2101, Tarts, 75'
2101, Tarts, 75'
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Jõudu tuleb mootorisse poole rohkem ja õli on esimene asi mis kuumaks läheb ,et ära hoida detailide liigset kulumist selleks siis õli radikas ja samas kui õli pole piisavalt kuum juhib termostaat õli väikest ringi pidi ,stabikas ja lsd selleks et kurvides rattad tühja ei teeks muidugi ka uus komplekt pilgu amorte.
[Muudetud: 17/1/2007 zajetz]
[Muudetud: 17/1/2007 zajetz]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Üks osa kinnitub silla külge, aga teine kas äkki siis poolraamide külge. Kinnitus paistab sama sugune olema nagu seda on lühikestel varrastel. Mina pakuks, et ta kinnitub poolraami välisele küljele. Pildilt on näha kahte pikka polti. Nende poltidega tõmbab poolraami külge nii stabika kui ka lühikese varda.
Kui eksin siis parandage:)
Kui eksin siis parandage:)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Küsimus selle ploki ja õlifiltri vahelisest flansist? Kust sa selle tellisid ja milliseks kujunes hind? Vahepeal oli mõte see ise treida lasta, aga valmis produktiga alati lihtsam, muidugi oleneb hinnast!Algselt postitas: Tarts
Õlifiltri ja mootori vahele üks vidin
Kuna veel on "talv" siis ei tohiks tekkida õli temperatuuriga probleemi, aga suvel tuleb kindlasti panna radikas vahele.
Üks arutelu veel: õli termostaat. Kas sellisel tasemel forsseeritud mootoril on ikka mõtet kasutada termostaate? Arvestades sellega et külma mootoriga see kone niikui nii ei käi, on see termostaat seal lisa segavaks faktoriks, kui on reaalselt vaja võimalikult kiiresti ja palju õli läbi radika ajada?
ps. ootan huviga kone valmimist ja kindlasti tulevikus ka soov asja lähemalt kuulata !
Jõudu photographer!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Analoogset asja saab ka ES Tuuningust. http://www.es-tuning.ee/?page=76Olgu et on kirjas et Toyota ja Nissan aga saab ka teha ükskõik millele. Helista ja küsi.Algselt postitas: PhotographerKüsimus selle ploki ja õlifiltri vahelisest flansist? Kust sa selle tellisid ja milliseks kujunes hind? Vahepeal oli mõte see ise treida lasta, aga valmis produktiga alati lihtsam, muidugi oleneb hinnast!Algselt postitas: Tarts
Õlifiltri ja mootori vahele üks vidin
Kuna veel on "talv" siis ei tohiks tekkida õli temperatuuriga probleemi, aga suvel tuleb kindlasti panna radikas vahele.
Üks arutelu veel: õli termostaat. Kas sellisel tasemel forsseeritud mootoril on ikka mõtet kasutada termostaate? Arvestades sellega et külma mootoriga see kone niikui nii ei käi, on see termostaat seal lisa segavaks faktoriks, kui on reaalselt vaja võimalikult kiiresti ja palju õli läbi radika ajada?
ps. ootan huviga kone valmimist ja kindlasti tulevikus ka soov asja lähemalt kuulata !
Jõudu photographer!