21043, Ronn, 1987

21043, Ronn, 1987

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 733
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

#221

Postitus Postitas sansa » 13 Juul 2011 11:53

Edusamme on ka toimunud?
Summerile(2011:)) masin jõuab?
Žiguliga juba igav ei hakka.

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#222

Postitus Postitas masuurik » 13 Juul 2011 13:29

Ron lubas.Loodan,et sa lõpuks jõuad.Ma väga tahaks seda see suvi näha.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#223

Postitus Postitas olaaf » 13 Juul 2011 13:31

 
masuurik kirjutas:Ron lubas.Loodan,et sa lõpuks jõuad.Ma väga tahaks seda see suvi näha.


no autot saab ronniga läbi rääkides iga õhtu näha :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#224

Postitus Postitas masuurik » 13 Juul 2011 18:13

Eiei Ron lubas mulle,et suve lõpuks tuleb auto välja tänavale.:P Et siis kas tuleb?...
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#225

Postitus Postitas Ronn » 13 Juul 2011 23:17

Hetkeseis on natuke nutune ... plokikaas on mahavõetud ja vahetusse lähevad ka klapijuhtpuksid. Pööret andes hakkas tossama. Lahtivõttes selgus, et klapijuhtpuksid olid suure lõtkuga - oleks pidanud kohe seda märkama aga mis teha. Esialgu pidin kaane kätte saama selle nädala alguses siis nüüd paistab et saan kätte alles teisipäeval (kui hästi läheb). Püüan selleks ajaks niipalju muid asju ära teha kui saan aga väga kaheldav on kas see auto cambile jõuab. Täna sain toonimisest klaasid kätte ja homme hakkab klaase ette panema. Peame cambi edasi lükkama siis jõuan valmis ka... ok valmis ei saaks aga sõidu valmis küll.

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1049
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#226

Postitus Postitas zajetz » 13 Juul 2011 23:30

Kui sa nii vara juba kodus arvutitaga oled siis ei saagi valmis.

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#227

Postitus Postitas masuurik » 13 Juul 2011 23:33

Vanaks oled jäänud? EI viitsi väga istuda garaasis õhtuti ja nokitseda?Vaja ette võtta ja tuimalt teha paar õhtut kuni ööni.Hommikul tööl oled nagu pomps kainenemisprotsessis ,aga auto vähemalt valmiks:)Sedasi 11 juba kodus arvutis tsillida...see ei tooda kasumit.WE WANT TO SEE IT.:cool:
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#228

Postitus Postitas Ronn » 13 Juul 2011 23:53

Ennem 11-st peab kodus olema, kuna 11-st võetakse garaazist vool ära ja tagasi pannakse hommikul 6-7 vahel. Aga jah sain juba noomida küll.. ma püüan end parandada :).

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Administreeriv toiming

#229

Postitus Postitas Ronn » 26 Okt 2011 11:09

 ! Sõnum kasutajalt: Ronn
Teema on liigutatud.

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#230

Postitus Postitas reiner » 27 Okt 2011 17:11

Nüüd hakkab midagi hullu selle masinaga toimuma, et siia kolisid teemaga? :D
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#231

Postitus Postitas Ronn » 04 Nov 2011 21:35

Täna sain uue plokikaane poldi kätte :). Vanal suutsin sisekuuskandi maha keerata.. jaa ma olen osav. Eks oleks pidanud õigeid tööriistu kasutama aga kingsepp käib ju ikka paljajalu. Vahepeal sai soetatud ka veljed. OZ Razing F1. Hetkel tegelen velgede taastamisega. Veljed saavad tumeda värvi. Aga kas ma võtaks selle töö uuesti käsile.. vastus on ei. Need viimasedveljed, mida värvin ja taastan (ok viimane kord kui sõbra velgi tegin ütlesin sama).


Pilt

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#232

Postitus Postitas ando » 07 Jaan 2012 20:19

Ron, 169 päeva on jaanipäevani. Oled sa ikka graafikus?
Jõud taga, peab minema.

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#233

Postitus Postitas Ronn » 07 Jaan 2012 22:29

Ikka ikka :) .. täna panin soojapuhuri tööle ja homme saab sooja garaazi minna.

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#234

Postitus Postitas Ronn » 08 Jaan 2012 21:23

Mootor tuleb uuesti lahti võtta! Esimene silinder on õline ja tossab ropult. Seda nii tühikäigul kui gaasi andes... arvatavasti õlirõngas katki! Oeh jah...

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#235

Postitus Postitas Ronn » 27 Veebr 2012 21:35

Lõpuks on ka veljed värviall - värvitööd tegin ise ja siin seal on mõned tolmukübemed all, aga tulemusega üsna rahul. Nii aga vahepeal juhtus siis sedasi, et tossamise põhjuse tuvastasin ära ja nüüd on kolvid juba omakohapeal tagasi ja homme siis jätkame kokkupanemist.



Pilt


Pilt

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#236

Postitus Postitas Ronn » 25 Mär 2012 23:18

Mootor töötab jälle ... AGA ... õlirõhk on meeletult kõrge kui gaasi anda. Kusagil 4000 pöörde juures on õlirõhu näiduk teiselpool miinimumi seega näitab max. survet! Ei ole loogiline ju! Kellel mõtteid?

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#237

Postitus Postitas reiner » 25 Mär 2012 23:26

Sul elektriline näidik? Kui mitte, siis proovi mehaanilist..
Andur ja näidik võivad ka segast panna.
Lower your standards and you'll never be disappointed!

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#238

Postitus Postitas hautz » 25 Mär 2012 23:29

Mis õli sees on?
Mul oli/on sama jama bmw mootoril. Käivitades viskas korraks 8bar peale ja siis langes 6 bar peale(gaasi vajutades jälle põhjas). Ülerõhuklapp on kunagi lahti võetud ja puhastatud. Ülerõhk lõhkus mehaanilise näidiku ära ja siksi näidiku anduri. Õli proovisin isegi 0w40, kuid kasu polnud midagi.

Liiga väiksed lõtkud ei jäänud?
Kui vea leiad ülesse, siis anna teada kindlasti, äkki sama viga.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#239

Postitus Postitas Ronn » 25 Mär 2012 23:35

Proovin homme mehaanilise näiduki külge kruvida ja siis vaatame mis näit seal on. Võib olla tõesti asi selles . Sissesõiduks on mineraal 10W-40.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#240

Postitus Postitas olaaf » 26 Mär 2012 11:45

õlipump on lahti käinud ja reduktsiooniklapiga kõik ok?
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist