2101, Tarts, 75'

2101, Tarts, 75'

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Eile sama laua peal sai kaarte taotud ja viina võetud, igati hea klaasist jurakas ;)
Tarts muidu tubli, EDU!!!!!!!!
Jupid Venemaalt!
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

naine on tal sellega harjunud :)
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mis auto stabikad need on? Või tehakse neid spetsiaalselt ladadele?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

spetsiaalselt ladale.
need klubisse müüki ei jõudnudki - vanemad olijad ostsid tartsilt käest ära kõik :P
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Õlifiltri ja mootori vahele üks vidinPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Veel detaile olijahutussüsteemi,voolikud veel kättesaamata.Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

ÕliradiaatorPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: Tarts
Õlifiltri ja mootori vahele üks vidin

Mis vidin see täpsemalt on ?
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Läbi selle vidina ja termostaatklapi läheb mootoriõli jahutusradiaatorisse.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Kas sul oli õli temperatuuriga probleeme või miks sa selle jahutuse sinna tahad panna?
Tagumine stabikas ja LSD - oversteer kicks a.. ;)
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Jõudu tuleb mootorisse poole rohkem ja õli on esimene asi mis kuumaks läheb ,et ära hoida detailide liigset kulumist selleks siis õli radikas ja samas kui õli pole piisavalt kuum juhib termostaat õli väikest ringi pidi ,stabikas ja lsd selleks et kurvides rattad tühja ei teeks muidugi ka uus komplekt pilgu amorte.

[Muudetud: 17/1/2007 zajetz]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Ma tean suht väga hästi mille jaoks tagumine stabikas ja LSD head on...
Kui sa veel ei ole kogenud, milles ma tegelt suht kahtlen, siis poole rohkema jõuga ja nende asjadega võib päris lõbus olla....:)
...aga kuhu kohta see stabikas kinnitub, ühed kinnitused on silla külge aga teised?
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Homme võin teha stabika passist pilti kus on kõik kirjas ja siis üles panna pildi.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Üks osa kinnitub silla külge, aga teine kas äkki siis poolraamide külge. Kinnitus paistab sama sugune olema nagu seda on lühikestel varrastel. Mina pakuks, et ta kinnitub poolraami välisele küljele. Pildilt on näha kahte pikka polti. Nende poltidega tõmbab poolraami külge nii stabika kui ka lühikese varda.
Kui eksin siis parandage:)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Algselt postitas: Tarts
Õlifiltri ja mootori vahele üks vidin
Küsimus selle ploki ja õlifiltri vahelisest flansist? Kust sa selle tellisid ja milliseks kujunes hind? Vahepeal oli mõte see ise treida lasta, aga valmis produktiga alati lihtsam, muidugi oleneb hinnast!
Kuna veel on "talv" siis ei tohiks tekkida õli temperatuuriga probleemi, aga suvel tuleb kindlasti panna radikas vahele.

Üks arutelu veel: õli termostaat. Kas sellisel tasemel forsseeritud mootoril on ikka mõtet kasutada termostaate? Arvestades sellega et külma mootoriga see kone niikui nii ei käi, on see termostaat seal lisa segavaks faktoriks, kui on reaalselt vaja võimalikult kiiresti ja palju õli läbi radika ajada?

ps. ootan huviga kone valmimist ja kindlasti tulevikus ka soov asja lähemalt kuulata !

Jõudu photographer!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Algselt postitas: Photographer
Algselt postitas: Tarts
Õlifiltri ja mootori vahele üks vidin
Küsimus selle ploki ja õlifiltri vahelisest flansist? Kust sa selle tellisid ja milliseks kujunes hind? Vahepeal oli mõte see ise treida lasta, aga valmis produktiga alati lihtsam, muidugi oleneb hinnast!
Kuna veel on "talv" siis ei tohiks tekkida õli temperatuuriga probleemi, aga suvel tuleb kindlasti panna radikas vahele.

Üks arutelu veel: õli termostaat. Kas sellisel tasemel forsseeritud mootoril on ikka mõtet kasutada termostaate? Arvestades sellega et külma mootoriga see kone niikui nii ei käi, on see termostaat seal lisa segavaks faktoriks, kui on reaalselt vaja võimalikult kiiresti ja palju õli läbi radika ajada?

ps. ootan huviga kone valmimist ja kindlasti tulevikus ka soov asja lähemalt kuulata !

Jõudu photographer!
Analoogset asja saab ka ES Tuuningust. http://www.es-tuning.ee/?page=76Olgu et on kirjas et Toyota ja Nissan aga saab ka teha ükskõik millele. Helista ja küsi.
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

ei ole küll täpselt kursis, millise temperatuurini õli võib minna, aga õli-vesi tüüpi soojusvaheti peaks ka asja ära ajama. Kasutatakse seda tavaliselt diiselautodel, kus õli ikka korralikult kuuma saab.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Stabika paigutusPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Siis ma väga mööda ei pannudki:rolleyes
Kui küsida tohib, et palju selline makstab?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Teise nurga alt kahPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Vasta