2101, arvi100, 1973

2101, arvi100, 1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
Zetec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 127
Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
Asukoht: Tartu
Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106

#121

Postitus Postitas Zetec » 25 Veebr 2009 16:43

Originaal istub jah paremini ja on ilusam, AGA originaaliga pikki otsi sõita on ikka küllalki jube minumeelest. Ta on nii peenike ja vastik kinnihoida ning käed väsivad ära seetõttu.

Muidu ilus auto ja kõik ja imestan et kuidas nii kaua oled selle auto omanik olnud, ning pole tahtnud väljavahetada mõne tänapäevasema autovastu.

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#122

Postitus Postitas Mikk » 25 Veebr 2009 23:29

Njaa.... kui nüüd pildilt vaadata, siis tundub selle armatuuriga see rool natuke jah võõras. Aga kuidas siis sõidu mugavus on? Ja akude eluiga ongi üldjuhul 4-5 aastat, endal on pidanud mõni aku ka 7 aastat ja natuke peale. Rooli veel seaduslik ei ole teinud?

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#123

Postitus Postitas arvi100 » 26 Veebr 2009 22:06

Selle uue rooliga on praegu 60/40 ja seda vana rooli kasuks.
Kevade poole teen veel mõne testsõidu,siis otsustan juba
lõplikult.

Algselt postitas: Zetec
Muidu ilus auto ja kõik ja imestan et kuidas nii kaua oled selle auto omanik olnud, ning pole tahtnud väljavahetada mõne tänapäevasema autovastu.


Väljavahetamisest pole juttugi,kuigi tänapäevasemat autot
olen uudistanud küll.Tartus õnnestus istuda Lada Prioras ja
autosalongis sai Lada Kalina nuppe kruttida.
Ja alati,kui olen jõudnud tagasi oma ?iguli juurde,tunnen et
olen jõudnud koju.

Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#124

Postitus Postitas arvi100 » 11 Mai 2009 19:20

Jätkame pardapäeviku täiendamist.
Sõitsin veelkord paar päeva selle puurooliga ja asi ikka ei
istu.Kui ta oleks natuke pehmem ja kaugemal tulede lülitus-
hoobadest siis võibolla ehk veel sobiks.Jätkan vanaga.

Tööjuures n.ö. laupäevakut tehes tuli garaa?i kola alt välja
?iguli 1200 cc mootor.Pärineb autolt 1978 Lada 1200 L.
Esimene noorus möödus tal Soomes ja millalgi 90`te keskel
toodi ta "kodumaale" tagasi.Mina panin talle kohe käpa peale
sest sobib minu uue mootori doonoriks.
Siin on ta juba pestud ja osaliselt demonteeritud.

Pilt

Mida mul sealt võtta siis oleks ? Näiteks kepsud,õlimõõte-
varda toru ja veel pisikola.

Pilt

Muiduigi käisin ka kaupluses uusi detaile juurde ostmas.
Keti hammasrataste komplekt ja õli/bensiini pumba ning jagaja käivitamise "põrsas"sai ära võetud.Tahtsin pikka ketti ja õlipumpa ka võtta,kuid momendil ei olnud.

Pilt

Kuna kevad on käes siis peaks ka suvekummid alla panema.
Kummideks on Master Optima 175/70 R13.
Veel enne kui suveveljed alla saavad,käib alati ka piduri-
voolikute ja klotside kontroll.Seekord oli kõik korras:piduri-
voolikud mõradetta ja klotsid ilusti kuivad ja paksust piisavalt
Veel saab üle vaadatud ?arniiride ja rooliotste tolmukatted.
Kergelt õlise pintsliga ka veel üle,sest õli värkendab kummi ja
hoiab ta elastsemana.

Pilt

Täpselt sama disainiga alumiiniumvelge on kasutanud Lada diiler Belgias A/S "Scaldia Volga" Lada Carlota(Samara)
lisavarustusena.Niiet peaaegu originaalid...

Pilt



[Muudetud: 11-5-2009 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

#125

Postitus Postitas tann » 11 Mai 2009 22:15

kas tundub või hakkabgi auto roostetama uste juurest.. ilusad veljed
mats maalt:D

LadaNiva
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)

#126

Postitus Postitas LadaNiva » 11 Mai 2009 22:30

Tundub rohkem mõne roostevastase määrde moodi olevat...?
Niva- see ongi vene ime!

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#127

Postitus Postitas arvi100 » 03 Juun 2009 18:21

Ükspäev autot puhastades avastasin et esimene parem-
poolne suunatuleklaas on katki.Ju on teepealt kivi korjanud.
Momendil olidki ees "valed" klaasid,Vaz 21011`ne omad.

Pilt

Mel`i abiga sai soetatud uued,õige profiiliga klaasid.Mul on
neid vanast ajast ka alles,kuid kahte ühesuguse läbipaistvus-
astmega ei olnud.

Pilt

Mõlemad küljes ja nagu tavaks et iga polt mis küljest ära
käib tehakse õliga kokku.

Pilt

Tegin valuvelgede jaoks õige disainiga rummukapslid,nii näeb
välja vana.

Pilt

Uuenenud disain...

Pilt

Pilt

Muidugi kruvisin kohe külge ka.

Pilt

Tuunisin auto "konditsioneeri",siin veel vanamoodi.

Pilt

Siin vana uus,need on pärit 1970`a aasta ?iguli küljest.Kõik
neli sai ära vahetatud.

Pilt

Nüüd uuest mootorist.
Kuna väntvõll läheb tasakaalustamisse,on vaja külge panna
ka hooratas ja sidurikorv.Uus korv Made in Rossija ja seda
kasutatakse ka uute Lada/Vis juures.Mida veel pildil näha on,
täiskomplekt mootoritihendeid firmalt Payen(Italy).
Uus õlipump on ka tehase oma,pärit Toljatti firmalt TZA ehk
Toljatti Autoagregaatide Tehas.Veepump on ka uus,vanadest
tagavaradest.
Plokikaan on ka olemas,see on tähistusega 2101-1003015.
Sellele teen kapitaalremondi,freesin sirgsuse kontrolliks maha
0,1-0,2 mm.Muidugi panen ka uued klapid ja juhtpuksid(vana
tagavara)peale klapipesade freesimist ning soveldamist.

Pilt

[Muudetud: 3-6-2009 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

#128

Postitus Postitas maalo » 03 Juun 2009 18:26

edev. :P
asi areneb jõudsasti. :)
Lujaa laatua Lada :)

Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 216
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme

#129

Postitus Postitas Varblane » 03 Juun 2009 20:36

2101 ehk vanematel on suunad tegelikult pargid(esituledereflektrori sellisel juhul pargi tule pesa puudub) ja hiljem läksid suundadeks(pargid kolisid suure laterna sekka).Või ehitati hiljem ise ringi.

Maitsekalt ehitatud masin on küll jah.;)

[Muudetud: 3-6-2009 Varblane]

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2332
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Esistange otstes olevad augud.

#130

Postitus Postitas SexSix » 03 Juun 2009 20:49

Esistange kinnitub otstest esitiibade alla äärde.Stange otstes olevatesse aukudesse käivad kroomitud ümarpeaga poldid.Täida need augud ära,neid polte peaks poes olema.Näiteks selle järgi vaatan ma kas stange vahetatud (näiteks avarii tagajärjel).

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#131

Postitus Postitas arvi100 » 04 Juun 2009 22:33

Algselt postitas: SexSix
Stange otstes olevatesse aukudesse käivad kroomitud ümarpeaga poldid.Täida need augud ära...


Täidetud !

Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#132

Postitus Postitas olaaf » 04 Juun 2009 22:51

mul on kollasel sama sidur - väga kenasti valule vastu pidanud - ketta võid panna 2106 oma kuna niva kettal on need vedrud seal palju tugevamad
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#133

Postitus Postitas arvi100 » 10 Juun 2009 17:50

Ongi olemas uus siduriketas a`la 06/2121.Tootja sama mis
sidurikorvilgi.Komplekt uusi kepsu ja raamlaareid mahtus ka pildile.AvtoVaz kasutas sama firma kaupa ka juba vene aeg.
Siis oli firma nimeks ZMZ,2007 müüdi firma jaapanlastele
sealt ka uus nimi.

Pilt

Ükspäev paarimehega autolammutuses käies jäi silma üks
läbiroostetanud ?iguli.Katkise iluvõre küljes oli üks ilus asi !
Otse loomulikult ma kruvisin ta kohe sealt ära,nätasin ette
kah ja hinnaks öeldi 10 krooni :)

Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

martti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juul 2008 20:14
Asukoht: Hiiumaa
Autod: kopikas

#134

Postitus Postitas martti » 18 Juun 2009 21:50

Küsimus, et kuidas sa tegid need valuvelje sisemused? Kust sa need lada märgid said?

maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

#135

Postitus Postitas maalo » 18 Juul 2009 21:10

võimalik täiesti..
ma nägin teda lõuna paiku Aardla tn teetööde juures, sõitsin vastu ja tõstsin käppa, aga ei reageeri mees noh.. :lol:lol
sära oli kaugele näha.. :P
Lujaa laatua Lada :)

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#136

Postitus Postitas hautz » 19 Juul 2009 00:40

Tartus on üks sarnane kopikas liikvel. Kunagi vaatasin ka ,et tuttav auto ,kuid nr märk on teine:spin
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

#137

Postitus Postitas maalo » 19 Juul 2009 08:34

eip, see oli täitsa jõgeva autobaasi numbriga. :P
sarnane kopikas on küll jh.. ühe ARKi eksamineerija auto..aga see juba OT.

Arvi, kuidas masin vahepeal kestnud on?
Lujaa laatua Lada :)

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#138

Postitus Postitas arvi100 » 19 Juul 2009 17:42

Algselt postitas: martti
Küsimus, et kuidas sa tegid need valuvelje sisemused? Kust sa need lada märgid said?


Rummukapslid olid valuveljega kaasas.Sisemine osa on välja
lõigatud punasest kleepmaterjalist.Vaata selles teemas minu
postitust:http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=15150&page=1
Lada embleem on pärit ikka Lada küljest ;)
Laupäeval olin jah Tartus,ega`s Pinkertonid ei maga. Maalo,ju siis ei ole veel üritustel nägu meelde jäänud.
Kestmise kohapealt ei saa nuriseda,toimib eduliselt.
Tahtsin ükspäev käigukastis ja tagasilla reduktoris õli vahe-
tada.Mõtlesin et paneks parema õli kah sisse.Jõudes õlipoodi,
küsisin automaatselt 4 L Tad 17.Enne ei jaganud ära ka kui juba uus õli sees.

[Muudetud: 19-7-2009 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#139

Postitus Postitas arvi100 » 02 Sept 2009 20:58

Enne SummerCamp`i.

Kolksub ja kolksub,järgi ka ei jäta,on ikka tüütus.Kuna hääl
on tuttav,siis veaotsinguks aega ei kulu.Põhisüüdlane on
kardaanirist.
Siin ongi kardaan alt ära,tugilaagri kumm oli ka pooleldi
vigane.Sellega tuli ilmsiks ka kerge vibratsiooni põhjus.

Pilt

Tõmbasin vana tugilaagri korpuse ka kohe küljest ära,siis on
tõmmitsale parem ligipääs.Muidugi enne lahtivõtmist märkisin
kardaani ära ka,et hiljem kokkupanekulkõik jälle tsentrisse jääks.
Risti ja kaussidesse tuli väheke määret juurde panna,tehases
on kokku hoitud.
Siin ongi kardaan valmis allapanekuks.

Pilt

Enne allapanekut tegin veel ühe töö ära.Puhastasin ära
käsipiduri lühikese trossi liugplastikratta,see kipub ikka pori täis minema.Veel kontrollisin kardaani kummileevendi seisu-
korda,see oli viisakas.Tegin ainult õliga kokku,see pikendab
kummi eluiga.
Mõni päev hiljem võtsin ette tagumiste suunatule klaaside
vahetuse kuna nägid juba liiga pleekinud välja.

Pilt

See valmis,kruvisin küljest ära vana kaitseraua.Sisse õlitatud
uus oli juba ootamas.

Pilt

SummerCamp 2009.
Päike on seniidis,palav,isegi nii palav et vasakpoolne ratta-
laager otsustas kuumaks minna.Olin just paar päeva tagasi
uued pannud ja arvasin et pingutasin üle.Tegelikult oli see
ainult piduriketta soojus kui 90 km/h pealt ruttu pidama
tahtsin saada.Kohe ei jaganud välja ka.Jätkasin sõitu aegla-
semas tempos mis tingiski minu hiljaksjäämise.
Parem hilja kui mitte kunagi.
Siin alustangi "võidu kütmist" Soome Ladafänniga.Tema 1300 osutus kiiremaks.

Pilt

Kogu läbitud kilometraazi ei ole meeles,aga kütusekulu tuli
7,2 liitrit :) Linnasõidukulu tuleb 7,8-8,0 l.

Suurepärast üritust jääb meenutama uhke LadaKlubi lipp !
Terve esmaspäev sõitsin niimoodi linnavahel ringi.Ühed
kutid rohelise Vaz 2106`ga tundsid kohe huvi kus sellist lippu
müüakse.Kutsusin auto omanikku LadaKlubisse,vaatame kas
tulevad ka.

Pilt

Pidu läbi,algab töö.Sai ette võetud tagapidurite uuenduskuur.
Uued piduritrummlid värvimise ootel.

Pilt

Värvimiseks kasutasin Motip`i alumiinium/tsink aerosooli.
Kuuma kannatab kuni 300 kraadi.Ühe ballooniga sai katta kolm korda.

Pilt

Piduritrummlid on made by Brembo ja klotsid pärinevad
Inglismaa firmalt TRW.
Siin ongi juba trummel küljes.Kuna pidurisilindrid olid ilusti
kuivad,jätsin need vahetamatta.

Pilt

Vahetuse käigus tegin porist puhtaks ka pidurirõhu regu-
laatori ja tegin õliga kokku.
Eelmine nädal soetasin siinse foorumi abiga omale ägedad
tuliuued tagumised porikummid,metallist embleemid küljes.

Pilt

Kuna numbrimärgi viimane number 6 ütleb et augustis tuleb
autoga ülevaatusele minna,siis nii sündiski.
Puhas leht,ühtegi viga ei leitud :)

Pilt

[Muudetud: 6-9-2009 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#140

Postitus Postitas GTA » 02 Sept 2009 21:29

Kas ma eksin või oli Sul nende "Philippsons"-i embleemidega porilapakatega mingi eraldi lugu, mille tõttu ei sobinud juba varemalt Lada enda embleemiga originaalilähedasemaid külge kruttida? Saada on neid kummilappe ju vabalt:P


Väga viis on näha, et pea kõik jupid mis külge lähevad on kuidagi eraldi välja otsitud ja üritatud võimalikult kvaliteetset tulemust saada:) Ainult head soovid minu poolt!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist