Viimasest postitusest üle aasta möödas, pole ka midagi kirjutada.
Ise ei ole enam ammu autoga sõitnud, vaid käega katsunud. Piilusin salongi mõned kuud tagasi, et keegi seal tasuta ei elaks. Ta ootab oma aega valgete linade vahel, uksed esimeses astmes ja võti süütelukus. ÜV ja kindlustus on juba aastaid puudulikud, ilmselt kibestunud tehnokontrolli meestele ei meeldi mõnusad autod. On ju torusid taga kaks ja pirne tagatules 2 asemel 120, mis siis, et need tuled on igati turvalisemad. Ka istuda ei tohi mugavamates toolides. Kuigi roolil on tehniline pass ja vastavus ladale, ei taha enamus seda igavat artiklit lugeda. Mõneti ajapuudusel, mõneti ÜV protsessi keerukuse tõttu, ei ole ma viitsinud asjaga tegeleda. Kahju, isegi politseionudele auto väga meeldis. EI saanud ma temaga ainsamatki trahvi, tõsi näpuviibutusi küll. Ka kõige rängem kiiruseületus õnnestus läikiva värvi ja kutsusilmadega välja vabandada. Neiudele meeldis auto veel eriti, nii mõnigi küsis oma kaaslaselt, miks neil sellist pole...?
Isa ajas auto käima, lisas aastatega irdunud tosooli ning käis sõitmas. Auto ise pidavat olema samaheas visuaalses korras ja sõiduvalmis. Natuke kahju, et ise ei saanud sõita. Võis mõnus feeling olla soojal suvel, millegi tavatuga jäätist ostma minna. Telefonis kuulsin vaid tuttavat mootorimürinat - sõber oli elus:). Lisapõhjus, miks see auto tänavatel pole igapäevaselt on sarnane paljude inimeste ajapuudusega, elusättimisega.
Saadetud piltide põhjal ning ka oma viimati nähtu põhjal tõdesin, et kere sai viimasel remondil väga hea, ilus värv ning hästi viimistletud.
Kuna aega on palju mööda läinud, siis on mõned nägemused muutunud ja tekkinud mõtted, mida tulevikus tahaksin kindlasti selle auto peal veel ära teha.
Oma peenelektroonika huvi ma siinkohal ei rahuldaks, lahedad elektroonikasüsteemid teostasin teise automargi peal ja kes tahab, loeb sellest mujalt.
Väljast tahaksin kindlasti ära kaotada selle tagaaknal oleva valge riba. Natukene muudaksin väljalaske süsteemi väljanägemist. Lisaks vahetaksin ära veljed laiemate 16 tolliste vastu ning sinna peale madalad poolslinkid. Koopaääred lõikaksin ära ning asemele läheks valgeks värvitud FIBERWOLFi koopakaared, mis kinnituks kereliimiga. Selline kooslus muudaks auto visuaalselt oluliselt madalamaks, laiemaks ning kurjemaks. Väljanägemisega olen muusosas rahul. Värvivalik, tuled ees ning taga, stanged, spoilerid, peeglid , kapotilahendus ning peegeltoonklaas on ilus kooslus.
Tehnika osas läheks küljest minema kogu mootor, kast, kardaan, tagasild ja tagapidurid. See mida ma sinna panna tahaksin pole selge. Tean, et olema peaks ta 4 silindriline turbomootor, 5 käigulise manuaalkastiga. Taga ketaspidurid ja hüdrauliline käsipidur, mis salongis oleks siiski tavalise väljanägemisega.
Salongi osas tahaks palju asju muuta. Tagaiste läheks välja ning selle asemel oleks miniatuurne riidest või nahast polsterdus. Palju muudaksin elektrisüsteemi. Palju asju tahaks selles osas ümber teha ning korrastada. Esimesed elektriaknad jääksid alles, samuti ka helisüsteem ning videosüsteem. Parandaksin pagasniku ja salongi viimistlust. Kõige krooniks on mu suur soov sellesse autosse paigaldada klassikaline lada poltpuur, mis oleks kärtsorantsi värvi, kuid ei oleks väga torude rohke. Poltliiteid võiks olla võimalikult vähe. Esiuste juures oleks madal turvatoru, mis ei segaks eriti istmetesse ronimist. Samas piilarite ääres ning istmete taga oleks turvakaared ja trakside kandetoru. Usun, et miniatuurne polsterdus ja orants turvapuur oleks päris kift lahendus. Eesmärk puuril oleks puhtalt SHOW, mitte turvalisuse tõstmine. GO on vaja ehitada kapotialla. Loodan, et selleks ajaks aksepteerib ka meie autoseadustik turvapuuri asja mingilgi määral. Tahaks ju ikkagi õhtul poest õlut temaga tuua.
Enamus asju nimekirjas viitsiksin isegi hetkel teostada ning nende rahaline maksumus on küllalt madal. Mootori, kasti ja sillaaretus aga on veidi aeganõudvam.
Kuna seda kõike tegema jõuan hakata ei tea. Tean vaid, et hea toorik on mul olemas, mida ajajooksul veidi ringi ehitades arendada saaksin. Kere on hea tugev ning kõige nõmedam keretööde faas on suures mahus tehtud. Kes mäletab siis vahetatud on kõik tiivad eest ja tagant, taga ja esipaneel, karbid, uksed, pagasniku põhi täies ulatuses, keevitatud esimesed jalgealused jnejne. Suur töö tehtud ja lisaks värvitud. Järgmine postitus ilmselt võib tulla sama ajalise intervalliga, kus tõden, et aega on möödas jälle aasta ning auto läks käima. See auto pole müüa, kui keegi huvi tunneb.