2101, viaccess, 1972
2101, viaccess, 1972
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tõesti supertöö. Sõnu jääb väheks.....
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Algselt postitas: viaccess
Esiots veel poolik, 2 päeva läks esisuunade ja tulede paigutamiseks, tihendid kokku kuivanud jne..............
homme esitange ees, ja kui seltsimees Kiwa kaineks saab siis ka salong hakkab looma....
Kusjuures kaine olen ma koguaeg olnud, aga vajan lihtsalt puhkust, sest 2 nädalat ma lihtsalt töötasin sigulli kallal nagu hobune, millest tingituna hakkasin teda vaikselt unes ka juba nägema
Praegu lähen põhja kallale ja hakkan mastiksit laskma..
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Kiwa: Ennem just tahtsingi küsida, kuidas lahendate sellise suure proffesionaalse projekti juures roostetõrje? Millist mastiksit, kuidas paigaldad jne. Kinnistesse karpidesse paned mida, kuidas, selliseid asju tahaks teada. On suuretel tootjatel mingit head kraami hulgipakendites, mõnekiloseid mastiksipurke ja tundmatu tootja väidetavalt roostevastast möksi ikka müügil näinud, aga midagi tõesti head?
Või ikka Movilist ja Dinitrolist paremat pole?
Auto on ikka väga(Y). Ei kujuta ette, millal sellise tasemeni ise jõuda võiks:wow
Või ikka Movilist ja Dinitrolist paremat pole?
Auto on ikka väga(Y). Ei kujuta ette, millal sellise tasemeni ise jõuda võiks:wow
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: GTA
Kiwa: Ennem just tahtsingi küsida, kuidas lahendate sellise suure proffesionaalse projekti juures roostetõrje? Millist mastiksit, kuidas paigaldad jne. Kinnistesse karpidesse paned mida, kuidas, selliseid asju tahaks teada. On suuretel tootjatel mingit head kraami hulgipakendites, mõnekiloseid mastiksipurke ja tundmatu tootja väidetavalt roostevastast möksi ikka müügil näinud, aga midagi tõesti head?
Või ikka Movilist ja Dinitrolist paremat pole?
Roostetõrje laheneb sellega, et kinnistesse karpidesse, ustesse jne seespidiseks kaitseks läheb õli, mida võtame Würthist ja kanname spetsiaalse õlipüstoliga karpidesse, ustesse jne... Üleliigne õli voolab välja ja mingi aja möödudes taheneb õli paksuks ja lõpus on ta täitsa nagu vaha...
Mastiksit kannan pinnale ka selleks ettenähtud püstoliga.. Mastiksi tootjaks on Dinitrol ja sobib väga hästi sinna põhja alla...Tihti sellist tööd ei tee nii suures mahus ja sellest tingituna ostame neid tooteid väikeste koguste kaupa.
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mina tegin kaltsu kerge lahustiga (SR) kokku. Panin tihendi sinna vahele ja kaltsu koos tihendiga kile vahele. Teise päeva oli tihend suuremgi, kui vaja. Mingi aja värske õhu käes, hakkas tihend kokku tõmbama (algul arvasin, et panin tihendi tuksi). Parasjagu õigesse mõõtu tõmbunud tihendi panin kenasti paika.Algselt postitas: Mel
Kuidas te tulede tihendid paika saite?
C
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Esisuunadel nägin ilget n***i paika ajamisega, lahenduseks oli Meli pakutud variant , ainult mina kasutasin fööni, paika ta sai suure vaevaga. Tagumiste tuledega oli asi väga lihtne, Tõrva lammutusest sain tutikad tihendid nii tagatuledele kui ka ukselinkidele. Mida ei taha veel korra üle elada, on vihmaveerennide liistude mahavõtmine ja tagasi panemine
Korrosioonitõrje praktiliselt lõpetatud, jäänud salongi põrand ja logarite paigaldus...
Põhi on siis tehtud...
Korrosioonitõrje praktiliselt lõpetatud, jäänud salongi põrand ja logarite paigaldus...
Põhi on siis tehtud...
Jupid Venemaalt!