2101 Logman '72
2101 Logman '72
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
2101 Logman '72
Täna siis sai lõpetatud üks tehing, mis juba pool aastat kuskil "õhus rippus".
Nimelt juba detsembris 2006 jõudis minuni info, et Tartus ootab '72 aasta Lada 01 uut omanikku. Müüjaiks kaks venda, kes saanud auto päranduseks lahkunud isalt. Masin ülearune luksus, sest mõlemad mehed juba ammu omaette elu pääl, kes-kus ja garaaz vaja ülearusest tränist (loe: ka autost) vabastada.
Märtsi lõpus Lääne-Eesti ürituse ettevalmistuse käigus (Eestimaa on tilluke ) õnnestus teha tutvust ühega masina omanikest ja heita kiire pilk ka kaubale. Käed löödud, lubasime kunagi kokku saada, et diil lõpule viia.
Kuna suvi on puhkuste aeg, siis logelen ise kah parasjagu niipalju, et otsustasin vahelduseks proovida, kuidas oleks ühe Tartu reisiga.
Omanikuga kokkulepe kohtumise osas saavutatud, rabasin sõbral kuuesiilust, haakisime bemmi järele laenatud treila, võtsin naisukese pära pääle (no nii igaks juhuks, sest talle meeldivad uued autod ) ja sõit võis alata.
Peale pisukest rassimist saime "porgandi" kenasti vankrile togitud, veel mõnedkümned närvesöövad minutid Sepa uulitsa ARK-is ja masin saigi uue omaniku. Ma nüüd täpselt ei teagi, kuidas see paberimajandus sääl käib, see rohkem naiste töö , aga tundub, et tõmmati järjekordselt tagumik viluks - päris minu omaks ta ei saanud. Nagu alati
Noh, vahet pole, kes remondib, see ka sõidab, või kuidas see lause kõlaski...? Nüüd ongi peres jälle üks murelaps juures.
Niih, sai nüüd vist iga kandi pealt....
Nagu näha, päris uut pilli selle raha eest ei saanud. Masin on kõvasti linnaliikluses sõitu saanud. Eks tööd kordasättimise ja välimuse klantsimisega ootab ees palju-palju. Ja ega ma tõtt-öelda poleks siledat autot ostnudki - no raha poleks jätkunud .
Selle eksemplari juures meeldib mulle kõige rohkem aastaarv, millal ta tehaseväravas esmakordselt päikest nägi. See kohustab ja distsiplineerib. Eks seda näitab tulevik, kas kohustusi ka täitma asun, aga loodan vähemalt tulevaste lammutus- ja ehitustööde käigus, et see vanake ei vea mind alt ning ta saab taastatud just nii stiilseks ja isikupäraseks, kui enda jaoks parimaks pean.
Tal küljes mõningad lisad, mis meeldivat äratundmisrõõmu äratasid:
No kapotialusest veel mõned pildid:
Et kohe igav ei hakkaks, anti kaasa ka kõik jubinad, mis vähegi ladaga seotud, sest garaaz oli vaja tühjaks saada. Ehh, aga päris tühjaks seda ei saadudki...
Ei, ladajuppe sealt enam otsida pole mõtet
Aa ja see oli pilk armatuurile, mis vajab samuti natuke taastamist ja näputööd.
Mis muud, kui jõudu tööle!
Peaasi, et omanik rõõmus ja rahul on....
Stiiliprillid olid kah muide lisana kaasas ja jäävadki. Kohustuslikud aksessuaarid selle auto juures.
Nimelt juba detsembris 2006 jõudis minuni info, et Tartus ootab '72 aasta Lada 01 uut omanikku. Müüjaiks kaks venda, kes saanud auto päranduseks lahkunud isalt. Masin ülearune luksus, sest mõlemad mehed juba ammu omaette elu pääl, kes-kus ja garaaz vaja ülearusest tränist (loe: ka autost) vabastada.
Märtsi lõpus Lääne-Eesti ürituse ettevalmistuse käigus (Eestimaa on tilluke ) õnnestus teha tutvust ühega masina omanikest ja heita kiire pilk ka kaubale. Käed löödud, lubasime kunagi kokku saada, et diil lõpule viia.
Kuna suvi on puhkuste aeg, siis logelen ise kah parasjagu niipalju, et otsustasin vahelduseks proovida, kuidas oleks ühe Tartu reisiga.
Omanikuga kokkulepe kohtumise osas saavutatud, rabasin sõbral kuuesiilust, haakisime bemmi järele laenatud treila, võtsin naisukese pära pääle (no nii igaks juhuks, sest talle meeldivad uued autod ) ja sõit võis alata.
Peale pisukest rassimist saime "porgandi" kenasti vankrile togitud, veel mõnedkümned närvesöövad minutid Sepa uulitsa ARK-is ja masin saigi uue omaniku. Ma nüüd täpselt ei teagi, kuidas see paberimajandus sääl käib, see rohkem naiste töö , aga tundub, et tõmmati järjekordselt tagumik viluks - päris minu omaks ta ei saanud. Nagu alati
Noh, vahet pole, kes remondib, see ka sõidab, või kuidas see lause kõlaski...? Nüüd ongi peres jälle üks murelaps juures.
Niih, sai nüüd vist iga kandi pealt....
Nagu näha, päris uut pilli selle raha eest ei saanud. Masin on kõvasti linnaliikluses sõitu saanud. Eks tööd kordasättimise ja välimuse klantsimisega ootab ees palju-palju. Ja ega ma tõtt-öelda poleks siledat autot ostnudki - no raha poleks jätkunud .
Selle eksemplari juures meeldib mulle kõige rohkem aastaarv, millal ta tehaseväravas esmakordselt päikest nägi. See kohustab ja distsiplineerib. Eks seda näitab tulevik, kas kohustusi ka täitma asun, aga loodan vähemalt tulevaste lammutus- ja ehitustööde käigus, et see vanake ei vea mind alt ning ta saab taastatud just nii stiilseks ja isikupäraseks, kui enda jaoks parimaks pean.
Tal küljes mõningad lisad, mis meeldivat äratundmisrõõmu äratasid:
No kapotialusest veel mõned pildid:
Et kohe igav ei hakkaks, anti kaasa ka kõik jubinad, mis vähegi ladaga seotud, sest garaaz oli vaja tühjaks saada. Ehh, aga päris tühjaks seda ei saadudki...
Ei, ladajuppe sealt enam otsida pole mõtet
Aa ja see oli pilk armatuurile, mis vajab samuti natuke taastamist ja näputööd.
Mis muud, kui jõudu tööle!
Peaasi, et omanik rõõmus ja rahul on....
Stiiliprillid olid kah muide lisana kaasas ja jäävadki. Kohustuslikud aksessuaarid selle auto juures.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Plika nimel ikka nagu kõik tehnika
Eks sai autot tiba alt üles kah vaadatud niipalju, kui seal Tartus kitsas garaazis ja madala treila peal võimalik kaeda oli. Päris superpilt just ei avanenud. Sool on siit-sealt natuke räsinud.
Põhja alla jõuan tõsisemalt siis, kui päriselt kanalile pääsen. Läheb tiba aega. Isa garaaz hetkel igatsugu muud mudru täis kogunenud järjekordselt . Endal hoov muid masinaid täis, tõsisem garaaz puudub.
Eks homme katsun koorma kuhugile maha sokutada ja põrandakatte üles võtta. Tahaks vähe tshekkida kapotialust kah, enne kui hääled sisse panen. Millal päriselt liikuda kannatab, tõesõna ei tea. Võib juhtuda, et võtan hoopiselt samaari tõsisemalt ette ja klassik jääb lihtsalt järjekorda ootama. Esmaülesanne oli masin päästa plekikokkuostjate ja põlluralliässade kätte sattumast.
Ennem oli 011, aga see juba aastaid igavik. Teagi, mis tast saanud on.? Kui saaks tolle pealt mootori tagasi.... mnjaa, aga vist ei saa enam Kahjuks.
Eks sai autot tiba alt üles kah vaadatud niipalju, kui seal Tartus kitsas garaazis ja madala treila peal võimalik kaeda oli. Päris superpilt just ei avanenud. Sool on siit-sealt natuke räsinud.
Põhja alla jõuan tõsisemalt siis, kui päriselt kanalile pääsen. Läheb tiba aega. Isa garaaz hetkel igatsugu muud mudru täis kogunenud järjekordselt . Endal hoov muid masinaid täis, tõsisem garaaz puudub.
Eks homme katsun koorma kuhugile maha sokutada ja põrandakatte üles võtta. Tahaks vähe tshekkida kapotialust kah, enne kui hääled sisse panen. Millal päriselt liikuda kannatab, tõesõna ei tea. Võib juhtuda, et võtan hoopiselt samaari tõsisemalt ette ja klassik jääb lihtsalt järjekorda ootama. Esmaülesanne oli masin päästa plekikokkuostjate ja põlluralliässade kätte sattumast.
Ennem oli 011, aga see juba aastaid igavik. Teagi, mis tast saanud on.? Kui saaks tolle pealt mootori tagasi.... mnjaa, aga vist ei saa enam Kahjuks.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kardan, et see ei õnnestu enam nii hästi. Tegemist oli '75 aasta 1500 kuubise mootoriga. Vähe on nii häid eksemplare säilinud, mis veel vanast vene ajast säilinud ja mis korralikult mõõdus on. Pean silmas just ploki ehitust. Tol ajal oli VAZ-i tehases töötamine auasi, igasugused kalkarid sinna ei pääsenud ja eksisteeris mingisugunegi kvaliteet.Algselt postitas: kristjan92
aga tee sama sugune mootor nagu sul selle 011 peal oli:P
Tänapäeval kallatakse väntvõlle kallurist otse konteineritesse ja palka makstakse mõõdust väljas või muidu pekki keeratud varuosades.
No võib-olla pingutan natuke üle, aga umbes nii need asjad seal käivad.
Peegli vahetan kohe kindlasti välja. See eksemplar rohkem 03 ja 06 originaal.
Sebisin välismaa raha eest Tshehhist teise, ikka õige ja stiilse.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Antenn on omal kohal, st. sisse lükatud asendis.
Aga käima pole jah veel pannud seda riista. Seismisest paljud asjad ei toimi, siduripedaal on kinni näiteks. Pidurid polnud üllatuseks peale jäänud. Viimane TÜV oli 2002 aastal, järelikult pole temaga (kui seadust järgitud) 4-5 aastat liigeldud.
Eks palju üllatusi võib ees oodata, seepärast katsun tasa ja targu talle häält sisse puhuda. Rabistamine võib vaid kahju tuua.
Aga käima pole jah veel pannud seda riista. Seismisest paljud asjad ei toimi, siduripedaal on kinni näiteks. Pidurid polnud üllatuseks peale jäänud. Viimane TÜV oli 2002 aastal, järelikult pole temaga (kui seadust järgitud) 4-5 aastat liigeldud.
Eks palju üllatusi võib ees oodata, seepärast katsun tasa ja targu talle häält sisse puhuda. Rabistamine võib vaid kahju tuua.
Kuradi hea on näha inimest, kes võtab ja jätkab ajalugu. Hea, et auto parimatesse kätesse sai. Kopikad on stiilsed. Loodab kunagi näha seda masinat vuramas, omanikul nood prillid ees. Ajaks südame soojaks...
Mis ma heietan. Edu igaljuhul ja et kroom säraks!
Mis ma heietan. Edu igaljuhul ja et kroom säraks!
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Täitsa tore auto, oma vanuse kohta paistab veel päris hää olema
Minu Ladal kah selline aku peal, mis piltidelt paistab. Nüüdseks vanust sel juba 6 või 7 aastat aga täitsa toimib, talvel külmaga polnud kah mingeid probleeme.
Jõudu auto korrastamisel !
Minu Ladal kah selline aku peal, mis piltidelt paistab. Nüüdseks vanust sel juba 6 või 7 aastat aga täitsa toimib, talvel külmaga polnud kah mingeid probleeme.
Jõudu auto korrastamisel !
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Need vanad masinad tõesti, s**a pealt riisutud pole. Hiljuti sai ühe '74 kopikaga pikem ots teha, mis välimuselt ehk pisut käest lastud aga tehnika olukorra, salongi vaikuse, ja roolimise kindluse poolest minu masinast ikka kordades üle on:)
Vanaisal oli '74 aasta 03 (ikka uuest peast ostetud!:wow), heleroheline ja punase sisuga, isa meenutab seda siiani kui "kiiret nagu raketti" ja masinat, mis palju kadedaid pilke kogus... Kuid ka see masin on jäädavalt läinud.
Nii, et kui vähegi selliseid autosid välja tuleb, ei tohi neid tõesti igasuguste romutajate kätte langeda lasta. Mingi 80-date masin on/oli ka siis juba suht tööloom, aga seitsmekümnendate autod olid ikka väheste privileeg ja peaksid seda siiamaani olema:)
Logmanile pole vähemalt vaja öelda, et hoia teda ja ära viperi triipe maalima hakka, tal peaks need ajad ikka möödas olema:lol
Vanaisal oli '74 aasta 03 (ikka uuest peast ostetud!:wow), heleroheline ja punase sisuga, isa meenutab seda siiani kui "kiiret nagu raketti" ja masinat, mis palju kadedaid pilke kogus... Kuid ka see masin on jäädavalt läinud.
Nii, et kui vähegi selliseid autosid välja tuleb, ei tohi neid tõesti igasuguste romutajate kätte langeda lasta. Mingi 80-date masin on/oli ka siis juba suht tööloom, aga seitsmekümnendate autod olid ikka väheste privileeg ja peaksid seda siiamaani olema:)
Logmanile pole vähemalt vaja öelda, et hoia teda ja ära viperi triipe maalima hakka, tal peaks need ajad ikka möödas olema:lol
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
See ploki värv jäi eneselegi kohe silma, kui kapoti lahti tegin. Omaniku poeg ei oskanud kah kommenteerida, kas on remonti saanud või mis, aga eks töö käigus selgub, sest lahti võtan ta nii ehk naa ja siis saab näha kas puuritud ja kui, siis kui palju.
Masin oli Tartu lennukal NLiidu lennuväeosas teeninu kasutuses.
Vaatan veel seda mootoriasja, et kui ikkagi saab kere tugevaks ja korralikuks, siis võimalusel läheb aiste vahele ka tiba võimsam ladakas, mida nobedamaks kulgemiseks ei peaks niiväga kiunutama. No kui on vahel vaja kiiremini sõita, siis peab mu arust lada ka seda võimaldama.
Lähtun ikkagi põhimõtetest "stiilsus ja isikupära". See peaks siis tähendama seda, et väljast ja salong võimalikult originaalilähedane (sõltub detailide kättesaadavusest), muud peitujäävad osad vahetan töökindlamate vastu ja tuleb originaalist kindlasti kõrvalekaldeid (eriti mis puudutab alusvankrit).
Masin oli Tartu lennukal NLiidu lennuväeosas teeninu kasutuses.
Vaatan veel seda mootoriasja, et kui ikkagi saab kere tugevaks ja korralikuks, siis võimalusel läheb aiste vahele ka tiba võimsam ladakas, mida nobedamaks kulgemiseks ei peaks niiväga kiunutama. No kui on vahel vaja kiiremini sõita, siis peab mu arust lada ka seda võimaldama.
Lähtun ikkagi põhimõtetest "stiilsus ja isikupära". See peaks siis tähendama seda, et väljast ja salong võimalikult originaalilähedane (sõltub detailide kättesaadavusest), muud peitujäävad osad vahetan töökindlamate vastu ja tuleb originaalist kindlasti kõrvalekaldeid (eriti mis puudutab alusvankrit).
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No Tartsi omale raudselt kannale ei astu, too masin on juba omaette nähtus ja nõuaks suuremaid investeeringuid.
Pigem peaks saama selline pill, millega poleks häbi liikuda, mis viiks kindlalt ja kiirelt punktist A punkti B jäämata ka kiirteedel tänapäeva lääne masinatele jalgu. Umbes midagi sellist nagu Raldol, millega Tshehhi reis teoks tehti.
Siinkohal Raldole
[Muudetud: 10-6-2007 logman]
Pigem peaks saama selline pill, millega poleks häbi liikuda, mis viiks kindlalt ja kiirelt punktist A punkti B jäämata ka kiirteedel tänapäeva lääne masinatele jalgu. Umbes midagi sellist nagu Raldol, millega Tshehhi reis teoks tehti.
Siinkohal Raldole
[Muudetud: 10-6-2007 logman]
Heips!
Kere on suhteliselt heas korras, kuid pildil tundub esitiib vahetatud olema, teist tooni veidi. Vahet pole, kui "tüvi" hea siis ma usun, et teed korraliku aparaadi sellest. Omal ootab tallis ka taolises seisus auto, ma siin vaikselt olen nokitsenud, kuid ei oska kusagilt alustada. Vaatan ja ootan kuidas sa sellega tegelema hakkad, saan ka mõtteid. Mul on mootori mure murtud, teise auto peal ootamas täielikult remonditud klassiku mootor, ei tohiks isegi olla sissesõit tehtud.
Edu, elame-näeme.
[Muudetud: 10-6-2007 Suska]
Kere on suhteliselt heas korras, kuid pildil tundub esitiib vahetatud olema, teist tooni veidi. Vahet pole, kui "tüvi" hea siis ma usun, et teed korraliku aparaadi sellest. Omal ootab tallis ka taolises seisus auto, ma siin vaikselt olen nokitsenud, kuid ei oska kusagilt alustada. Vaatan ja ootan kuidas sa sellega tegelema hakkad, saan ka mõtteid. Mul on mootori mure murtud, teise auto peal ootamas täielikult remonditud klassiku mootor, ei tohiks isegi olla sissesõit tehtud.
Edu, elame-näeme.
[Muudetud: 10-6-2007 Suska]