2101, arvi100, 1973

2101, arvi100, 1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

#61

Postitus Postitas versus » 01 Aug 2007 15:59

See aknalaud on päris stiilne välja tulnud;) Ise oleks vast mingi muud värvi riide pannud.
Uksekastid tulevad ka ikka samasugused?:P

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#62

Postitus Postitas masuurik » 01 Aug 2007 18:41

mix teist värvi?
tal autoka seest pruunikas.polemõtet ju spectrit ehitada.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 835
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#63

Postitus Postitas arvi100 » 15 Aug 2007 18:01

Küsimus:Kas ?iguli`t on võimalik Lada asjadega tuunida:P
Vastus :On küll,kui on vastavad asjad olemas.
Tuttav lammutas export 1973 a.Lada 1200`t ja embleemi
"lammutasin"omale.See peaks olema kõige esimene export
embleem mis Ladadel kasutati.Asukoht on tagapaneelil
?iguli kirja asemel.Minul on ta pildistamiseks lahtiselt küljes.

Pilt

Vahepeal olen valmis saanud midrange kastid.Kasti maht tuli
1,2 liitrit,täpselt niipalju nagu ajakirjas "Avtovzvuk" soovitati.
Kastid katan sama materjaliga nagu aknalauagi,see on siis
küljed ja pealmine osa.Esiosale,s.t salongipool,tuleb segu
musta värvi kõlarivõrgust ja arvuti ventilaatori kroomvõrest.
Tviitri korpuseks kasutan Gaz 51`he esimest suunatuld ja asukoht tuleb midrange kasti "katusel".Pildimaerjali saab
jälle siis kui asjad on külge monteeritud.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 835
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#64

Postitus Postitas arvi100 » 04 Sept 2007 18:10

Täna oli nii hea tuju et lase või vilet:D.Ja on ka põhjust,nimelt
sai valmis minu pikaaegne unistus:täisroostevaba summuti.
Kaasfoorumlase Indy`ga Summercamp`il juttu ajades selgus
et tema tuttaval on ?iguli isetehtud summuti püksid ja kesk-
mine osa koos enne tagasilda oleva potiga.
Saigi üks nädalavahetus Pärnu sõit ette võetud ja asjad koju
toodud.
Fotol on näha siis vana ja uus,arvake ära kumb on kumb.
Otse ta alla ei sobinud kuna ühenduskohad oli tehtud nagu
Volgal,flantsidega.Mina lõikasin flantsid ära ja tegin toru
ühendused nagu ?igulil originaalis.Mõned korrad auto alla
ronimist,et kõik painded ikka sobiks,saigi täna hääli kuulda.

Pilt

Ja nii näeb ta välja mootoriruumist.

Pilt

Tagumine summutipott koos roostevabast vaheseintega ja
üle tagasilla viiva kaarega,mis on ka isetehtud,on autol all
olnud juba aastaid.

Ühe "linnukese" saab selle aasta tegudesse veel kirja panna.
Vahetan ?iguli õli välja väheke kvaliteetsema vastu.Selleks on mineraalõli Valvoline Turbo,SAE 10W40.

Pilt

Et vältida õlikanalite ummistumist,siis pesen mootorit seest-
poolt spets pesuõliga ja alt ära saab võetud ka karteripõhi et
teha puhtaks põhi ise ja ka õlivõtturi sõel.Loomulikult panen
ka uue tihendi ja filtri.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#65

Postitus Postitas Raxo » 04 Sept 2007 18:21

Tükk aega tagasi nägin neid pilte juba, kuid alles täna märkasin, et see rõngas tagakõlaritel on kopika esitule kroomrõngas. Väga leidlik ja stiilne! :)

Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

#66

Postitus Postitas Indy » 04 Sept 2007 23:10

Algselt postitas: arvi100
Täna oli nii hea tuju et lase või vilet:D.Ja on ka põhjust,nimelt
sai valmis minu pikaaegne unistus:täisroostevaba summuti.
Mõned korrad auto alla ronimist,et kõik painded ikka sobiks,saigi täna hääli kuulda.

No räägi siis ka, millised toonid summutist valja tulevad...;)

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 835
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#67

Postitus Postitas arvi100 » 11 Sept 2007 17:27

Tulebki rääkida,sest fotoaparaadi mikrofon on ikka liiga väeti sellise asja
jaoks.
Aga toonid on vaiksed ja mahedad nagu uuel ?igulil tehasest välja sõites:)
Kuna uus summutipott(enne tagasilda) on natuke lühem tehase originaalist
siis jääb ka laheldalt ruumi käsipiduri trossile.Igatahes mina olen rahul!
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 835
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#68

Postitus Postitas arvi100 » 05 Okt 2007 18:02

Olin hiljaks jäänud auto jaoks tähtsa asjaga:ülevaatus.
Jõudsin täna ülevaatuspunkti kus ülevaataja teatas et täna
jälgib ülevaatust Ark`i spetsialist see ja see.Opaa,nüüd
suruvad küll ora kanni:D.Kui juba ülemus ise pealt vaatab
siis armu ei ole.Testisid masinat siit ja sealt ning võisingi
enda käes hoida teh.ülevaatuse kaarti kus oli kirjas otsus:
Tehniliselt Korras.Toon ühe näite ka:Co lubatud 4.500
mõõdeti 1.838.
Pilt

Pilt

---------------------------------------------------------------------------
See nädal oli asja Tallinna(no on alles liiklus).Tööasjad aetud,
käisin kauplses Noor Tehnik.Seal ostsin viimase jupi seda värvi kunstnahka.Sellega tahan katta taha aknalauale paigaldatavad kõlarikastid.Algselt tahtsin kaste katta sama
materjaliga nagu aknalaudki kuid materjalist tuli puudus.
Kangapoes enam juurde osta ka ei saanud,otsas.

Pilt

[Muudetud: 5-10-2007 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 835
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#69

Postitus Postitas arvi100 » 21 Okt 2007 18:28

Vanu asju sobrades tuli välja minu auto serviseraamat.

Pilt

Praktiliselt tühi,täidetud oli ainult talong No. 6 ja näitab õli-
vahetust.

Pilt

Kui keegi Rakvere kandi rahvast teab mis seal praegu on,siis
öelge mulle ka.

[Muudetud: 12-5-2008 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 835
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#70

Postitus Postitas arvi100 » 13 Jaan 2008 16:43

--- 1988 - 2008 ---

Mida tähendavad need numbrid ?
Need tähendavad et minul ja Berta`l(nii ma kutsun autot)
täitub väikene "kooselu" juubel,20 aastat auto teenistust
minu valduses.
Siin fotol seisab värske noortööline kellel just on armee-
teenistus seljataha jäänud.

Pilt

Praegune ?iguli ei olnud mul sugugi esimeseks autoks.Selleks
oli 1976 Vaz 21011.

Pilt

Nüüd saab näha Berta`t aastal 2000.

Pilt

Värvitud oli teda enne mind halvasti.Poritiiva ja ukse peal
oleva kriimu sain siis kui minu ees sõitva Kolhiida koormast
eraldus lauajupp.

Aga nüüd juubilar ise:
Twentieth Anniversary Limited Edition.

Pilt

Kunagi vene aeg nägin Tallinnas suurt haruldust,välismaa
autot.Sellel Caddy`l olidki sellised kodarveljed all ja mina vahtimas suu ammuli peas seda ilmaimet.
Nüüd on mul see võimalus olemas et vähemalt virtuaalkujul
omada veid velgi oma autol.Muidugi toimus ka väike
"upgrade" ATE piduriketaste näol.

Tehniline kirjandus sai see aasta täiendust.Ostsin raamatu
1974 "Avtomobil ?iguli",autoriks L.?uvalov.
Sisaldab kõiksugu jooniseid,pingutusmomente ja muud kasu-
likku juttu.Siin mõned näidised raamatust endast.

Pilt

Raamatu esikaane seespool on kirjarida:
Neetud autotõusikutele vagas lootuse et auto raamatu
raamatu üle elab.

Pilt

Pilt

See lehekülg rääbib et autodele ?iguli on paigaldatud kahe-
kambriline karburaator Weber-32 DCR.

Pilt

[Muudetud: 12-5-2008 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

PohlA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 26 Juul 2006 20:33
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106“78

#71

Postitus Postitas PohlA » 04 Mär 2008 21:27

"Kui keegi Rakvere kandi rahvast teab mis seal praegu on,siis
öelge mulle ka."

aravete vaz-i kohta ei oska midagi tarkka ütelda, aga haljala vaz servise ruumides tegutses mingi aeg automaatkäigukastited remont;)

[Muudetud: 4-3-2008 PohlA]
A-ringümber

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 835
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#72

Postitus Postitas arvi100 » 12 Mai 2008 19:32

Mõned aastad tagasi sai mõeldud,et juhul kui praegune
automootor ära väsib,mis siis edasi saab.Kas kap.remontida
praegune,või vaadata mõni teine kasutatud Vaz`i mootor.
Kuid siis tuli meie foorumi varuosade rubriiki kuulutus et müüa
Vaz 2103`me tuttuus mootoriplokk ja väntvõll.Pikka
kokutamist ei olnud ja tehingu tulemus on siin:

Pilt

Välimuselt ta väga uue moodi ei paista,sest vanal omanukul
oli ta seisnud niiskes garaa?is.Tehtud 1988 aasta oktoobris.

Pilt

Tähtsad pinnad nagu silindriseinad ja plokikaane tihendi pind
on head.Raamlaagri pukid on ka komplektis.

Pilt

Siin bensiinipumba kinnitusava kõrval peaks olema mootori-
ploki enda number,kuid seda ei ole.Tean selle kohta ka üht
kuulujuttu:kgb autotele minevaid mootoriplokke ei numm-
erdatud.Noh see kõigest jutt.

Pilt

Väntvõll samamoodi roostetäpikestega,kuid kaelad on kaitstud tehnilise vaseliiniga.
Kuid see aasta õnnestus saada ühe bartertehingu käigus
veel üks täiskomplektne Lada mootor:1700 cc ja 84 hj karbu-
raatoriga variant,algselt istus Niva 21213`me aiste vahel.
Nüüd oli mõtlemist ja arutamist millist mootorit siis ikkagi
ehitama hakata.
Siinkohal tänud Valdzule,Logmanile ja Messile kes aitasid
valikut lihtsamaks teha.
Nii,1500(õigemini 1452) cc ja 77 hj saab uueks edasiviivaks
jõuks.Plaanis mootor kokku panna ainult uutest osadest.Näis
kuipalju uusi detaile kokku saab.Niipalju praeguseks mootori-
juttu.

Kunagi tuttavaga juttu ajades selgus et temal mõned suuna-
tuleklaasid üle,nüüd on nad minu.Paremalt kaks on tehase
omad,ülejäänud neli koperativt?ikute tehtud.

Pilt

Nüüd tuuninguosa :D.Tahan salongi paigaldada mõned lisa-
näidikud:meh.õlirõhumõõtja,voltmeeteri ja tahhomeeteri.
Näidikuid tootvaid firmasi palju,kuid ükski ei paku mulle vaja-
minevaid kellasi ühesuguse taustaga.Tahsin samasuguse halli taustaga nagu auto spidomeeter.Lõpuks leitsin Auto-
gauge tootevalikust sobivad 52 mm kellad.Kuid häda,maale-
tooja ei too halli taustaga näidikuid sisse.Meh.kütuserõhu
näidiku(mul asendab õlirõhku) leidsin juhuslikult ühest Tartu
kauplusest.

Pilt

Fotol on küll voltmeeter puudu aga see on hetkel "remondis".
Kuidas nii,uus asi ja juba laiali :P Sellepärast et nad hakkavd
samamoodi välja nägema nagu Lada 2103`me omad.

Pilt

Üheks töövahendiks oli konserviavaja,sellega on hea rõngaid
kätte saada.Siin üks valmis kelladest.

Pilt

Kas praegu interneti ajastul on raamatud moes ?Minul on,
soetasin "uue" õpiku,1976 "Automobiilid Vaz" täiendatud
trükk.
Mõeldud ainult Vaz autoteeninduste personali jaoks.
Kõikmõeldavad mõõdud,kuidas miski lahti-kokku käib ja iga-
sugused veaotsingud,kõik on sees ja seda 464 leheküljel.

Pilt

Ühe suure värviraamatu sain ka veel lisaks:telefon annab
aimu suurusest.Samasuur vanem variant oli juba ennem olemas.See räägib igasuguste sõlmede ehitusest suurte
väriliste piltide abil,täpselt nagu murzilka.See on aastast 1987 ja 94 lk.

Pilt

Pilt

Ja nüüd kõige värskem uudis.Ostsin autosse uued esiistmed.
Need pärinevad Fiat 131 Suprmirafiorilt,kes omakorda oli
Fiat 124 järglane.Ajalooliselt peaksid sobima küll.Vahetuse
tingib asjaolu et selg väsib originaalistmega ära.Midagi ei ole
teha. Istme kinnituse mõõt sõidusuunas on täpselt sama
nagu ?igulil.Pilt
Istmesiinide laius on aga 40 mm kitsam.Niikaua kuni istmeid
koju sõidutasin,valmis ka kinnitusplaan.Alles jäävad ka origi-
naal kinnitused.Kaetud helesinise plüüziga,alumise padja
küljedon kunstnahast.Oli plaan ka tagumised võtta,kuid need olid laiemad ja ei mahtunud ära.

Pilt

Peale korralikku pesu vaatab kuidas nad välja nägema hakkavad.Keskel olev "padi" on reguleeritav peatugi.Kui kõik
kinnitused teha eeskujulikult ! siis vast ka ülevaatusel ei
tohiks probleeme olla,ma vähemalt loodan!
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#73

Postitus Postitas siksaator » 12 Mai 2008 20:00

Oi, kuidas mulle meeldivad su need kõlarid tagaaknal;);)Väga stiilsed ikka, ei saant mainimata jätta:D;)

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1370
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#74

Postitus Postitas Mel » 12 Mai 2008 22:45

Väga kena projekt. Hea näide sellest, et vana autot saab maitsekalt ja läbimõeldult teha:)
Mis kaalutustel eelistasid 1,5 mootorit 1,7-sele?

fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

#75

Postitus Postitas fheisis » 12 Mai 2008 23:42

kui siin mootoriplokkidest juttu oli siis mul tuttaval on 1200cc mootori plokke oma 12 tükki ja uhiuusi.. mõned on nsinised plokidmõned lid midagi halllikat.. ja väljast läikivad nagu mai tea misasjad..vahepeal plaanis emexi viia need aga kui soovi voin küsida misühe ploki hind on umbes?... ;) aga jah kõik plokid on 1200cc

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#76

Postitus Postitas ToM » 12 Mai 2008 23:46

Algselt postitas: fheisis
kui siin mootoriplokkidest juttu oli siis mul tuttaval on 1200cc mootori plokke oma 12 tükki ja uhiuusi.. mõned on nsinised plokidmõned lid midagi halllikat.. ja väljast läikivad nagu mai tea misasjad..vahepeal plaanis emexi viia need aga kui soovi voin küsida misühe ploki hind on umbes?... ;) aga jah kõik plokid on 1200cc

Tooh, tekib küsimus et kust ta need sai?:yllatunud
m'kay

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#77

Postitus Postitas reiner » 13 Mai 2008 00:29

Sellel 03 plokil bensupumba kinnitusava juures numbrit ei ole, aga selle eest on sama külje paisupunni ülal kiri "03". Samas see mootor mida ma enda masinale ehitan (03 plokk), sellel on bensupumba kinnitusava juures number olemas, aga selle "03" asemel on "A". Mis see küll tähendada võiks? Tegu on 75. aasta plokiga..
Algselt postitas: arvi100
Need pärinevad Fiat 131 Suprmirafiorilt

Hmm, siin kohal tekib küsimus, et kus selle istmedoonori kere koos mootori ja käigukastiga on? Ega see kere nii väga ei huvitagi, just rohkem mootor.:lol
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Metalhord
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 26 Nov 2007 13:26
Asukoht: Tartu
Autod: Lada 21063, Citroen Berlingo, Gaz 24

#78

Postitus Postitas Metalhord » 13 Mai 2008 09:18

Isegi enda silmaga seda autot nähtud. Mulle see auto väga meeldis, igati ilusti ja maitsekalt täiendatud.

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 835
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#79

Postitus Postitas arvi100 » 14 Mai 2008 00:32

Algselt postitas: Mel
Mis kaalutustel eelistasid 1,5 mootorit 1,7-sele?


Minu onul oli kunagi lumivalge Vaz 2103,punase sisu ja meh.
jahutustiivikuga.Peseb siis kaevu juures lahtise kapotiga oma
iludust.Mina siis küsima,kuidas ta pärast oma auto käima saab kui kogu mootoriruum märg on.Onu kiidab vastu et aga
auto käib praegu,astun sammu ligemale ja näengi pöörlevat
tiivikut:wow,nii vaikse käiguga oli !
Tegelikult mulle aitaks ka 62 hj`st ja mingi aeg sai otsitud ka
uut 1200 cc mootoriplokki aga tulutult.Siis juhuslikult nägin
ebay`s tuliuue 1200 mootoriploki oksjonit ja muidugi pani
see mul suunurgast _ _ _ jooksma.Hind tõusis ikka päris lakke ja kui veel mõelda mis transport maksab... loobusin
raske südamega.Veel et soovin kokku panna ikkagi uut mootorit mis mul ka 2103`me ploki näol peaks ka õnnestuma.
Ja kui ma samal ajal saan omale parima käigu ja häälega Lada mootori,siis miks ka mitte.

Algselt postitas: reiner
Hmm, siin kohal tekib küsimus, et kus selle istmedoonori kere koos mootori ja käigukastiga on? Ega see kere nii väga ei huvitagi, just rohkem mootor.:lol


Sellel autol oli olnud peal 1600 cc R4 sohc mootor koos kolme
astmelise automaatkastiga.Samas saan aru küll et sa mõtle-
sid 1995 cc R4 dohc mootorit.Kere ja sillaosad olid juba utili-
seeritud.Sinu mootoriploki A kohta ei tea kahjuks midagi tarka öelda.



[Muudetud: 25-6-2008 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

AsjaPulk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 274
Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
Autod: [b]BMW 728iA[/b]
Kontakt:

#80

Postitus Postitas AsjaPulk » 14 Mai 2008 09:36

Aga minul tekib küsimus, et kuidas saab 1500 mootor teistest vaiksemalt käia, kui ehituse vahe seisneb ainult kolvikäigus ja silindri diameetris? Gaasijaotusmehanism on siiski sama ju! Ja see seal seda põhilist müra tekitabki...

:puzzled


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist