Lada 110, Mess, 2001

Lada 110, Mess, 2001

Eesti Ladaklubi liikmete autod
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Lada 110, Mess, 2001

#1

Postitus Postitas mess » 13 Okt 2005 20:25

Niih sai siis kah omale uus jõuvanker soetatud. Käisid küll mõtted ka kõikvõimalike "läänekate" ümber, aga ega ühe "idaka" vastu ikka nii naljalt saa ;)

Tegemist siis halli Lada 110'ga, mis 2001 aastal tehaseväravate vahelt välja veeres ning peale 55 000 km pikkuseid eksirännakuid lõpuks minuni jõudis.

Masin sai soetatud igapäeva autoks, et sinine armas kopikas väljateenitud pühapävaauto staatusesse kinnitada. Ehkki eelmine omanik olles hingelt noor oli lasknud juba ostes autole külge panna ka spoilerite komplekti, ei plaani mina seda autot esialgu vähemalt kuskilt otsast tuunima hakata, selleks on garaa?is kopikas. (Tõsi hetkel küljest ära olev esispoiler leiab kevadel taas oma õige koha) Kuna isekad kütuseärimehed Lähis - Idas ja Siberi väljadel on oma musta kulla eest juba kollase kulla hinda küsima hakatud, siis tuleb igapäevakulutused võimalikult madalad hoida, et midagi ka hobide jaoks üle jääks.

Kõigi eelduste kohaselt peaks nii remondi, kui kütusekulu arvesse võttes olema tegemist ühe rahakotisõbralikuma masinaga. Kuidas sellega tegelikkuses on, saab ehk aasta paariga teada. Ja näis, kas vasjad ja ivanid on ka uutesse ladadesse hinge sisse pannud nagu vanadesse vazidesse.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?


mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

#2

Postitus Postitas mauer » 13 Okt 2005 20:45

Õnnitlen sind siis uue auto ostu puhul, vähemalt on see LADAKE leidnud endale kiiduväärt omaniku. Egas midagi jõudu ja jaksu sulle ja et ta sind ikka hästi teeniks.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#3

Postitus Postitas logman » 13 Okt 2005 22:09

Maru miis! Eks anna minna ja kammi kah vahel seda suksut ,see talle kindlasti meeldib.... ;)
Kas nüüd lõigud tagarattad kah nähtavale nagu Punk?
Ise teeksin vist küll nii....

Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

#4

Postitus Postitas Rocky » 14 Okt 2005 00:15

Edu sulle, arvasin et sa üks viimaseid kes oma kopika välja vahetab....aga noh...vähemalt Ladaliinil! Peaasi et oma hobiautot soiku ei jäta siis! ;)

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#5

Postitus Postitas mess » 14 Okt 2005 09:08

Seda suksut ei hakka esialgu lõikuma kuigi punki variant annab autole päris palju juurde. Asi, mis tegelt ennast häirib, on ilusa valuvelje puudumine, need kilbid pole ikka õiged asjad. Tegelikult kui eelmine omanik auto ostis, siis lasi ka valud kohe alla panna, aga talvel kui plekkidega ringi udjas olevat need garaa?ist pihta pandud.

Mis puudutab kopika väljavahetamist, siis ega kopikas ei kao kusagile. Vastupidi, uue auto ost sai selle eesmärgi, et kopikas kauem kestaks. See igapäevane sõitmine meie auklikel teedel talvel soola ja lögaga ei mõju enda terviselegi hästi, autost rääkimata. Kui vaatasin seda rahahunnikut ja eelkõige vaeva ja muret, mis sellesse masinasse pandud on, siis süda ei luba seda lihtsa argipäevaga ära tappa. Teine aspekt oli muidugi kütuse kokkuhoid. Praegu veel liiga vähe sõitnud uue autoga, aga esmamulje kohta tuleks ütelda, et vaatamata igakuisele 1500 EEKisele liisingule koos kaskoga, jäävad minu läbisõidu juures igakuised kulutused peaaegu samaks, või kasvavad kuni 500 EEKi. Samas mida enam kütuse hind kasvab - mida ta päris kindlasti teeb - seda enam on suhteline eelis uue auto käes.

Nüüd saab kopikas teist noorust nautida, ega pea igapävast rasket tööd tegema. Ka ei pea kopika ehitamise juures nüüd enam kiirustama, vaid saab kõike teha jõudumööda ning rahulikult järele mõeldes. Seni on iga kord kui midagi teinud olen jube tuli takus olnud, sest kogu aeg on ju autot vaja - ei saa hommikul tööle, poissi lasteaeda, nädalavahetusel maale jne.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

Kasutaja avatar
Kert
Foorumi kasutaja
Postitusi: 118
Liitunud: 14 Mär 2002 07:50
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

#6

Postitus Postitas Kert » 14 Okt 2005 14:09

Täitsa ilus isend sul. Täielikust õnnest puudu ainult korralik 19" kroomvelg.

Kert

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#7

Postitus Postitas Ronn » 14 Okt 2005 19:50

Kui nüüd tuuning detailid oleks kerega ühte värvi ka, siis oleks täitsa....mmm keskmine. Või on selline värvivahe ainult näiline?

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#8

Postitus Postitas mess » 14 Okt 2005 21:22

Ta ikka sama värv. Kui pilti hoolikamalt vaatama hakkasin, siis tundub endale ka, et on erinev. Ilmselt see tuleb fotokast ja tema välgust, mis kumeratelt osadelt heledam tundub, kui sirgelt pleki pinnalt.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#9

Postitus Postitas mess » 28 Nov 2005 19:04

Nonii, see suksuke siis mõneks ajaks vähemasti rivist väljas. Reede õhtul järjekordselt "Tallinna päevalt" tagasi tulles, olles päev otsa mõlemas linnas ja maanteel ainult "tipptundidele" sattunud, otsustas üks Volvo mulle päeva lõpetuseks juhiuksest sisse sõita.

Iseenesest maru loll juhus. Mina sõitsin esimeses reas, mis oli täiesti tühi teine rida oli aga seisvaid autosid täis ning üks viisakas otsustas, et laseb vasakpööret soovinud taksojuhi läbi. Kuna oli pime ja liiklus ka tihe, siis mõistagi mind ta ei märganud ning nätaki kokku saimegi.

Volvo krt on ikka hea masin, järgmise autona ostan endale vist ka :D sellel oli plastik stangel pisike auguke sees, suunatuli katki ning juhipoolne tiiva nurk ning kapott ka hästi natuke "rullis" aga nii natuke, et isegi värv ei tulnud maha. Minu masinat tabas löök aga juhipoolsesse esirattasse ning ukseposti, tulemuseks viltune sild, ja kinnikiilunud juhiuks. samuti lohistati esitiib ja karbi esimene serv üsna kortsu. Tagumine uks sai ka pisut kraapida, aga see suht nipet näpet juba.

Täna sai pisut uuritud targematega ja arvati, et midagi ületamatut ei ole. Homme läheb ka teenindusse, kus tehakse kindlustuse jaoks ekspertiishinnang ning hinnakalkulatsioon. Eks näis mis edasi saama hakkab. Homse päeva jooksul saab ehk pilte ka.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#10

Postitus Postitas logman » 28 Nov 2005 20:08

Nüit saat pallju pappi ja ostad vulvu!
Analoogne asi juhtus suvel Viljandis ,kui sõitsin kah ühesuunalisel teel esimeses reas ja eesläinud Volvo võttis vasakpöördeks teise ritta ja peatus. Kui tal juba parema külje all olin ,otsustas volvomees ,et ei tee vasakmanöövrit ning peeglisse vaatamata keeras tagasi. Nägin vaid peeglist ,et Volvo parempoolne suunakas läheneb otsustavalt mu bussi vasakule küljele ,surusin gaasipedaali põhja ,kutt jõudis ikkagi tagarattasse sõita.
Mul pikk laugjas mõlk piki küljeplekki ,põhimatsu sai kumm ja velg ,ilukilp lendas pilbasteks ja tagastange nurgaks mõeldud pehmest plastist moodustis tuli kere küljest lahti. Isegi värv jäi ilusti alles.
Volvol tiib jummala sassis ,mõlemad küljesuunatuled samuti ,stangenurk pilbasteks.
Mingi inglane oli eesti rendiautoga. Lõime patsi ,korjasin oma kilbi ja stangenurga üles ning läksime laiali ,isegi pappi ma ei tahtnud.
Kahju hakkas ,ei kujutagi ette mitu nahka talt rendifirmas hiljem kooriti....

põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

#11

Postitus Postitas põletaja » 28 Nov 2005 20:38

Ei saa Mess kusagilt hirmsat pappi, pole ju auto tema oma
ostsid siis sõida

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#12

Postitus Postitas mess » 28 Nov 2005 21:41

Ei anna seda pappi keegi mulle kusagilt, heal juhul toidetakse mõnd remondifirmat või siis rootsi pankureid see tähendab ühisliisingut :P
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#13

Postitus Postitas logman » 28 Nov 2005 22:38

Aiiijahhh ,liising ,unustasin. Siis on jah vist lugu otsas.
Ehk juhtub ime ja mõni odavalt teha võtab...? Tänapäeval kannavad pangad ikka väga kergelt korstnasse neid autosid ,nii mõnigi ostetakse romulaväravas ära ja tehakse uuesti heaks tööloomaks.
Samas peaksid detailid võrreldes läänekatega ikka kõvasti odavamad olema ,kuid sitamaik jääb suhu ikkagi ,(kuidas kookipannud pill hiljem käitub?) loodame parimat.

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#14

Postitus Postitas mess » 29 Nov 2005 18:43

No mõned pildid siis kah: http://www.cns.ee/mehis/lada/mess/avarii
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#15

Postitus Postitas mess » 07 Dets 2005 10:28

Kõikidel inimestel soovitan, edaspidi ainult tankide või siis vähemasti jeepidega, mis ohtralt "torupolsterdustega" vooderdatud on, sõita ja kui avarii teete, siis tehke vähemasti nii, et ise süüdi jääte.

Meie kohustusliku liikluskindlustuse süsteemi mõte, on see, et süüdlasel võimalikult lihtne elu oleks, vähemalt nii olen mina asjast aru saanud. Mäletan kui 2 aastat tagasi ise talvel libedaga ühel KIA kaubikul ukse pisut kortsu sõitsin, nii et endal esitiiva nurgas pisike mõlk oli. Käisime kindlustuses, täitsime blanketid (3 korda, kuna mõlemad tegime seda esimest korda ja kannatanu oli vene mees, kes ei saanud ka kõigest mis blanketil oli aru) ühesõnaga tunnike hirmu ja kogu moos. Kuna esitiivas oli juba enne ka pisiki mõlk, ning värviparandused tahtsid tegemist, siis mulle kõks mingit olulist materjaalset kahju kaasa ei toonud.

Nüüd siis situatsioon vastupidine, Volvomehel sisulist kahju ei ole, nagu pildilt näha, aga minu torpeedol külg ikka parajalt sassis. Käisime kindlustuses, ca 20 minutit asjaajamist ja asi tema jaoks lõppenud. Kuna oli vanem meesterahvas ja mõistlik mees ning avarii juhtus pigem mitmete halbade olude kokkulangemisel, siis ma teda ka ei süüdista. Salva kindlustusega minu kadalipp seevastu aga alles algas.

Nüüd siis auto ühte teenindusse lohistatud, kus tehti kalkulatsioon, et palju remont võiks maksma minna. Teeninduse poistele mul etteheiteid pole, tegid kindlustusele väga korraliku kalkulatsiooni kohe järgmisel (võibolla ka samal) päeval, kui olin auto sinna viinud. Kõik asjad, mis vähegi probleemsed tundusid oli sisse arvatud, mingit "ülejala" tegemist ei olnud. Et tegemist on kindlustuse juhtumiga ning on teada, et need tainapead tingivad nii kui nii alati alla, tehti see kalkulatsioon ilmselt parasjagu kopsakas. Kuna kindlustus pole selget vastust andnud, siis täpset summat mulle ei avaldatud, aga pinnisin välja, et summa on ilmsel kusagil 25 000 kandis.

Salvast loomulikult keegi sulle kunagi ei helista. Helistasin siis ise ja pinnisin. Ühesõnaga mulle öeldi, et ilmselt ei ole mõtet masinat taastada, kuna sellise auto turuväärtus on kuni 40 000 EEK. Kuna neil peab kõik asjad, mis mingit teatud summat ületavad Tallinna peakontoris kinnitama, siis saadeti see eile sinna otsustamise ning öeldi veel peale, et nendel on seaduse järgi kohustus vastata kuu aja jooksul ning kuna palju tööd, siis ega kiiremini kindlasti ei saa ka. Arvestades, et ka suured pühad tulemas, siis mul erilist usku ei ole, et nad ennast kiiremini liigutavad. Ütlesin, et andke siis teada vahepeal vähemasti, kui kaugel asjad on. Öeldi, et noh me jah saadame kirja kui otsus tehakse, aga kuna auto on liisingu oma, siis saadetakse see liisingule. Samas on kõikides liisinglepingutes sees, et sellistes küsimustes esindab liisingut see kes autot liisib - tsirkus Barcelona!

Seda aja ja rahakulu, mis seoses nende viivitamisega mulle tuleb ei maksa mulle keegi kinni - N: kohustuslik liikluskindlustus peab liisinguautol olema kogu aeg, seega ei saa lepingut maksevabaks muuta, kuigi autot kasutada ei saa. Samuti tuleb liisingut ja kaskot edasi maksta, kuigi autot kasutada ei saa ning pole ülepea selge, kas seda masinat üks hetk üldse käest ära ei võeta. Asjaajamisele kulunud ajast, ma üldse ei räägi.

Vaadates Zajetzi kogemust, siis tõelist keberniiti saab ilmselt veel näha, kuna ma sügavalt kahtlen, kas nad seda autot üldse 40 000 EEK vääriliseks hindavad. Kuldset Börsi või Auto 24 lahti lüües maksavad kõige odavamad raped juba 30 000 ringis ning et kõik hinnad on ju ALATI tingitavad, siis saab ka seda vähemaks. Nagu aru sain, siis pakuti Zajetzile täiesti normaalse sõitva auto eest turuväärtuseks sellist summat, mille eest minuarust ei saa praegu isegi põllurallikat või dokumente. Helgematel aegadel maksab Kuusakoskigi rohkem. Kust sellised turuväärtused võetakse ma ei tea. Pisukest lootust annab, et kaks kuud tagasi, kui auto ostsin sai tehtud Lada esinduse hindamisakt, mis kinnitab, et auto on väärt 55 000 EEK, mis oli ka ostuhind. Kas see Salva jaoks argument on ma ei tea.

Kokkuvõttes tähendab see seda, et sa ei tohigi kunagi osta omale korralikku autot vaid peadki sõitma põllurallikaga, sest kui keegi otsustab sulle sisse sõita, siis on kahju vähemasti väike. Loomulikult on ka süüdlasel vaja auto ära remontida, aga ta ei pea vähemasti mingite jobude taga ootama ja nendega vägikaigast vedama. Arvestades, et ka rahaliselt tahetakse kannatanul alati "müts pähe tõmmata" siis pole ju absoluutselt vahet. Mille kuradi pärast ma seda kindlustust siis maksan, kui kannatanuna saad sellist kebernussi, et vähe pole. Nimetame selle siis ümber "Avarii süüdlase elukergendamise maksuks."

Miks taoline olukord on sündinud, on ilmselt selles, et liikluskindlustuse reeglite kohaselt on tekitatud ebaloomulik turusituatsioon, kus kindlustusseltsidel lastakse ülbitseda.

Kui tavaloogika ütleb, et sina lähed firmasse, maksad raha ja saad selle eest teenust ning kui saad kehva teenust siis enam ei maksa ja lähed teise kohta, kust saad paremat teenust. Kohustusliku liikluskindlustusega on aga sedaviisi, et see millisesse seltsi sina oma raha viid ei ole üldse oluline, sest kui süüdlane oled, ei saa sa nii kui nii mitte sentigi ja kui kannatanu oled, siis pead tegemist tegema selle kindlustusseltsiga, kus süüdlane ennast kindlustab. Seega pole mitte mingisugust mõtet endale kindlustusseltsi valida mingite muude kriteeriumite järgi kui hind. Kui tahad muidugi eriti õel olla, siis mine sinna seltsi, millest on teada, et kõige rohkem jama tuleb, siis kui kellelegi sisse põrutad, saab see vend jama rohkem kui rubla eest.

Miks ma arvan, et probleem selles peitub? Aga sellepärast, et kui palju te olete kuulnud probleemidest seoses kaskokindlustusega? Mitte väga palju. Meie teedel liigub juba väga palju liisinguautosid, millel on kõigil kaskokindlustus ja teenust pakuvad neile samad seltsid, kes kohustuslikku liikluskindlustustki. Kasko puhul toimib tavapärane turuloogika. Kohustuslikust kindlustusest on aga väga paljudel millegipärast ebameeldivad kogemused.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

kirves
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Juun 2003 13:24
Asukoht: Rakvere
Autod: 06,07,Niva

#16

Postitus Postitas kirves » 07 Dets 2005 13:32

Mulle millegi pärast tundub, et Salvaga ongi kõige rohkem jama. Mul oli paar aastat tagasi umbes samalaadne juhtum ja If-s sai asi umbes nädalaga lahendatud. Tööautole sõideti oktoobri lõpus sisse ja Salva pole tänaseni suutnud autot remonti saata, hea et mõlk sõitmist ei sega.

kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

#17

Postitus Postitas kenu » 07 Dets 2005 15:57

See on sundkindlustus, mille põhiülesanne on kaitsta sind miljoneid maksva masina segisõitmisel eluagsest võlavanglast.
No 25 kkr on muidugi absurd, kas sellist võimalust pole, et remondid ise autu ja esitad arve kindlustusfirmale. Siin on ju tegemist kriimustusega, selle väljalöömine+pahtel+värv lähem enimalt maksma 2-3 tuhat krooni.

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#18

Postitus Postitas Moss » 07 Dets 2005 17:12

Pigem on see lihtsalt si** juhus Sul. Mul sõbra papsil sõideti pühapäeval küljepealt sisse ja mahakandmisele. Kindlustusevana oli eile käind ülevaatamas, kahjusummaks määrati 22 keeksi (91 a. rape Passat). Nädala jooksul lubas kindlustus autole järgi tuua/raha maksta.

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#19

Postitus Postitas mess » 07 Dets 2005 18:50

See, et mind miljoniauto sissesõitmise eest võlavangla eest kaitstakse, on muidugi tänuväärne ettevõtmine, aga valdav enamus masinaid, mis liigub pole ju miljoniautod. Miks siis igapäevaste väikeste kõksude puhul, milles sa ise süüdi ei ole sind täiega peeditakse? Ja mis sa arvad, et sellel miljoniauto omanikul on kergem raha kindlustusest kätte saada.

Salva kohta olen kuulnud jah viimasel ajal palju negatiivseid teemasid, kuid samas ega teiste kohta ka midagi positiivset kuulda pole olnud.

Ega kindlat vastust pole kindlustusest veel tulnud, see tähendab, et võib olla on võimalik nii, et teen ise remondi ja siis esitan neile arve, AGA mis summa nad mulle siis maksavad. Pealegi pean mina selle raha kusagilt leidma. Päris 2-3 tuhande kõks see siiski ei ole. Uks tuleb raudselt uus osta, tiib samuti, ukseposti põhimõtteliselt saaks välja tõmmata, aga odavam ilmselt seegi ära vahetada, sest töö on kallis. Sillajuppide kohta esialgu info puudub, kuid sinnagi läheb midagi. Absoluutne minimum, mis juppide peale läheb oleks, kui saaks venemaalt tuua ning see oleks suurusjärgus 3 - 5 tuhat + toomine. Kohapealt ostes kaks korda rohkem. Pluss muidugi töö ja värvimine, mis pole sugugi odav lõbu, kui seda korralikult teha.

Kalkulatsiooni koostanud autoteeninduse pakkumise tegi nii kõrgeks ilmselt: Esiteks Lada esinduse juppidde hinnad (nad teevad ka Lada esindusele alltöövõttu, seepärast ka jupid sealt). Teiseks kallis tunnihinne. Kolmandaks hinnalisa ettenägematuteks kuludeks. Neljandaks juurdehindlus puhuks, kui kindlustus peaks tahtma ühtteist alla tingida. Kõike seda arvesse võttes, polnudki nende kalkulatsioon teab mis üüratu.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

#20

Postitus Postitas põletaja » 07 Dets 2005 19:38

Mess, mida sa tõmbled üldse selle autohinnaga, see on ju liisingu asi, sina saad oma sissemaksuraha moodi summa kätte sealt, annad auto kindlustusele ära ja võtad uue, sellise nagu tahad. Ja nagu logman kirjutas juba, sitamaik jääb ikka suhu.
ostsid siis sõida


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist