13. leht 15-st

Postitatud: 26 Mär 2012 11:53
Postitas Ronn
 
olaaf kirjutas:õlipump on lahti käinud ja reduktsiooniklapiga kõik ok?
Kuna ennem seda muret ei olnud siis õlipumpa ei hakanud lahti võtma ja läks samuti tagasi nagu oli! Seega pole lahti võtnud!

Postitatud: 26 Mär 2012 21:11
Postitas PuZuP
Mispidi kaanetihendi panid ?

Postitatud: 26 Mär 2012 21:50
Postitas Ronn
 
PuZuP kirjutas:Mispidi kaanetihendi panid ?
Silikon ülespoole. Teistpidi ei saa panna ka ... see mehaaniline kell mis mul on see ei sobi. Keere liiga väike - kellel laenata on õiget?

Postitatud: 26 Mär 2012 23:11
Postitas Walter
Sa võid oma forelli tänava naabrile helistada ja lepime midagi kokku, kui muidu ei saa;)

Postitatud: 27 Mär 2012 22:02
Postitas Ronn
Probleem siis õlirõhu anduris või näidikus! Mehaaniline kell näitas tühikäigul umbes 3 bar ja töösurve oli 5-6 bar. Lada originaal kell oli juba 4 bar juures tagurpidi... AGA... kuigi sai täna voolikud hermeetikuga pandud hakkas ikka lekkima. Võtame aga uuesti lahti! Küll ikka jonnib see mootor!

Postitatud: 28 Mär 2012 11:18
Postitas PuZuP
Kas tellin veel ühe näidiku juurde ? :D

Postitatud: 28 Mär 2012 11:27
Postitas Ronn
 
PuZuP kirjutas:Kas tellin veel ühe näidiku juurde ? :D
Jep :D

Postitatud: 05 Apr 2012 08:28
Postitas Ronn
Ausaltöeldes hakkavad need AGA-d üle viskama! Eile lasin mootori ilusti soojaks käija aga ennem seda hakkas sidur imelikku häält tegema. Seda just tühikäigul... kolises. Kui siduri põhja vajutada kadus ära. Õli jookseb nukaraami ja kaane vahelt (sisselaske pool). Sai küll hermeetikuga pandud ja uus tihend aga ikkagi.

Aga mis peamine esimesed 200m on sõidetud ja tossamisest sai lahti.

Postitatud: 05 Apr 2012 08:39
Postitas matzz
Iseenesest, kui vaja katsetada siis leiaksin ka mõne näidiku millega proovida. Mul on nii originaal näidikuid kui ka mitte originaale. Ühele läheb nt otse voolik külge.
Kui mõistus otsa saab anna teada, ehk viskan pilgu peale ja oskan aidata kuidagi.

Postitatud: 09 Apr 2012 22:58
Postitas Ronn
Järjekordne AGA! Seekord teeme pinnalaotuse ja vaatame iga detaili üle ja survestame kõik ära. See ei ole enam normaalne! Keda huvitab siis seekord on surve jahutusvedeliku kanalites. Imelik on see, et kui paar päeva tagasi sai autoga õue sõidetud ja mootor soojaks lastud siis oli kõik ok ainus viga oli selles, et õliseks muutus. Nüüd aga ei saanud mootorit soojakski. Kergelt leige ja kaane poldi vahelt hakkas vedelikku immitsema! Plokis mõra, plokikaanetihend?

Postitatud: 09 Apr 2012 23:47
Postitas PuZuP
Esialgu kahtlusta kõige väiksemat - tihend. Seejärel tuleks otsida viga mujalt. Ma ei tea täpselt Fiati ploki ehitust, aga ega juhuslikult plokikaane poltide augud plokis alt avatud ei ole? Et avatud jahutussärki vms?

Postitatud: 09 Apr 2012 23:59
Postitas Ronn
 
PuZuP kirjutas:Esialgu kahtlusta kõige väiksemat - tihend. Seejärel tuleks otsida viga mujalt. Ma ei tea täpselt Fiati ploki ehitust, aga ega juhuslikult plokikaane poltide augud plokis alt avatud ei ole? Et avatud jahutussärki vms?
Plokikaane poldid ulatuvad jahutussärki välja küll! Eks tahaks loota jah et tihend. Mis siin ikka natuke kogume end ja võtame pea uuesti maha.

Postitatud: 10 Apr 2012 09:39
Postitas PuZuP
Ei ma mõtlen seda, et kas plokikaane poldi auk on avatud. Ehk siis jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. V8 SB-d on sellised, kus kaanepoldid tuleb tihendava ainega kokku teha, muidu hakkab kaanepoltide vahel välja lekkima. Mitmendat korda muidu viimane tihend vahel on ? Et kas panid viimane kord uue tihendi või jäi vana. Ning mis tihend on? Metall, muu ?

Postitatud: 10 Apr 2012 13:10
Postitas Ronn
 
PuZuP kirjutas:Ei ma mõtlen seda, et kas plokikaane poldi auk on avatud. Ehk siis jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. V8 SB-d on sellised, kus kaanepoldid tuleb tihendava ainega kokku teha, muidu hakkab kaanepoltide vahel välja lekkima. Mitmendat korda muidu viimane tihend vahel on ? Et kas panid viimane kord uue tihendi või jäi vana. Ning mis tihend on? Metall, muu ?
Jah jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. Mingit ainet vahele ei pannud. Eks võtame lahti, paneme jälle uue tihendi ja vaatame mis saab. Igakord olen pannud uue plokikaanetihendi ka Payen. Seekord läheb Elringi oma, millel puudub silikon äär! Seega kumb oleks parem kas silikon äärega või siis ilma? Teoreetilislet peaks silikoniga ikka parem olema, aga elringi omal puudub?

Postitatud: 10 Apr 2012 13:34
Postitas olaaf
 
Ronn kirjutas: Jah jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. Mingit ainet vahele ei pannud. Eks võtame lahti, paneme jälle uue tihendi ja vaatame mis saab. Igakord olen pannud uue plokikaanetihendi ka Payen. Seekord läheb Elringi oma, millel puudub silikon äär! Seega kumb oleks parem kas silikon äärega või siis ilma? Teoreetilislet peaks silikoniga ikka parem olema, aga elringi omal puudub?
Pool sajandit polnud sellist imevigurit nagu silikoon äär ja pidas kenasti.
Kui kaas ja blokk on sirged siis jääb igal juhul pidama see asi.

Parem on loomulikult silikoonäärega tihend.

Postitatud: 10 Apr 2012 13:50
Postitas PuZuP
Vajadusel saan Sul uue tihendi ka tihendava liimiga üle lasta. Ning kui poldikeermed on ikkagi vedelikuga otseses kokkupuutes, tuleks keermed näiteks liimsilikooniga kokku teha - liiga palju pole vaja panna, nii et keermepõhjad oleks kaetud vähemalt. :)

Postitatud: 10 Apr 2012 22:45
Postitas Ronn
 
PuZuP kirjutas:Vajadusel saan Sul uue tihendi ka tihendava liimiga üle lasta. Ning kui poldikeermed on ikkagi vedelikuga otseses kokkupuutes, tuleks keermed näiteks liimsilikooniga kokku teha - liiga palju pole vaja panna, nii et keermepõhjad oleks kaetud vähemalt. :)
Järgmine nädal lähen garaazi. Hetkel kopp ees ja hoian sealt eemale :). Aga eks võtan ühendust kui lahti võetud ja hakkab uuesti kokku panema.

Postitatud: 24 Mai 2012 09:30
Postitas hendu
Miski spioonikas...

Fotod-0020.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 24 Mai 2012 19:16
Postitas zajetz
teel kuusakoskisse :D

Postitatud: 24 Mai 2012 22:11
Postitas viaccess
 
zajetz kirjutas:teel kuusakoskisse :D
Minul oleks juba kindlasti suur kopp ees sellisest jeblast :D