Hetkeseis on natuke nutune ... plokikaas on mahavõetud ja vahetusse lähevad ka klapijuhtpuksid. Pööret andes hakkas tossama. Lahtivõttes selgus, et klapijuhtpuksid olid suure lõtkuga - oleks pidanud kohe seda märkama aga mis teha. Esialgu pidin kaane kätte saama selle nädala alguses siis nüüd paistab et saan kätte alles teisipäeval (kui hästi läheb). Püüan selleks ajaks niipalju muid asju ära teha kui saan aga väga kaheldav on kas see auto cambile jõuab. Täna sain toonimisest klaasid kätte ja homme hakkab klaase ette panema. Peame cambi edasi lükkama siis jõuan valmis ka... ok valmis ei saaks aga sõidu valmis küll.
Vanaks oled jäänud? EI viitsi väga istuda garaasis õhtuti ja nokitseda?Vaja ette võtta ja tuimalt teha paar õhtut kuni ööni.Hommikul tööl oled nagu pomps kainenemisprotsessis ,aga auto vähemalt valmiks:)Sedasi 11 juba kodus arvutis tsillida...see ei tooda kasumit.WE WANT TO SEE IT.
Ennem 11-st peab kodus olema, kuna 11-st võetakse garaazist vool ära ja tagasi pannakse hommikul 6-7 vahel. Aga jah sain juba noomida küll.. ma püüan end parandada .
Täna sain uue plokikaane poldi kätte . Vanal suutsin sisekuuskandi maha keerata.. jaa ma olen osav. Eks oleks pidanud õigeid tööriistu kasutama aga kingsepp käib ju ikka paljajalu. Vahepeal sai soetatud ka veljed. OZ Razing F1. Hetkel tegelen velgede taastamisega. Veljed saavad tumeda värvi. Aga kas ma võtaks selle töö uuesti käsile.. vastus on ei. Need viimasedveljed, mida värvin ja taastan (ok viimane kord kui sõbra velgi tegin ütlesin sama).
Mootor tuleb uuesti lahti võtta! Esimene silinder on õline ja tossab ropult. Seda nii tühikäigul kui gaasi andes... arvatavasti õlirõngas katki! Oeh jah...
Lõpuks on ka veljed värviall - värvitööd tegin ise ja siin seal on mõned tolmukübemed all, aga tulemusega üsna rahul. Nii aga vahepeal juhtus siis sedasi, et tossamise põhjuse tuvastasin ära ja nüüd on kolvid juba omakohapeal tagasi ja homme siis jätkame kokkupanemist.
Mootor töötab jälle ... AGA ... õlirõhk on meeletult kõrge kui gaasi anda. Kusagil 4000 pöörde juures on õlirõhu näiduk teiselpool miinimumi seega näitab max. survet! Ei ole loogiline ju! Kellel mõtteid?
Mis õli sees on?
Mul oli/on sama jama bmw mootoril. Käivitades viskas korraks 8bar peale ja siis langes 6 bar peale(gaasi vajutades jälle põhjas). Ülerõhuklapp on kunagi lahti võetud ja puhastatud. Ülerõhk lõhkus mehaanilise näidiku ära ja siksi näidiku anduri. Õli proovisin isegi 0w40, kuid kasu polnud midagi.
Liiga väiksed lõtkud ei jäänud?
Kui vea leiad ülesse, siis anna teada kindlasti, äkki sama viga.