Algselt postitas: dasf
Tarts pane tad 17 sisse ikka venerauda vene õli
Peaülekande jaoks mainit õli hea ,tean sest esimese peaülekande lasin just täissünt õlipärast õhtale ,taldriku hambad olid teravad nagu sileti terad ,murdumisest oli puudu üks kõvem tõmme,kuid LSD tahab oma õli ja vaja leida kompromiss.
Pigem ma ei arva ,et asi õlis (nimelt meil Valdzuga mõlemil vaja ka uusi mootori plokke otsima hakata ,sest eelmainit (motorsis) keerati need lihtsalt p*****.
[Muudetud: 3-9-2008 Tarts]
Minu LSD's on alati olnud sees Gastroli mineraal. Nii on parim pu?kamees soovitanud ja siiani pole probleeme olnud.
Täissünt/sünt LSD õlid on mõeldud visko difritele ja nö tänava lukkudele. Ketas ja torsen tahavad paksemat.
Vene toodete eripära on see, et asjad lähevad vahel ka lambist katki, sest ei tea ju mis päeval need metallmaterjalid vorbitud olid jne
Põlvas on ka hea hoonija, ka tartus. elu ei keerle Karksi ja Tallinna vahel;)
täitsa mõnus masin, täna asu järvel sai nähtud, minekut on ikka hullult:o ma olin see rohelise diisel golfiga kes seal rajal uimerdas:P
punase golfiga sõitja ütles veel et oli peeglist vaadand et sa kaugel, oli sis uuesti vaadand , olid juba taga olnud:lol
Nüüd viga leitud ja ei olnud põhjust süüdistada hüdrokässarit , tagupidurid jälle olemas koos kässariga,nimelt peasilinder,vuffel ,mis kestnud kuus aastat ,asendaud vana heaga.
Saab nüüd samal jäärajal arendada teisi kiiruseid ,ei pea enam hakkama poole sirgepealt pidurdama ja saab 130 km/h asemel 150 -ne pealt ennem kurvi hoogu maha võtma ,iseasi kuidas piigid toime tulevad .
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Täna rändasid vanad vedrud jällegi autoalla ,lihtsalt pole enam linnas teesid kus sõita ja see kuu hakkavad need olematud teed veel niimodi lagunema ,et ei kommentaari.
Veel sai vahetatud parema ülemise sarniiri kaitsekumm -kõik nad seal all samuti olnud kuus aastat ja ei pisematki lõtku ,samatihedad kui uuestpeast,kui venku tahab ,siis ka teeb kuis vaja ,seda muidugi ralliteema jaoks,nimelt need veel pealekeeratavad.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Mul hetkel autopeal Mitsu pool, sellel on juures sihuke väike must nikerdis, kuhu mõlema pooli signaalid sisse lähevad ning tahhole sobiv signaal välja tulema peaks. "Tacho Interface" on peale kirjutatud, katsetanud veel ei ole.
Hapsalus otsustas sidur saba anda,kastiga kõik korras.
Nimelt Rutjas sai or. sidur otsa.
Hapsalus Sachs-i tugevam variant ,virutas katte minema.
Nüüd ketas Tallinnas ja Valdzu abiga saab pidurimeistrist uued ja veel karmimad katted.
Järgmise korrani.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.