2101 Logman '72
2101 Logman '72
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tänud, Arvi! Prizov osjen '88 siinpool
Tegelikkuses üks väike "aga" selle masina juurde. Olen varjanud tõsiasja, et auto on kuskil 80.-tel üle elanud rohkem, kui ette kujutada oskate. Nimelt kerevahetuse. Ma ei tea, mismoodi on see võimalik, aga näe on, et passis kõik õiged kerega ühtivad numbrid, kuid aastaks jäänud algne '72.
Vanast, päris-päris õigest, on säilinud sisu, mootor ja ülekandeosad. Plekiosadest kapott, pagassi luuk ja kaks ust, mis kõik ka kaasa sain. Värvilt täpselt samad, mis Arvi autolgi. Ju siis lennuväelastele meeldisid tumeda taeva karva autod.
Aga nüüd pildi juurde, mis avanes, kui olin eemaldanud kõik matid ja istmed, et raud pisut hingata saaks.
Esilogariteta sõidust on tekkinud kaks auku, mis kruvikeeraja all kiirelt oma palet hakkasid näitama. Väheke sandim on olukord juhi jalge all, kus ka kondentsi kummipunni suutsin koos ümbritseva plekiga poolraamini läbi lükata (parempoolne suur ilusate servadega auk siis). Teisel pildil on hästi näha, milline peab olema õige punni ümbris tegelikkuses. Kohe seal mädanenud osa kõrval vasakul.
Muud hullu eespool ei avastanud.
Aga tagumine pool oli superilus. Näha on, et masinaga pole eriti talvedes löperdatud, või kui, siis puhastes linnatingimustes.
Need suured kollased lärakad on mädanenud pigivillamatid. Ei soovita mitte kellelgi neid oma auto põrandale panna. Vaatasin, Jonx oli hoolikalt selle asjaga tegelenud. Viska kuskurat, kui vähegi oma tööst hoolid. Nad koguvad hullumoodi niiskust, mis tekib lihtsalt õhust. Ehituses on kasutusel termin "kastepunkt". Nüüd ongi see punkt tekkinud autosse tuppa sinna villa sisse ja kogu krempel vett täis. Pigem tasub panna võimalikult õhukindlalt pigimatt ning peale ohtralt movili, dinitroli vms. korrosioonivastast asjandust piserdada. Et see mögin pealmist, dekoratiivmatti ära ei määriks või läbi ei leotaks, võib osta plastmassist karvast (karedat) vannitoamatti ja paigaldada see karvupidi allapoole vastu põrandat. Nii saab õhk pleki ja pealmise mati vahel liikuda.
Esisein on iseasi, seal tükk maad soojem plekk, mille temp. võrreldes salongiõhuga tükk maad kõrgem, kui põrandal.
Panen pildi, kus väga hästi näha, mis juhtub villamati serva ja plekiga, kui nad põrandal kokku saavad.
See vill siiamaani ligumärg, kuigi auto aastaid garaazis sõitu saamata seisnud.
Pagass esmapilgul lausa võrratu, aga peale pildistamist suutsin lähemal togimisel ikkagi sumpsi kohal oleva kuumakaitse pleki juurest paar auku kruvikaga läbi närida. Põhja all koguneb selle topeltkoha vahele jällegi niiskus ja peagi asi kutu.
Pildil see koht, kus näha värvi paremal kobrutamas.
Veel midagi:
Kas teadsite, et Norma märki kandvate turvavööde metallosad olid Vasaras tehtud? Pildil küll sildid valede detailide küljes (omavahel vahetuses), aga kes sellest nõukaajal hoolis.
"Varaste hirm"
Ja leitud õnnemündid, mille parimaks näitamiseks pidin pilti kõvasti tuunima. Taustaks autokapott. Vahepealse tuuningu käigus saavutasin väga ilusa tumepunase värvitooni, aga siis polnud veel mündikirjad loetavad.
[Muudetud: 10-6-2007 logman]
Tegelikkuses üks väike "aga" selle masina juurde. Olen varjanud tõsiasja, et auto on kuskil 80.-tel üle elanud rohkem, kui ette kujutada oskate. Nimelt kerevahetuse. Ma ei tea, mismoodi on see võimalik, aga näe on, et passis kõik õiged kerega ühtivad numbrid, kuid aastaks jäänud algne '72.
Vanast, päris-päris õigest, on säilinud sisu, mootor ja ülekandeosad. Plekiosadest kapott, pagassi luuk ja kaks ust, mis kõik ka kaasa sain. Värvilt täpselt samad, mis Arvi autolgi. Ju siis lennuväelastele meeldisid tumeda taeva karva autod.
Aga nüüd pildi juurde, mis avanes, kui olin eemaldanud kõik matid ja istmed, et raud pisut hingata saaks.
Esilogariteta sõidust on tekkinud kaks auku, mis kruvikeeraja all kiirelt oma palet hakkasid näitama. Väheke sandim on olukord juhi jalge all, kus ka kondentsi kummipunni suutsin koos ümbritseva plekiga poolraamini läbi lükata (parempoolne suur ilusate servadega auk siis). Teisel pildil on hästi näha, milline peab olema õige punni ümbris tegelikkuses. Kohe seal mädanenud osa kõrval vasakul.
Muud hullu eespool ei avastanud.
Aga tagumine pool oli superilus. Näha on, et masinaga pole eriti talvedes löperdatud, või kui, siis puhastes linnatingimustes.
Need suured kollased lärakad on mädanenud pigivillamatid. Ei soovita mitte kellelgi neid oma auto põrandale panna. Vaatasin, Jonx oli hoolikalt selle asjaga tegelenud. Viska kuskurat, kui vähegi oma tööst hoolid. Nad koguvad hullumoodi niiskust, mis tekib lihtsalt õhust. Ehituses on kasutusel termin "kastepunkt". Nüüd ongi see punkt tekkinud autosse tuppa sinna villa sisse ja kogu krempel vett täis. Pigem tasub panna võimalikult õhukindlalt pigimatt ning peale ohtralt movili, dinitroli vms. korrosioonivastast asjandust piserdada. Et see mögin pealmist, dekoratiivmatti ära ei määriks või läbi ei leotaks, võib osta plastmassist karvast (karedat) vannitoamatti ja paigaldada see karvupidi allapoole vastu põrandat. Nii saab õhk pleki ja pealmise mati vahel liikuda.
Esisein on iseasi, seal tükk maad soojem plekk, mille temp. võrreldes salongiõhuga tükk maad kõrgem, kui põrandal.
Panen pildi, kus väga hästi näha, mis juhtub villamati serva ja plekiga, kui nad põrandal kokku saavad.
See vill siiamaani ligumärg, kuigi auto aastaid garaazis sõitu saamata seisnud.
Pagass esmapilgul lausa võrratu, aga peale pildistamist suutsin lähemal togimisel ikkagi sumpsi kohal oleva kuumakaitse pleki juurest paar auku kruvikaga läbi närida. Põhja all koguneb selle topeltkoha vahele jällegi niiskus ja peagi asi kutu.
Pildil see koht, kus näha värvi paremal kobrutamas.
Veel midagi:
Kas teadsite, et Norma märki kandvate turvavööde metallosad olid Vasaras tehtud? Pildil küll sildid valede detailide küljes (omavahel vahetuses), aga kes sellest nõukaajal hoolis.
"Varaste hirm"
Ja leitud õnnemündid, mille parimaks näitamiseks pidin pilti kõvasti tuunima. Taustaks autokapott. Vahepealse tuuningu käigus saavutasin väga ilusa tumepunase värvitooni, aga siis polnud veel mündikirjad loetavad.
[Muudetud: 10-6-2007 logman]
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
Edu ehitamisel! Loodan, et selle aastanumbri sees juba näha seda vanurit Viljandi tänavatel.
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tõesti väga kena auto. Ilus ja korralik. Minu 72 aasta kopikas kannab kerenumbrit 4901** Nii et via oma on 16000 autot varem liinilt maha tulnud.
Jõudu ja jaksu auto ehitusel, taastamisel ja korras hoidmisel
Jõudu ja jaksu auto ehitusel, taastamisel ja korras hoidmisel
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kopikaid hakati küll ulmekiirusega tootma:o. '82 aasta esimeses kvartalis toodetud ja 4. aprillil müüdud 2105, millega sõidan, kannab järjekorranumbrit alles 176***. Tootmine algas ju '80.
Aga äratundmisrõõmu on ka:) Mul sama "varaste hirm"-tüüpi bensupaagi kork. Väga stiilne:)
Aga äratundmisrõõmu on ka:) Mul sama "varaste hirm"-tüüpi bensupaagi kork. Väga stiilne:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ei saa minu oma teile haisulegi....
Kere number seitsmekohaline, millest ka näha, et vahetatud: 4 465 xxx numbriks. Paistab, et passis vormistati tol ajal vaid kerevahetus, sünniaasta jäeti samaks.
Kui millegagi "võistelda" annab, siis ehk mootori vanusega, aga selle saan siia ülesse panna alles homme, täna ei viitsi enam kaema lipata.
Masin registreeritud esmakordselt Eestis '87. aastal. Võib täitsa olla, et samal aastal või vähe varem tehti ka noorenduskuur.
Peale vähekest ringivaatamist Eestimaa suvepealinnas õnnestus sebida jubinad, milledest pildil olevate üle on eriti hea meel:
Ei lootnud leidagi enam kuskilt orig. märki esikandlele, veel vähem oli lootust täiesti uuele armatuuri"triibule".
Ja kohe, kui neid porilapakaid nägin, sain aru, et masin peaks tulema valget värvi ja kogu salong hakkab olema punastes toonides. Eks aeg ja võimalused panevad plaanid paika, kuid esmane visioon on just säärane.
Hmm, lapakad maksid 2rbl. 40kop. kunagi , nüüd tervelt 45.-eeki tk.
Kere number seitsmekohaline, millest ka näha, et vahetatud: 4 465 xxx numbriks. Paistab, et passis vormistati tol ajal vaid kerevahetus, sünniaasta jäeti samaks.
Kui millegagi "võistelda" annab, siis ehk mootori vanusega, aga selle saan siia ülesse panna alles homme, täna ei viitsi enam kaema lipata.
Masin registreeritud esmakordselt Eestis '87. aastal. Võib täitsa olla, et samal aastal või vähe varem tehti ka noorenduskuur.
Peale vähekest ringivaatamist Eestimaa suvepealinnas õnnestus sebida jubinad, milledest pildil olevate üle on eriti hea meel:
Ei lootnud leidagi enam kuskilt orig. märki esikandlele, veel vähem oli lootust täiesti uuele armatuuri"triibule".
Ja kohe, kui neid porilapakaid nägin, sain aru, et masin peaks tulema valget värvi ja kogu salong hakkab olema punastes toonides. Eks aeg ja võimalused panevad plaanid paika, kuid esmane visioon on just säärane.
Hmm, lapakad maksid 2rbl. 40kop. kunagi , nüüd tervelt 45.-eeki tk.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Super leid, peaks mainima. Küsisid uute stangede kohta? Minuni jõudis info, et need müügil Hiiumaal Käinas autokaupade poes. Pole ise veel vaatama läinud. Aga vb foorumi kasutaja Tiit teab täpsemalt rääkida, ta sealt kandist pärit
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
kkirikuisa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 113
- Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
- Asukoht: Altja kõrts
- Autod: NONE
Tekkis küsimus kuidas see "varaste hirm" tüüpi bensiinipaagikork sinna kinnitub? Endal ka selline, kuid sellel ju keermed puudu, kas pannakse kuidagi tavalise korgi peale kinni ja kuidas see luku asi tööle hakkab?
Kui juba stangede kohta jutt käib, siis tunneks ka huvi, palju nende tüki hind seal Hiiumaal olla võiks?
Kui juba stangede kohta jutt käib, siis tunneks ka huvi, palju nende tüki hind seal Hiiumaal olla võiks?
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
500 eesti rahaAlgselt postitas: kirikuisa
Kui juba stangede kohta jutt käib, siis tunneks ka huvi, palju nende tüki hind seal Hiiumaal olla võiks?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Bensiini kork käib lukule alla,see on seest kaussjas kork.Lukul läheb keel korgi ühte krassi ja kui korki keerata käib lukk ringi aga kork on paigal.Algselt postitas: kirikuisa
Tekkis küsimus kuidas see "varaste hirm" tüüpi bensiinipaagikork sinna kinnitub? Endal ka selline, kuid sellel ju keermed puudu, kas pannakse kuidagi tavalise korgi peale kinni ja kuidas see luku asi tööle hakkab?
Kui juba stangede kohta jutt käib, siis tunneks ka huvi, palju nende tüki hind seal Hiiumaal olla võiks?
[Muudetud: 14-6-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Jääb siis esialgu nii, nagu CPX pakkus, st. tuleval nädalal astun tema juurest läbi.
Täna tiir linnapeal käidud ja ega ei saanud ka rahakotti koomal hoida . Mis sa vaene hing ikka teed, kui oled ladapede, siis oled....
"Auto-Moto" pood taas hetkeks neist alustest tühjaks ostetud, kuid lubati mingi aja pärast täiendust tuua.
Kuradima kahju, et ei ole säilinud neid vanu kroomitud metallist numbrialuseid, mis uue autoga "Volga" kauplusest oli võimalik kaasa haarata. Mu vanaisa kolmel said sellised '75. aasta augustikuus külge kruvitud.
Täna tiir linnapeal käidud ja ega ei saanud ka rahakotti koomal hoida . Mis sa vaene hing ikka teed, kui oled ladapede, siis oled....
"Auto-Moto" pood taas hetkeks neist alustest tühjaks ostetud, kuid lubati mingi aja pärast täiendust tuua.
Kuradima kahju, et ei ole säilinud neid vanu kroomitud metallist numbrialuseid, mis uue autoga "Volga" kauplusest oli võimalik kaasa haarata. Mu vanaisa kolmel said sellised '75. aasta augustikuus külge kruvitud.
Kuradima kahju, et ei ole säilinud neid vanu kroomitud metallist numbrialuseid, mis uue autoga "Volga" kauplusest oli võimalik kaasa haarata. Mu vanaisa kolmel said sellised '75. aasta augustikuus külge kruvitud. [/quote]
mul on üks selline olemas,kui huvi siis ps
[Muudetud: 15-6-2007 hautz]
mul on üks selline olemas,kui huvi siis ps
[Muudetud: 15-6-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U