21043, Ronn, 1987

21043, Ronn, 1987

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#241

Postitus Postitas Ronn » 26 Mär 2012 11:53

 
olaaf kirjutas:õlipump on lahti käinud ja reduktsiooniklapiga kõik ok?


Kuna ennem seda muret ei olnud siis õlipumpa ei hakanud lahti võtma ja läks samuti tagasi nagu oli! Seega pole lahti võtnud!

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#242

Postitus Postitas PuZuP » 26 Mär 2012 21:11

Mispidi kaanetihendi panid ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#243

Postitus Postitas Ronn » 26 Mär 2012 21:50

 
PuZuP kirjutas:Mispidi kaanetihendi panid ?


Silikon ülespoole. Teistpidi ei saa panna ka ... see mehaaniline kell mis mul on see ei sobi. Keere liiga väike - kellel laenata on õiget?

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 488
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#244

Postitus Postitas Walter » 26 Mär 2012 23:11

Sa võid oma forelli tänava naabrile helistada ja lepime midagi kokku, kui muidu ei saa;)
MännikuLaiali.

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#245

Postitus Postitas Ronn » 27 Mär 2012 22:02

Probleem siis õlirõhu anduris või näidikus! Mehaaniline kell näitas tühikäigul umbes 3 bar ja töösurve oli 5-6 bar. Lada originaal kell oli juba 4 bar juures tagurpidi... AGA... kuigi sai täna voolikud hermeetikuga pandud hakkas ikka lekkima. Võtame aga uuesti lahti! Küll ikka jonnib see mootor!

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#246

Postitus Postitas PuZuP » 28 Mär 2012 11:18

Kas tellin veel ühe näidiku juurde ? :D
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#247

Postitus Postitas Ronn » 28 Mär 2012 11:27

 
PuZuP kirjutas:Kas tellin veel ühe näidiku juurde ? :D


Jep :D

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#248

Postitus Postitas Ronn » 05 Apr 2012 08:28

Ausaltöeldes hakkavad need AGA-d üle viskama! Eile lasin mootori ilusti soojaks käija aga ennem seda hakkas sidur imelikku häält tegema. Seda just tühikäigul... kolises. Kui siduri põhja vajutada kadus ära. Õli jookseb nukaraami ja kaane vahelt (sisselaske pool). Sai küll hermeetikuga pandud ja uus tihend aga ikkagi.

Aga mis peamine esimesed 200m on sõidetud ja tossamisest sai lahti.

matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

#249

Postitus Postitas matzz » 05 Apr 2012 08:39

Iseenesest, kui vaja katsetada siis leiaksin ka mõne näidiku millega proovida. Mul on nii originaal näidikuid kui ka mitte originaale. Ühele läheb nt otse voolik külge.
Kui mõistus otsa saab anna teada, ehk viskan pilgu peale ja oskan aidata kuidagi.
Meboosta
Life is too short to drive slow cars

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#250

Postitus Postitas Ronn » 09 Apr 2012 22:58

Järjekordne AGA! Seekord teeme pinnalaotuse ja vaatame iga detaili üle ja survestame kõik ära. See ei ole enam normaalne! Keda huvitab siis seekord on surve jahutusvedeliku kanalites. Imelik on see, et kui paar päeva tagasi sai autoga õue sõidetud ja mootor soojaks lastud siis oli kõik ok ainus viga oli selles, et õliseks muutus. Nüüd aga ei saanud mootorit soojakski. Kergelt leige ja kaane poldi vahelt hakkas vedelikku immitsema! Plokis mõra, plokikaanetihend?

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#251

Postitus Postitas PuZuP » 09 Apr 2012 23:47

Esialgu kahtlusta kõige väiksemat - tihend. Seejärel tuleks otsida viga mujalt. Ma ei tea täpselt Fiati ploki ehitust, aga ega juhuslikult plokikaane poltide augud plokis alt avatud ei ole? Et avatud jahutussärki vms?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#252

Postitus Postitas Ronn » 09 Apr 2012 23:59

 
PuZuP kirjutas:Esialgu kahtlusta kõige väiksemat - tihend. Seejärel tuleks otsida viga mujalt. Ma ei tea täpselt Fiati ploki ehitust, aga ega juhuslikult plokikaane poltide augud plokis alt avatud ei ole? Et avatud jahutussärki vms?


Plokikaane poldid ulatuvad jahutussärki välja küll! Eks tahaks loota jah et tihend. Mis siin ikka natuke kogume end ja võtame pea uuesti maha.

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#253

Postitus Postitas PuZuP » 10 Apr 2012 09:39

Ei ma mõtlen seda, et kas plokikaane poldi auk on avatud. Ehk siis jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. V8 SB-d on sellised, kus kaanepoldid tuleb tihendava ainega kokku teha, muidu hakkab kaanepoltide vahel välja lekkima. Mitmendat korda muidu viimane tihend vahel on ? Et kas panid viimane kord uue tihendi või jäi vana. Ning mis tihend on? Metall, muu ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#254

Postitus Postitas Ronn » 10 Apr 2012 13:10

 
PuZuP kirjutas:Ei ma mõtlen seda, et kas plokikaane poldi auk on avatud. Ehk siis jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. V8 SB-d on sellised, kus kaanepoldid tuleb tihendava ainega kokku teha, muidu hakkab kaanepoltide vahel välja lekkima. Mitmendat korda muidu viimane tihend vahel on ? Et kas panid viimane kord uue tihendi või jäi vana. Ning mis tihend on? Metall, muu ?


Jah jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. Mingit ainet vahele ei pannud. Eks võtame lahti, paneme jälle uue tihendi ja vaatame mis saab. Igakord olen pannud uue plokikaanetihendi ka Payen. Seekord läheb Elringi oma, millel puudub silikon äär! Seega kumb oleks parem kas silikon äärega või siis ilma? Teoreetilislet peaks silikoniga ikka parem olema, aga elringi omal puudub?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#255

Postitus Postitas olaaf » 10 Apr 2012 13:34

 
Ronn kirjutas:Jah jahutusvedelik on poldiga kokkupuutes. Mingit ainet vahele ei pannud. Eks võtame lahti, paneme jälle uue tihendi ja vaatame mis saab. Igakord olen pannud uue plokikaanetihendi ka Payen. Seekord läheb Elringi oma, millel puudub silikon äär! Seega kumb oleks parem kas silikon äärega või siis ilma? Teoreetilislet peaks silikoniga ikka parem olema, aga elringi omal puudub?


Pool sajandit polnud sellist imevigurit nagu silikoon äär ja pidas kenasti.
Kui kaas ja blokk on sirged siis jääb igal juhul pidama see asi.

Parem on loomulikult silikoonäärega tihend.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#256

Postitus Postitas PuZuP » 10 Apr 2012 13:50

Vajadusel saan Sul uue tihendi ka tihendava liimiga üle lasta. Ning kui poldikeermed on ikkagi vedelikuga otseses kokkupuutes, tuleks keermed näiteks liimsilikooniga kokku teha - liiga palju pole vaja panna, nii et keermepõhjad oleks kaetud vähemalt. :)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#257

Postitus Postitas Ronn » 10 Apr 2012 22:45

 
PuZuP kirjutas:Vajadusel saan Sul uue tihendi ka tihendava liimiga üle lasta. Ning kui poldikeermed on ikkagi vedelikuga otseses kokkupuutes, tuleks keermed näiteks liimsilikooniga kokku teha - liiga palju pole vaja panna, nii et keermepõhjad oleks kaetud vähemalt. :)


Järgmine nädal lähen garaazi. Hetkel kopp ees ja hoian sealt eemale :). Aga eks võtan ühendust kui lahti võetud ja hakkab uuesti kokku panema.

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 284
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#258

Postitus Postitas hendu » 24 Mai 2012 09:30

Miski spioonikas...
Fotod-0020.jpg-thumb.jpg

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1050
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#259

Postitus Postitas zajetz » 24 Mai 2012 19:16

teel kuusakoskisse :D

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#260

Postitus Postitas viaccess » 24 Mai 2012 22:11

 
zajetz kirjutas:teel kuusakoskisse :D


Minul oleks juba kindlasti suur kopp ees sellisest jeblast :D
Jupid Venemaalt!


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist