2101, Tarts, 75'
2101, Tarts, 75'
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Rootsi poltsei Volvoalt sild pärit ja ülekandeks peaks neli üks olema
Vent mingi higivana VW Santana kliima ventikas
Tänasest kopikas jälle korras ja homme Haapsallu Valzule pöialt hoidma
[Muudetud: 21-8-2009 Tarts]
Vent mingi higivana VW Santana kliima ventikas
Tänasest kopikas jälle korras ja homme Haapsallu Valzule pöialt hoidma
[Muudetud: 21-8-2009 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Vigur siis selline
http://www.youtube.com/watch?v=p8nAbg5suFw
http://www.youtube.com/watch?v=KbMZ9vcYVSg
http://www.youtube.com/watch?v=p8nAbg5suFw
http://www.youtube.com/watch?v=KbMZ9vcYVSg
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Nädalavahetusel peetakse paljudes kohtades üle Eesti erinevaid autospordivõistlusi - Kõpus viiakse läbi rahvaralli, Raassillal sõidetakse rahvakrossi ning erinevatel veekogudel toimuvad jäärajasõidud.
Kõige osavõtjaterohkem võistlus peetakse 6. veebruaril Peipsi järvel. Eelregistreerimise sooritas Mustvee jäärajal võistlemiseks üle 120 sõitja.
Võistluse korraldusmeeskonna liige Andrus Eiser tunnistas, et huviliste sedavõrd suur arv tuli üllatusena. "Arvasime, et tuleb kuni sada sõitjat. Rekord on olnud paar talve tagasi 120 sõitjat, kuid nüüd saab see löödud. Teadaolevalt lisandub 123 eelregistreerunule võistluspäeva hommikul veel paarkümmend võistlejat," rääkis Eiser.
Kolm tundi tagasi järvele rajatud võistlusraja hoolduse lõpetanud mees avaldas lootust, et suurele osavõtjate arvule vaatamata õnnestub võidusõit kavakohaselt ja heal tasemel läbi viia. Võistlustrassi ettevalmistusega tegeles nii tema kui ka Taavi Pirk kokku kolm ja pool päeva.
Võistlusraja pikkuseks Mustvees toimuval võistlusel on ligi 3 kilomeetrit. "Mõnikümmend meetrit alla kolme," täpsustas Eiser. Piigiklassides peetakse sel võistlusel kolm vooru, teistes arvestusklassides selgub tulemus kahe vooru läbimise järel.
Sai siukesel üritusel käidud,sõitsime sõbrapoisiga kahekesi minu masinaga ja vabaklassis oli rebimine ülikõva.
30-nest sõitjast kus oli esi ja tagavedu koos õnnestus trügida 16-kümnendaks.
Auto sai ka veits retsida taga ja esitiiva saab korda ,aga juhiuks läheb vahetusse,tahaks kiiresti sõita kuid praeguste rehvidega pole võimalik konkurentsis olla 99 % sõitjatel uued 16 tolli piigid all ja esiveovastu ka ikka raske .
Päevaga ise hullult rahul kahju ,et rohkem klubilisi seal polnud.
[Muudetud: 7-2-2010 Tarts]
Kõige osavõtjaterohkem võistlus peetakse 6. veebruaril Peipsi järvel. Eelregistreerimise sooritas Mustvee jäärajal võistlemiseks üle 120 sõitja.
Võistluse korraldusmeeskonna liige Andrus Eiser tunnistas, et huviliste sedavõrd suur arv tuli üllatusena. "Arvasime, et tuleb kuni sada sõitjat. Rekord on olnud paar talve tagasi 120 sõitjat, kuid nüüd saab see löödud. Teadaolevalt lisandub 123 eelregistreerunule võistluspäeva hommikul veel paarkümmend võistlejat," rääkis Eiser.
Kolm tundi tagasi järvele rajatud võistlusraja hoolduse lõpetanud mees avaldas lootust, et suurele osavõtjate arvule vaatamata õnnestub võidusõit kavakohaselt ja heal tasemel läbi viia. Võistlustrassi ettevalmistusega tegeles nii tema kui ka Taavi Pirk kokku kolm ja pool päeva.
Võistlusraja pikkuseks Mustvees toimuval võistlusel on ligi 3 kilomeetrit. "Mõnikümmend meetrit alla kolme," täpsustas Eiser. Piigiklassides peetakse sel võistlusel kolm vooru, teistes arvestusklassides selgub tulemus kahe vooru läbimise järel.
Sai siukesel üritusel käidud,sõitsime sõbrapoisiga kahekesi minu masinaga ja vabaklassis oli rebimine ülikõva.
30-nest sõitjast kus oli esi ja tagavedu koos õnnestus trügida 16-kümnendaks.
Auto sai ka veits retsida taga ja esitiiva saab korda ,aga juhiuks läheb vahetusse,tahaks kiiresti sõita kuid praeguste rehvidega pole võimalik konkurentsis olla 99 % sõitjatel uued 16 tolli piigid all ja esiveovastu ka ikka raske .
Päevaga ise hullult rahul kahju ,et rohkem klubilisi seal polnud.
[Muudetud: 7-2-2010 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
kkallissaar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 05 Apr 2009 10:47
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Kopika keredetailid ikka plekist ja enne kevadet ei teegi miskit enamat kui laksab mõlgid väljapoole ,veits krunti ja värvipussu peale .
Videotes näidatu oleks teema kui pahtel ribadeks poleks.
Aga tagatiiva sain selles hanges mõlki.
Videotes näidatu oleks teema kui pahtel ribadeks poleks.
Aga tagatiiva sain selles hanges mõlki.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Orans räim ootab uut jagajat ja selle uus omanik saigi ukse prooviringil pahupidi,ta ka pildile jäänd link.http://123.planet.ee/2010/mustvee/index.html ja videolõpus ka paaris kurvis kopkat näha.http://www.youtube.com/watch?v=LUKrFutAsdg
parandasin pildialbumi lingi
[Muudetud: 2-7-2010 Priidic]
parandasin pildialbumi lingi
[Muudetud: 2-7-2010 Priidic]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Siuke video ka veel http://www.youtube.com/watch?v=IW9aO_ErhmY
Ei pea lõppu ootama.
Auto korras ,mõlgid väljas ,(lahtine pahtel ja värv maha lihvitud) täis taastus ,ehk kevadepoole ,tulemas veel hulgaliselt võistlui ja teen vaid elementaarse ,et kaugelt silma ei riivaks
Ei pea lõppu ootama.
Auto korras ,mõlgid väljas ,(lahtine pahtel ja värv maha lihvitud) täis taastus ,ehk kevadepoole ,tulemas veel hulgaliselt võistlui ja teen vaid elementaarse ,et kaugelt silma ei riivaks
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
sSiksisback
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 165
- Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
- Asukoht: Jõgevamaa
- Autod: 21033 83' , 21013 83'
Olin ise ka seal kohal ning esimese asjana hakkas silma kohe teiste evode ja subarute vahel olev 01, mis läikis päikese käes rohkem kui teised autod kokku.Algselt postitas: Tarts
Päevaga ise hullult rahul kahju ,et rohkem klubilisi seal polnud.
[Muudetud: 7-2-2010 Tarts]
Igatahes tartsi sõitu oli väga kena vaadata.
Recpekt üritus!;)
Igast autost saab ükskord opel.!
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Masin jah nukralt soiku jäänud
Pole teisel enam mootorit ja isegi rehve all ,(seisab valukatel);)
Mootori valik on tehtud võimsuse ja saadavuse poolest (saadavus musta Vectra 2000 -nde pealt mis läks suvel pressi alla).Sinna lisandub Ülelaadimine koos proge ajuga,ilselt jääb MS.
Alustuseks ja proovi mõttes Omega käimar ,kui jääb väheks ,siis tuleb BMW oma koos vaheplaadiga alla pista nagu alguses mõttes oli.
Tagasild Volvo oma ammu ootel koos G80 loceriga ,tänud Zaikule,kes viitsis korpusele Lada kinnitused teha ühe soojaga enda omadega
Kerele vaja ring peale teha.
Kaalu tahaks alla võtta (eks tuleb kergem heli autosse installida)
Liigset pigi ja el.aknaid.el.istmeid.luuke ja muud mugavusvarustust üle näpistada
Säästukat ei taha ehitada. seega vaja finansid vaikselt projekti suunata ja asi lõpule viia.
Pole teisel enam mootorit ja isegi rehve all ,(seisab valukatel);)
Mootori valik on tehtud võimsuse ja saadavuse poolest (saadavus musta Vectra 2000 -nde pealt mis läks suvel pressi alla).Sinna lisandub Ülelaadimine koos proge ajuga,ilselt jääb MS.
Alustuseks ja proovi mõttes Omega käimar ,kui jääb väheks ,siis tuleb BMW oma koos vaheplaadiga alla pista nagu alguses mõttes oli.
Tagasild Volvo oma ammu ootel koos G80 loceriga ,tänud Zaikule,kes viitsis korpusele Lada kinnitused teha ühe soojaga enda omadega
Kerele vaja ring peale teha.
Kaalu tahaks alla võtta (eks tuleb kergem heli autosse installida)
Liigset pigi ja el.aknaid.el.istmeid.luuke ja muud mugavusvarustust üle näpistada
Säästukat ei taha ehitada. seega vaja finansid vaikselt projekti suunata ja asi lõpule viia.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Mootori plokk pikemat aega Tallinas juba pildistamises ja raal mõõte kogumas .
Or. Opeli käimar ei lähe enam kindlasti külge .
Vaja kooralik vaheplaat teha.
Selle se mootori plokk ka seal ,et saaks korraliku kasti külge.
Valdzuga sama teema mootori ja käimari vahelise kasti flansiga.
Eks ,siis saab keret kohendada nende uute asjade tarbeks.
Siiamaani rahu .
Tarts
Or. Opeli käimar ei lähe enam kindlasti külge .
Vaja kooralik vaheplaat teha.
Selle se mootori plokk ka seal ,et saaks korraliku kasti külge.
Valdzuga sama teema mootori ja käimari vahelise kasti flansiga.
Eks ,siis saab keret kohendada nende uute asjade tarbeks.
Siiamaani rahu .
Tarts
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.