21011,masuurik, 1980

21011,masuurik, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#1561

Postitus Postitas france2 » 26 Apr 2011 00:01

Kui kõik üleliigne välja visata on mootoril jõudu küll!!!!

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#1562

Postitus Postitas masuurik » 26 Apr 2011 00:40

See muidugi on tõesti õigus ,kuid paraku alternatiiv ,mida ma väga kasutada ei taha tehtud kulutuste,töö ning mugavuse ja silmailu tõttu:rolleyes
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 508
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#1563

Postitus Postitas twist » 26 Apr 2011 02:56

Mis see tühimass olla võib?

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#1564

Postitus Postitas uzzac » 26 Apr 2011 12:14

Alternatiiviks pakun sulle järkuvalt Lada mootorit aga Samara oma. Uuristada pead veidi, vähe parem nukk ja sinna Webberid otsa või isegi progeaju ja mõne tsikli ITB-d. Saad häält ka autole ikka lõpuks. Lisaks ei kaalu Samara mootor suurt midagi ka.

tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

#1565

Postitus Postitas tann » 11 Mai 2011 17:46

võibolla oli kusagil see kirjas aga ma ei leidnud ....
Kuid kui palju sul on vedrudelt maha lõigatud? ja kas oled ka midagi sinna vedurde vahele pannud?
mats maalt:D

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#1566

Postitus Postitas masuurik » 11 Mai 2011 19:37

Niva vedrud ju pandud ja maha võtsin 1 tiiru ,kuna veidi kõrge jäi.Vahel pole midagi.isegi liiga jäik sai.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#1567

Postitus Postitas masuurik » 12 Mai 2011 16:16

Viimastel päevadel üha enam kummitab mõte mingist saksa mootorist :(Kujutan ette seda mõnu kui see auto 120-150kw toel liiguks.Praegu ta küll liigub jah ,igapäevaks normaalselt,aga kuulge see ju pole mingi igapäeva auto enam.Olen mõelnud juba nii palju tegelikult,et olema peaks mootor koos kastiga.Et vaheplaadiga ma tegeleda ei taha.ILmselt eeldab selline süsteem ka uut tagassilla lahendust.Volvo või muu säänse näol.Miks ma juba garaasis ei keevita ? EI viitsi nagu enam ...aga süda tahaks nagu selle auto lõpuks õiget aega sõitma saada,millega ei kaasneks investeeringut neste korporatsioonile...ehk küttekulu võiks ju ka ka säilida.Kindlasti pritsemootor.
Suvel võiks ju mootori koos kastiga mingi auto küljest osta.Teeks,oleks,sõidaks aga no...
VÕiks muidugi väikse teema siia teha ,et mis mootorit siis eelistada jne.Et siis mida?No 4 pütiga,pritse,2... töömaht,5 kast,tagaveolise küljest.:rolleyes
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#1568

Postitus Postitas masuurik » 12 Mai 2011 16:56

vagi ei taha.Seal liialt jebimist .318 IS oleks väga norm.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#1569

Postitus Postitas uzzac » 12 Mai 2011 17:11

Fordi ZETEC või DURATEC võiks head olla. Opeli motod ka head. Väljalase peaks Fordil õigele pole jääma erinevalt Opelist. Honda peaks ka õigepoole väljalaskega olema. Kasti mure on Fordi või Opeliga lihtne lahendada. Kastiks T9 Fordi kast (sama mis meil) mis romulas maksavad 60-100€ tuuris. Peab muredeta kuni 200hj. Inglismaal toodetakse tänu suurele kitcari turule sobivaid sidurikodasid Ford-Fordi kast, Opel-Fordi kast, Honda-Fordi kast jne. Ise pole mõtet jalgratas leiutama hakata. Mootoris soovitaks kasutada ITB-sid saad lihtsalt jõudu juurde. Kogu rahakest ja soeta korralikud asjad, mudu jäädki nu**ima poolikute vidinatega, mis osalt nagu on ja samas teiselt küljest on täielik saast. Hiljem saad Opelile, Fordile ja Hondale alati uusi nukke jne muud pudi padi juurde osta. Peaasi, et algul on juba õigest otsast alustatud progeaju ja korraliku pritse näol.

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#1570

Postitus Postitas masuurik » 12 Mai 2011 19:21

Selle koldenussi pärast ei taha :puzzledka nissanile mõelda.Lihtsalt ei viitsi .Tahaks ,et võimalikult palju oleks enamvähem sama.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#1571

Postitus Postitas viaccess » 12 Mai 2011 19:42

Äkki lõpetad mu mõtted pannes G60 peale. Stockis 118 kw, chipiga olevat 140kw kätte saada.
Jääb kasti mure :(
Mootor muide olemas, koos orig juhtmestikuga....
Jupid Venemaalt!

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#1572

Postitus Postitas masuurik » 12 Mai 2011 22:09

Sul põhimõtteliselt olemas kõik peale kasti? mootor,koos kõige sinna juurde kuuluvaga?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#1573

Postitus Postitas hautz » 13 Mai 2011 18:42

Kui bmw tehnika, siis M52B28(142kw ja 280nm), M30B35(155/160kw ja 305/310nm), või M62B44(210kw ja 440nm). Ainuke jamai, et need mootorid on suured ja vajavad suuremat ümberehitust. Kindlasti teostatav ja tulemus hea.

318IS-l väänet vähe (100/103kw ja 172/175nm). Kw näitab ju ajaühikus tehtud tööd(pööretel), mitte jõudu. Otsi väände järgi mootorit, siis saad sellise mootori, mis gaasi vajutades hakkab kohe vedama, mitte ei pea pöördeid 4000rpm+ hoidma, et edasi läheks. Kõige lollikindlam varjant on võimalikult suur töömaht.
Igapäevaautole Is mootor väga hea, kuid rehvisuitsu vähe:spin
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#1574

Postitus Postitas masuurik » 13 Mai 2011 19:07

Rida neli kindlasti.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

#1575

Postitus Postitas -grazy- » 17 Mai 2011 00:15

Noo kui rida neli, siis näiteks sierra 2,0 och pluss turbo. Mihkel võttis sellest c.a 300 heppa välja kui mu mälu mind ei peta. Nii et peaks piisav olema :)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984

Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

#1576

Postitus Postitas kapa » 17 Mai 2011 15:14

Opeli kaheliitrine C20NE või C20XE või kogunisti C20LET. Siinses foorumis ja klubis tehtud küllaga juba, saad teiste kogemusele toetudes lastehaigusi vältida.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1370
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#1577

Postitus Postitas Mel » 17 Mai 2011 16:34

Renaulti 2,0 turbo (F3R, F4R). Mõeldud ka Cliodele ja Meganidele, seega head kompaktsed. Väljalase paremal, Pandud ka tehasest tagaveolisele Spyderile, lisaks erinevaid paigalduskomponente tagaveolistele kit-caridele. Tõsi, Eestis haruldased, kuid Euroopas levinud. Palju infi seadistamise ja tuunimise kohta netis.

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#1578

Postitus Postitas masuurik » 21 Mai 2011 18:56

Nokitsesin täna ladat veits.Laekonsool sai korda teha ja valgusti sisse(scorpio lae oma).3 astet tegin.Täitsa kustus,süttib ukse avades,süttib nupust nokkides.Led valgusti peaks ainult sisse panema.See kollane inetu.Aga selle teeb,millal viitsib.Tilulilu rohkem.Veel sai paar releed LCD ja maki vahele tehtud,et kasutusmugavus paraneks.Käivituvad ilma nuppudeta ka nüüd.Muuseas Ronn ,paisuka ja radika vaheline voolik on nüüd uus punane originaal.:D
Pilt
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 508
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#1579

Postitus Postitas twist » 21 Mai 2011 21:39

Kui nii custom värk juba on, siis võiks ka lagi tumedamat tooni olla. Esiklaasis pragu?

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#1580

Postitus Postitas masuurik » 21 Mai 2011 21:52

Ei raatsigi lage veel alla võtta.Üsna kena ja korralik teine.Ei ole pragu,see mingi peegeldus.Klaas ilus korralik.:)
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist