kas kõik plekkid jäid originaalid???

Postitatud: 07 Aug 2007 13:51
Postitas moosmoosik
..
see on varuosadedoonor...

[Muudetud: 7-8-2007 moosmoosik]Pilt

Postitatud: 07 Aug 2007 13:54
Postitas moosmoosik
ja siis pilt sellest autost mida kytt tegelikult ehitabPilt

Postitatud: 07 Aug 2007 23:37
Postitas kristjan92
kas see on naljana mõeldud?
muidu väga ilus masin.
hoia siis enda masinat nii kus jaksad:bouncing

[Muudetud: 22.3.09 kristjan92]

Postitatud: 08 Aug 2007 01:32
Postitas moosmoosik
Algselt postitas: kristjan92
kas see on naljana mõeldud?
ladaklubis on tõsised inimesed ja siin nalja ei mõisteta

[Muudetud: 7-8-2007 moosmoosik]

Postitatud: 08 Aug 2007 09:07
Postitas SexSix
mul varuosariiulis ;LADA1500combi.Pilt kah.Pilt

Postitatud: 18 Aug 2007 22:11
Postitas Kytt
ja minu varuosariiulis (loe: Ando käes) on selline asi ;)
niiet SexSix, anna teada kui kodumaile jõuad, saab arutada seda vahetusvariantiPilt

Postitatud: 18 Aug 2007 22:43
Postitas Kytt
tänase seisuga peal mootor, kylge sai kruvitud ka esistabikas ja esiamordid, aga ka need, näiliselt lihtsad tööd, ei läinud ilma tagasilöökideta. nimelt suutsin puruks keerata ühe alumise õõtsa kylge keevitatud amordi kinnituse poldi. Sellega aga jamad ei lõppenud, radikat paigaldama hakates avastasin, et uue(loe: kollase 02 pealt maha kruvitud) radika alumine osa oli auto esiotsa matsu tagajärjel nii kõveraks sõidetud, et ei istunud mitte mingil moel neisse ettenähtud pesadesse. Seega sai esivanematele kätte antud ylesanne joota(lasta joota) paisupaaki minev, iga hetk kyljest murduv, torujupp, et kylge panna vana punase dvoika radikas.
Järgmiseks eesmärgiks on natuke seadust rikkuda. Võimetus ilma kanali/tõstukita käigukasti kylge panna sunnib mind ette võtma 1+1 kilomeetrise nööriotsas-reisi taarakastil istudes, et lähima kanalini jõuda :D Aga sellest kõigest nädala-pooleteise pärast, alles siis aega uuesti autot nokkima minna.

Postitatud: 25 Sept 2007 02:07
Postitas Kytt
Selleks aastaks autoehitus lõpetatud
Suvel enamik vabu päevi maal autokallal veedetud, nyyd sygis käes ja aeg puhata :D
Kyljes uus jooks summuit, samuti all käigukast, põhi bituumenmastiksiga mökerdatud(tegemata veel kõik koopad, sest möks sai otsa), uksed, tagaluuk ning mootori ja salongi vaheline sein kaetud nikesound myramatiga.
Kuna vana originaalne "mürasummutusmatt" oli täielikult läbi vettind, ostsin uue. See aga osutus kordi õhemaks ning sisaldas vaid põrandat ja käigukasti ümbrust katvat matti, kuna läbi oli vettind ka mootori ja salongi vahel oleva seina matt, siis võtsin appi käärid ka lõikusin tagaistuja jalgealuse matist sinna katted - seega salongi tagumine osa jäi ilma originaal müramatita.
Armatuuripaigalduse ja sealse juhtmemajanduse muutmine lükkus minust olenematutel põhjustel edasi. Hakkasin ülejäänud salongi kokku panema, aga ka sellega ma väga kaugele ei jõudnud, sest juhiistme kronsad on põhja kylge valesti keevitatud ning iste ei kavatse mingit moodi sinna sobida, sammuti puuduvad karpide küljes turvavööde kinnituste kohad - seega vaja ka need sinna meisterdada.
Ahjaa, eelmise omaniku vedrulõikamismaania on viinud selleni, et 175/70r13 esirehv käib välja pöörates vastu koopa äärt juba kiirusel 40 km/h, tea mis veel siis saab kui ma logarid külge panen:kuri
Seega järgmisesse aastasse jäävad rattakoobaste katmine mastiksiga ja logarid, elekter ja armatuur, veidi keevitamist, salongi kokkupanek ning uute dokumentide ja ÜV tegemine - loodame et summercamp toimub hilissuvel, siis saan ka mina esimest korda isikliku LADAga sellest üritusest osa võtta ;)

[Muudetud: 24-9-2007 MUST KYTT]

Postitatud: 25 Sept 2007 06:59
Postitas moosmoosik
aga kytt sa viska need lühemad vedrud nääh*i sealt ja pane korralikud alla. või on sindki haaranud vedrulühendamisejaautomadalakstegemisemaania? :D