5. leht 8-st

Postitatud: 14 Mai 2008 19:13
Postitas arvi100
See võis olla aastal nii 1974 või 75 kui mulle see vaikne käik meelde jäi.
Kõik teistel tolleaegsetel autodel oli heal juhul kaks summutipotti aga
Vaz 2103`mel juba kolm ja ära unusta põrandavaipa !Ega`s siis rahvas
teda ilmaaegu Lux`iks ei ristinud !Mõned sõitsid veel sõjaaegsete saksa
trofeeautodega,nagu ka minu isa,kellel oli 1936 Opel Olympia.

Postitatud: 14 Mai 2008 19:32
Postitas siksaator
Algselt postitas: AsjaPulk
Aga minul tekib küsimus, et kuidas saab 1500 mootor teistest vaiksemalt käia, kui ehituse vahe seisneb ainult kolvikäigus ja silindri diameetris? Gaasijaotusmehanism on siiski sama ju! Ja see seal seda põhilist müra tekitabki...

:puzzled
Oimees, 03 tehase summutiga on ikka väga vaikne;). Minu omalgi oli kaks aastat all originaal tehase summuti ja ütleks, et ülivaikne oli. Kõik, kes sõitsid kiitsid aina masinat ja ütlesid, et nende lääneauto pole isegi nii vaikne;).
Aga jah, need nüüdse aja summutid on väga praht, kuramus masin röögib nagu naabrimehe traktor:sein:sein:regan:mad:

Postitatud: 14 Mai 2008 19:46
Postitas AsjaPulk
Algselt postitas: siksaator
Algselt postitas: AsjaPulk
Aga minul tekib küsimus, et kuidas saab 1500 mootor teistest vaiksemalt käia, kui ehituse vahe seisneb ainult kolvikäigus ja silindri diameetris? Gaasijaotusmehanism on siiski sama ju! Ja see seal seda põhilist müra tekitabki...

:puzzled
Oimees, 03 tehase summutiga on ikka väga vaikne;). Minu omalgi oli kaks aastat all originaal tehase summuti ja ütleks, et ülivaikne oli. Kõik, kes sõitsid kiitsid aina masinat ja ütlesid, et nende lääneauto pole isegi nii vaikne;).
Aga jah, need nüüdse aja summutid on väga praht, kuramus masin röögib nagu naabrimehe traktor:sein:sein:regan:mad:
Me rääkisime mootori häälest, mitte summuti omast. Mu auto on ka tagant otsat pmst hääletu, originaalsummuti on all. ;)

Postitatud: 24 Juun 2008 20:37
Postitas arvi100
Minu auto pardapäevikusse,mida see teema kahtlematta ka
on,tuleb täiendust.
Pikad jaanipühad ja ilus ilm olid boonuseks minu väikesesel
reisil Jõgeva - Pärnu - Matsi - Pärnu - Mustvee - Jõgeva.
Reisi põhieesmärk oli suveseminar EVEL 2008 ehk siis minu
töökoha suvepäevad Varemurru puhkekeskuses.
Loomulikult oli edasiviivaks jõuks minu ?iguli mis läbis kokku
679 kilomeetrit.Bensiini kulus 50 liitrit ja see teeb keskmiseks
küttekuluks 7,4 liitrit 100 km kohta.?iguli töökindlus oli esma-
klassiline ning autojuht ja kaardilugejanna nautisid sõitu
suurima rahuloluga :)
Mõned fotod kah iseloomustamaks ilusat Eesti loodust ja kena ilma.

Pilt

Pärnumaal,Varbla vallas asuv Sõmeri tuletorn.Valmis aastal
1941,kõrgus 60 m.Töötab ka tänapäeval,kuid juba ilma
majakavahi abita.

Pilt

Pilt

Matsi sadamas valitses tühjus.Ka sadamakapten ei olnud kohal,mida sa tühja kaiäärset ikka passid.

Postitatud: 24 Juun 2008 21:17
Postitas masuurik
Väga kena auto sul arvi.Kas seda ka cämbil võimalik näha?

Postitatud: 26 Juun 2008 00:08
Postitas arvi100
Tänan ja Summercambile tulen kindlalt !

Postitatud: 26 Juun 2008 00:24
Postitas Indy
Ja mina lugesin mitu päeva Audru kooli juures, Tõstamaa ristis EVEL...:D
No arvata võis, et suvepäevad...:)
Aga, et tuttavad ladaklubist ka seal on - ei seda osanud küll arvata.

Postitatud: 20 Juul 2008 20:45
Postitas arvi100
Ülemaks kui hõbevara,kallimaks kui kullakoormat tuleb tuli-
uut stanget tunnistada.
Kunagi juhuslikult vene aeg Kohtla-Järvelt läbisõidul sai sisse
põigatud ka kohalikku varuosapoodi.Opaa,leti peal uued
stanged,esimene ja tagumine.Mõlemi jaoks raha ei jätkunud,
võtan esimese.Ja siin ta nüüd on,"sukasäärest" väljas.

Pilt

Pilt

Pilt

Tagumise kaitseraua sain paar päeva tagasi,kauplemist oli
kõvasti aga ära tõin !
Pilt

Pilt

Loomulikult on ka see tuliuus.

Pilt

Niikaua kuni pildistasin,hakkas sadama,sellepärast ka kaks
viimast fotot vesised.

Pilt

Pilt

Nii,miks valuvelgi all ei ole ?Kuna ma olen praktilise meelega
ja vaadates talvekummide kulumisastet,otsustasin et sõidan
nendega mingi aeg suvel ka.Talveks vaatan uued papud.
Muus osas edusamme ei ole,tööpäevad on pikad,puhkus kah
mägede taga.

Postitatud: 20 Juul 2008 22:31
Postitas maxmax1
Sa võiksid otsida Lada originaal pori lapatsid aga muidu 5+ masin ja ma loodan et see jääbki selliseks :D:cool:

[Muudetud: 20-7-2008 maxmax1]

Postitatud: 20 Juul 2008 22:41
Postitas viaccess
Juba nutan, kardan et ma ei leiagi neid kunagi.... Jube tunne see kadedus.... :(:(

Postitatud: 20 Juul 2008 22:54
Postitas logman
Sa pole ainus, via, kel ila tilgub :D.

Postitatud: 21 Juul 2008 00:41
Postitas corrado
Algselt postitas: maxmax1
Sa võiksid otsida Lada originaal pori lapatsid aga muidu 5+ masin ja ma loodan et see jääbki selliseks :D:cool:

[Muudetud: 20-7-2008 maxmax1]
Algselt postitas: arvi100
Porikummidest niipalju et need on mulle kingitud minu kallima poolt,seega
on neil hindamatu väärtus.

Muidu väga kena masin :)

Postitatud: 21 Juul 2008 23:35
Postitas maxmax1
Algselt postitas: corrado
Algselt postitas: maxmax1
Sa võiksid otsida Lada originaal pori lapatsid aga muidu 5+ masin ja ma loodan et see jääbki selliseks :D:cool:

[Muudetud: 20-7-2008 maxmax1]
Algselt postitas: arvi100
Porikummidest niipalju et need on mulle kingitud minu kallima poolt,seega
on neil hindamatu väärtus.

Muidu väga kena masin :)
sorry nyyd tuleb meelde et ees pool oli jh sest juttu aga ma ei lõpeta korrutamisest kui KENA masin see on kadedus tuleb peale:spin

Postitatud: 24 Aug 2008 23:08
Postitas maalo
jahh, nägin sind laupäeval kella 4 paiku Eedeni teise korruse parklas.. väljusin just autost, kui minust mööda sõitsid allasõidu rambile..

väga ilus auto välimuselt. :) ikka väääääga ilus :D

Postitatud: 25 Aug 2008 00:34
Postitas arvi100
Eee...seda et ma olen sõnatu sellise au eest,Tänan.Kuigi
meie klubis oleks sellele tiitlile palju väärikamaid Lada`si ja nende omanikke kui mina...Tänud veelkord !
Pilt

Tahan hakata oma ?iguli pardapäevikusse lisa kirjutama,
vaatan et teemat ei ole,tuli lausa otsingut kasutada aga noh
üles leidsin !Per aspera at Lada !

Nii,uus esikaitseraud on leidnud tee auto juurde.

Pilt

Puhvri ja kaitseraua vahele panin jupi läbipaistvat voolikut.
Nüüd autokere mängides ei saa puhver tema kokkupuute-
kohas kaitserauaga enam kroomi vigastada.

Pilt

Enne SummerCamp`i sai vahetatud parema poole ?arniirid,
sdelano v CCCP.Kaitsekummi alla panin Litool 24`ja.Kui mõned sajad kilomeerid saab sõidetud siis tuleb nad korraks
pingest vabastada ja üritada tavotinipli kaudu uuesti määrida
Paigaldamise ajal olid nad nii tihked et määre ei käinud veel
läbi.Samuti läks vahetusse sama poole pidurivoolik.Piduri-
voolikuid kasutan valge pikitriibuga Austrias toodetuid.

Pilt

Täikalt sai soetatud uus pika võlli ja oktaankorrektoriga
jagaja uuele mootorile.Sdelano v CCCP.

Pilt

Veel jäi täikal näppu omaaegset tuuninguvärki:roolikate,mis
mõeldud spetsiaalselt ?igulile.

Pilt

Pilt

Postitatud: 25 Aug 2008 21:16
Postitas masinist
Kus selline imeline täika asub?
Autot muidu korduvalt nähtud ja näeb ikka väga viks ja viisakas välja.

Postitatud: 01 Sept 2008 19:31
Postitas arvi100
See imeline täika asub Eestis,kord ta on mõnel laadaplatsil,
kord ta on mõne vanahärra garaa?is,kindlat aadressi oma-
matta.

Aastaring on täis saanud ja tuleb ?iguli jälle karmi komisjoni
ette viia.Selleks sai tehtud mõningad detailivahetused.
Vahetasin välja pendelhoova koos korpusega.N.ö "uus"
detail pärineb N-Liidu tagavaradest.Fotol näeb pensionile
saadetud hooba.

Pilt

Üksiti põhja all majandades mõtlesin et vahetan ära ka rooli-
hoovastiku keskmise osa.Vahetuseks kasutasin Vaz originaal
tõmmitsat.

Pilt

Kuidas ta "tõmbab" näeb järgmiselt fotolt.

Pilt

Uus roolihoovastiku osa(tänapäeva kaup) oli ilma määrde-
nipplitetta.Mina nii ei jätnud ja saigi puuritud augud ja M 6
vint sisse keeratud.Olidki teised üsna kuivad,kummikatte
alla panin ka Litooli juurde.
Tänane päev tõigi ette sõidu ülevaatuspunkti.Natuke aega
katsetamist ja ülevaataja annab mulle kätte puhta tehno-
ülevaatuse kontrollkaardi.Mõnus !
Pilt

Pilt

Postitatud: 14 Sept 2008 18:34
Postitas arvi100
Uuele mootorile sai soetatud uus karteripõhi,korki komplektis
ei olnud,see anti kauba peale.


Pilt

Nii,sain omale uue "mänguasja":Videoton RD-3602.Eilsel
katsetusel selgus et aparaat on töökorras ! Läbi eetrikahina
CB 1200 khz leidsin ainsa arusaadavalt töötava vene raadio-
jaama.

Pilt

Pilt

Kindlasti saab ta paigaldatud tema originaalkohta koos
originaal valjuhääldiga mis on mul ka olemas.
Originaalis on auto tehasest välja tulnud raadioga,kuid
millisega seda ma ei tea.Mina sain ta raadioga A-324 mis oli
tehtud 1969.



[Muudetud: 14-9-2008 arvi100]

Postitatud: 14 Sept 2008 18:50
Postitas masuurik
Nagu ma aru sain on uus pendelhoob kummipukside peal?Ise vahetasin aastakese tagasi kummipuksidega hoova laagrite peal oleva vastu.peaks parem olema ja kauem kestma.Aga noh see esistange...:ylbe

Postitatud: 14 Sept 2008 19:05
Postitas viaccess
Kuidagi vähevõitu kui ainuke kanal... Pihkvast tuleb CB sagedusel mingi usuraadio see töötab Tartu kandis väga hästi, ida euroopa raadiod ka tulevad mis muhiseb. DB sageduselt tuleb Majak, Rossija, Junost ka üpris hästi, isegi sõidu ajal täiesti kuulatav. Ei pannd tähele mis antenni kasutad, originaal AP-108 küll ei paista kuskilt. Äkki siin koer maetud?