2101, Tarts, 75'

2101, Tarts, 75'

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Aga mille roolikarp on?
Kuidas kinnitamisega oli?
Kuidas roolisammas paika läks?

Tahaks natuke täpsemat infot ,sest endal plaan sama asi teoks teha.Mul plaanis ka natuke suvel salongi jahedamaks muuta ;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: hautz
Aga mille roolikarp on?
Kuidas kinnitamisega oli?
Kuidas roolisammas paika läks?

Tahaks natuke täpsemat infot ,sest endal plaan sama asi teoks teha.Mul plaanis ka natuke suvel salongi jahedamaks muuta ;)
Roolikarp MB190
Kinnitus ikka poltidega
Roolikarp läks paika lanseka modimisega
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

mis roolivõimu pumpa ringi ajab ? kuidas selle lahendasid

[Muudetud: 16-10-2008 jukii]
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Algselt postitas: jukii
mis roolivõimu pumpa ringi ajab ? kuidas selle lahendasid

[Muudetud: 16-10-2008 jukii]

Roolivõimu pumpa ajab ringi mootor, mis on pumbaga kiilrihmaga ühenduses.:o
Võiksid väheke pilte lappida, vaadata ja loogiliselt mõelda ju.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Laupäeval sai Rapla kihutamise tagajärgi likvideeritud,juba koju sõites tuli imelikke hääli auto tagaosast.Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Reede õhtul tuli ta siis lõplikult lahti.Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Nüüd siis veidi kõvemini kinni keevitatud,see juhtus ka aastaid tagasi vana tagasillaga piikidega kimades.Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Tere!

Postitus Postitas SexSix »

Mis Sa jamad selle VAZ-i tagasillaga.Otsi FIAT-i 124 SPORT COUPE tagasild või siis juba ARGENTA 2,5 D.
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

mis suporteid kasutasid tagumistel piduritel kui saladus pole...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Algselt postitas: JX
mis suporteid kasutasid tagumistel piduritel kui saladus pole...
Ma saan aru et nii pikka teema väga raske otsast lõpuni lugeda, aga see teema on seda väärt.
Kui jäänud kahe silma vahele siis:
Ees: 14" kettad ja Lada 110 supportid.
Taga: 13" kettad ja Lada 2108 esisupportid.
Jupid Venemaalt!
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Peale seda kui Valdz mõõtis oma mootori kompressioonid ära saades tulemuseks 9 atti,tekkis ka endal huvi,kontrollida ja samasse auku 9. seega asi selge miks on mootoris selline meeletu kõhutuul .
Mootoriplokid puuritud ja hoonitud ühes ja samas firmas.
Selliste tööde teostamiseks soovitan kõigil sellest firmast kaarega mööda käia. Ei hakka korrutama seda kõva firmat, siit teemast korduvalt läbi käinud ja pettumus mega suur.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Mis sellel tööl viga oli,et peab kaarega mööda käima?
56506878
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: tuhajuhe
Mis sellel tööl viga oli,et peab kaarega mööda käima?
Kuna sepis kolbdel on erinev paisumine võrreldes tavalistega,siis sai kümme korda seletatud mida teha ja kuidas,tootja poolt olid kõik mõõdud ja isegi hoonimis kivide karedused ette määratud ,aga nagu hani selga vesi.
Indrek käis Tallinnas oma mootori plokile õlipihusteid installimas ja seal kohkuti hülsi pinda nähes päris ära ,.
Peale hoonimist ikka puurimis jäljed jõhkralt näha .
Räägituga mis tahes ,aga kahte paari rõngaid ei ole sissesõiduks tarvis.
Meil mõlemil valitud remontmõõduks ,see viimane st. pole ka parandada midagi ,üle puusa ja uued plokid puurimisse teadjatejuurde,kusjuures selleks pole eestist tarvis lahkuda.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Huvitav, et mina pole kordagi pidanud pettuma selle "kõva" firma teenustes ning kvaliteedis. Aga teile edu, et saaksite oma asjadega jonksu.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: ccve
Huvitav, et mina pole kordagi pidanud pettuma selle "kõva" firma teenustes ning kvaliteedis. Aga teile edu, et saaksite oma asjadega jonksu.
Smuti ei raksu ketasploktiffer mille palusin lahti lasta ja ketaste vahele õlikest kallata nagu on kombeks,kas tehti ,küs. Siiamaani raksub,olenemata sissesõidust nagu peab kaheksad jne. ja uus õli .

[Muudetud: 23-10-2008 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Te pole ainsad, kes sealt vastu hambaid on saanud. Sel Liguril löövad kohati mingid omad veidrad teooriad välja.
Ma saan aru küll, et spordiks mõeldud mootor peab lahedalt jooksma ja kolb pannakse sageli (liigagi tihti!) kümnendiklõtkuga sisse, aga ma pole ka vist ainus (vähemalt kaks lolli on veel - Tarts ja Valdz), kes aru saanud, et selline meetod on sageli laiskuset või saamatusest tingitud. Ette võetud töö tuleks korralikult lõpule viia, mitte ajada mingit oma jonni ja seda eriti veel siis, kui tellija on ära seletanud, mida ta saada tahab.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: ccve
Huvitav, et mina pole kordagi pidanud pettuma selle "kõva" firma teenustes ning kvaliteedis. Aga teile edu, et saaksite oma asjadega jonksu.
CCVE, mis on Sinu jaoks kvaliteet...lihtsalt küsin...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: PuZuP
Algselt postitas: ccve
Huvitav, et mina pole kordagi pidanud pettuma selle "kõva" firma teenustes ning kvaliteedis. Aga teile edu, et saaksite oma asjadega jonksu.
CCVE, mis on Sinu jaoks kvaliteet...lihtsalt küsin...
Ma ei hakka siin pikalt välja tooma oma "mõttekäiku" . Kui asi püsib ja töötab korralikult olen asjaga rahul ning pean seda heaks. See teema siin pole selle arutamiseks. Edaspidi U2U kui miskeid küsimusi.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Asi onngi selles...

Postitus Postitas SexSix »

...et kõik asjad tehakse ühe stambi järgi.Olen näinud VAZ-i mootorit kus mõõt väiksemad kolvid plokis sees?!VAZ-LADA mootor on klikiaegse ehitusega ja suure varuga tehtud (kõik kõverad ja kaalust ja mõõdust väljas asjad kannatab ära).Viljandimaal on veel üks sosssepp aga see teises maakonna otsas.Saan aru,et siin jutt FIAT-i mootorist aga olen VAZ-1600 mootoril saanud surved 14,1-14,6 atini ilma ühtgi grammi emmaldades plokis ja plokikaanest.
Kolvid on Sul ju mõeldud vabalthingava mootori jaoks.
Kas hülsida ei ole võimalik?Või lasta teha uued kolvid X-mõõdus?


[Muudetud: 24-10-2008 SexSix]
Vasta