2101, arvi100, 1973
2101, arvi100, 1973
- Zetec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 128
- Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
- Asukoht: Tartu
- Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106
Originaal istub jah paremini ja on ilusam, AGA originaaliga pikki otsi sõita on ikka küllalki jube minumeelest. Ta on nii peenike ja vastik kinnihoida ning käed väsivad ära seetõttu.
Muidu ilus auto ja kõik ja imestan et kuidas nii kaua oled selle auto omanik olnud, ning pole tahtnud väljavahetada mõne tänapäevasema autovastu.
Muidu ilus auto ja kõik ja imestan et kuidas nii kaua oled selle auto omanik olnud, ning pole tahtnud väljavahetada mõne tänapäevasema autovastu.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Selle uue rooliga on praegu 60/40 ja seda vana rooli kasuks.
Kevade poole teen veel mõne testsõidu,siis otsustan juba
lõplikult.
olen uudistanud küll.Tartus õnnestus istuda Lada Prioras ja
autosalongis sai Lada Kalina nuppe kruttida.
Ja alati,kui olen jõudnud tagasi oma ?iguli juurde,tunnen et
olen jõudnud koju.
Kevade poole teen veel mõne testsõidu,siis otsustan juba
lõplikult.
Väljavahetamisest pole juttugi,kuigi tänapäevasemat autotAlgselt postitas: Zetec
Muidu ilus auto ja kõik ja imestan et kuidas nii kaua oled selle auto omanik olnud, ning pole tahtnud väljavahetada mõne tänapäevasema autovastu.
olen uudistanud küll.Tartus õnnestus istuda Lada Prioras ja
autosalongis sai Lada Kalina nuppe kruttida.
Ja alati,kui olen jõudnud tagasi oma ?iguli juurde,tunnen et
olen jõudnud koju.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Jätkame pardapäeviku täiendamist.
Sõitsin veelkord paar päeva selle puurooliga ja asi ikka ei
istu.Kui ta oleks natuke pehmem ja kaugemal tulede lülitus-
hoobadest siis võibolla ehk veel sobiks.Jätkan vanaga.
Tööjuures n.ö. laupäevakut tehes tuli garaa?i kola alt välja
?iguli 1200 cc mootor.Pärineb autolt 1978 Lada 1200 L.
Esimene noorus möödus tal Soomes ja millalgi 90`te keskel
toodi ta "kodumaale" tagasi.Mina panin talle kohe käpa peale
sest sobib minu uue mootori doonoriks.
Siin on ta juba pestud ja osaliselt demonteeritud.
Mida mul sealt võtta siis oleks ? Näiteks kepsud,õlimõõte-
varda toru ja veel pisikola.
Muiduigi käisin ka kaupluses uusi detaile juurde ostmas.
Keti hammasrataste komplekt ja õli/bensiini pumba ning jagaja käivitamise "põrsas"sai ära võetud.Tahtsin pikka ketti ja õlipumpa ka võtta,kuid momendil ei olnud.
Kuna kevad on käes siis peaks ka suvekummid alla panema.
Kummideks on Master Optima 175/70 R13.
Veel enne kui suveveljed alla saavad,käib alati ka piduri-
voolikute ja klotside kontroll.Seekord oli kõik korras:piduri-
voolikud mõradetta ja klotsid ilusti kuivad ja paksust piisavalt
Veel saab üle vaadatud ?arniiride ja rooliotste tolmukatted.
Kergelt õlise pintsliga ka veel üle,sest õli värkendab kummi ja
hoiab ta elastsemana.
Täpselt sama disainiga alumiiniumvelge on kasutanud Lada diiler Belgias A/S "Scaldia Volga" Lada Carlota(Samara)
lisavarustusena.Niiet peaaegu originaalid...
[Muudetud: 11-5-2009 arvi100]
Sõitsin veelkord paar päeva selle puurooliga ja asi ikka ei
istu.Kui ta oleks natuke pehmem ja kaugemal tulede lülitus-
hoobadest siis võibolla ehk veel sobiks.Jätkan vanaga.
Tööjuures n.ö. laupäevakut tehes tuli garaa?i kola alt välja
?iguli 1200 cc mootor.Pärineb autolt 1978 Lada 1200 L.
Esimene noorus möödus tal Soomes ja millalgi 90`te keskel
toodi ta "kodumaale" tagasi.Mina panin talle kohe käpa peale
sest sobib minu uue mootori doonoriks.
Siin on ta juba pestud ja osaliselt demonteeritud.
Mida mul sealt võtta siis oleks ? Näiteks kepsud,õlimõõte-
varda toru ja veel pisikola.
Muiduigi käisin ka kaupluses uusi detaile juurde ostmas.
Keti hammasrataste komplekt ja õli/bensiini pumba ning jagaja käivitamise "põrsas"sai ära võetud.Tahtsin pikka ketti ja õlipumpa ka võtta,kuid momendil ei olnud.
Kuna kevad on käes siis peaks ka suvekummid alla panema.
Kummideks on Master Optima 175/70 R13.
Veel enne kui suveveljed alla saavad,käib alati ka piduri-
voolikute ja klotside kontroll.Seekord oli kõik korras:piduri-
voolikud mõradetta ja klotsid ilusti kuivad ja paksust piisavalt
Veel saab üle vaadatud ?arniiride ja rooliotste tolmukatted.
Kergelt õlise pintsliga ka veel üle,sest õli värkendab kummi ja
hoiab ta elastsemana.
Täpselt sama disainiga alumiiniumvelge on kasutanud Lada diiler Belgias A/S "Scaldia Volga" Lada Carlota(Samara)
lisavarustusena.Niiet peaaegu originaalid...
[Muudetud: 11-5-2009 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Ükspäev autot puhastades avastasin et esimene parem-
poolne suunatuleklaas on katki.Ju on teepealt kivi korjanud.
Momendil olidki ees "valed" klaasid,Vaz 21011`ne omad.
Mel`i abiga sai soetatud uued,õige profiiliga klaasid.Mul on
neid vanast ajast ka alles,kuid kahte ühesuguse läbipaistvus-
astmega ei olnud.
Mõlemad küljes ja nagu tavaks et iga polt mis küljest ära
käib tehakse õliga kokku.
Tegin valuvelgede jaoks õige disainiga rummukapslid,nii näeb
välja vana.
Uuenenud disain...
Muidugi kruvisin kohe külge ka.
Tuunisin auto "konditsioneeri",siin veel vanamoodi.
Siin vana uus,need on pärit 1970`a aasta ?iguli küljest.Kõik
neli sai ära vahetatud.
Nüüd uuest mootorist.
Kuna väntvõll läheb tasakaalustamisse,on vaja külge panna
ka hooratas ja sidurikorv.Uus korv Made in Rossija ja seda
kasutatakse ka uute Lada/Vis juures.Mida veel pildil näha on,
täiskomplekt mootoritihendeid firmalt Payen(Italy).
Uus õlipump on ka tehase oma,pärit Toljatti firmalt TZA ehk
Toljatti Autoagregaatide Tehas.Veepump on ka uus,vanadest
tagavaradest.
Plokikaan on ka olemas,see on tähistusega 2101-1003015.
Sellele teen kapitaalremondi,freesin sirgsuse kontrolliks maha
0,1-0,2 mm.Muidugi panen ka uued klapid ja juhtpuksid(vana
tagavara)peale klapipesade freesimist ning soveldamist.
[Muudetud: 3-6-2009 arvi100]
poolne suunatuleklaas on katki.Ju on teepealt kivi korjanud.
Momendil olidki ees "valed" klaasid,Vaz 21011`ne omad.
Mel`i abiga sai soetatud uued,õige profiiliga klaasid.Mul on
neid vanast ajast ka alles,kuid kahte ühesuguse läbipaistvus-
astmega ei olnud.
Mõlemad küljes ja nagu tavaks et iga polt mis küljest ära
käib tehakse õliga kokku.
Tegin valuvelgede jaoks õige disainiga rummukapslid,nii näeb
välja vana.
Uuenenud disain...
Muidugi kruvisin kohe külge ka.
Tuunisin auto "konditsioneeri",siin veel vanamoodi.
Siin vana uus,need on pärit 1970`a aasta ?iguli küljest.Kõik
neli sai ära vahetatud.
Nüüd uuest mootorist.
Kuna väntvõll läheb tasakaalustamisse,on vaja külge panna
ka hooratas ja sidurikorv.Uus korv Made in Rossija ja seda
kasutatakse ka uute Lada/Vis juures.Mida veel pildil näha on,
täiskomplekt mootoritihendeid firmalt Payen(Italy).
Uus õlipump on ka tehase oma,pärit Toljatti firmalt TZA ehk
Toljatti Autoagregaatide Tehas.Veepump on ka uus,vanadest
tagavaradest.
Plokikaan on ka olemas,see on tähistusega 2101-1003015.
Sellele teen kapitaalremondi,freesin sirgsuse kontrolliks maha
0,1-0,2 mm.Muidugi panen ka uued klapid ja juhtpuksid(vana
tagavara)peale klapipesade freesimist ning soveldamist.
[Muudetud: 3-6-2009 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2502
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Esistange otstes olevad augud.
Esistange kinnitub otstest esitiibade alla äärde.Stange otstes olevatesse aukudesse käivad kroomitud ümarpeaga poldid.Täida need augud ära,neid polte peaks poes olema.Näiteks selle järgi vaatan ma kas stange vahetatud (näiteks avarii tagajärjel).
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Ongi olemas uus siduriketas a`la 06/2121.Tootja sama mis
sidurikorvilgi.Komplekt uusi kepsu ja raamlaareid mahtus ka pildile.AvtoVaz kasutas sama firma kaupa ka juba vene aeg.
Siis oli firma nimeks ZMZ,2007 müüdi firma jaapanlastele
sealt ka uus nimi.
Ükspäev paarimehega autolammutuses käies jäi silma üks
läbiroostetanud ?iguli.Katkise iluvõre küljes oli üks ilus asi !
Otse loomulikult ma kruvisin ta kohe sealt ära,nätasin ette
kah ja hinnaks öeldi 10 krooni
sidurikorvilgi.Komplekt uusi kepsu ja raamlaareid mahtus ka pildile.AvtoVaz kasutas sama firma kaupa ka juba vene aeg.
Siis oli firma nimeks ZMZ,2007 müüdi firma jaapanlastele
sealt ka uus nimi.
Ükspäev paarimehega autolammutuses käies jäi silma üks
läbiroostetanud ?iguli.Katkise iluvõre küljes oli üks ilus asi !
Otse loomulikult ma kruvisin ta kohe sealt ära,nätasin ette
kah ja hinnaks öeldi 10 krooni
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Rummukapslid olid valuveljega kaasas.Sisemine osa on väljaAlgselt postitas: martti
Küsimus, et kuidas sa tegid need valuvelje sisemused? Kust sa need lada märgid said?
lõigatud punasest kleepmaterjalist.Vaata selles teemas minu
postitust:http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 150&page=1
Lada embleem on pärit ikka Lada küljest
Laupäeval olin jah Tartus,ega`s Pinkertonid ei maga. Maalo,ju siis ei ole veel üritustel nägu meelde jäänud.
Kestmise kohapealt ei saa nuriseda,toimib eduliselt.
Tahtsin ükspäev käigukastis ja tagasilla reduktoris õli vahe-
tada.Mõtlesin et paneks parema õli kah sisse.Jõudes õlipoodi,
küsisin automaatselt 4 L Tad 17.Enne ei jaganud ära ka kui juba uus õli sees.
[Muudetud: 19-7-2009 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Enne SummerCamp`i.
Kolksub ja kolksub,järgi ka ei jäta,on ikka tüütus.Kuna hääl
on tuttav,siis veaotsinguks aega ei kulu.Põhisüüdlane on
kardaanirist.
Siin ongi kardaan alt ära,tugilaagri kumm oli ka pooleldi
vigane.Sellega tuli ilmsiks ka kerge vibratsiooni põhjus.
Tõmbasin vana tugilaagri korpuse ka kohe küljest ära,siis on
tõmmitsale parem ligipääs.Muidugi enne lahtivõtmist märkisin
kardaani ära ka,et hiljem kokkupanekulkõik jälle tsentrisse jääks.
Risti ja kaussidesse tuli väheke määret juurde panna,tehases
on kokku hoitud.
Siin ongi kardaan valmis allapanekuks.
Enne allapanekut tegin veel ühe töö ära.Puhastasin ära
käsipiduri lühikese trossi liugplastikratta,see kipub ikka pori täis minema.Veel kontrollisin kardaani kummileevendi seisu-
korda,see oli viisakas.Tegin ainult õliga kokku,see pikendab
kummi eluiga.
Mõni päev hiljem võtsin ette tagumiste suunatule klaaside
vahetuse kuna nägid juba liiga pleekinud välja.
See valmis,kruvisin küljest ära vana kaitseraua.Sisse õlitatud
uus oli juba ootamas.
SummerCamp 2009.
Päike on seniidis,palav,isegi nii palav et vasakpoolne ratta-
laager otsustas kuumaks minna.Olin just paar päeva tagasi
uued pannud ja arvasin et pingutasin üle.Tegelikult oli see
ainult piduriketta soojus kui 90 km/h pealt ruttu pidama
tahtsin saada.Kohe ei jaganud välja ka.Jätkasin sõitu aegla-
semas tempos mis tingiski minu hiljaksjäämise.
Parem hilja kui mitte kunagi.
Siin alustangi "võidu kütmist" Soome Ladafänniga.Tema 1300 osutus kiiremaks.
Kogu läbitud kilometraazi ei ole meeles,aga kütusekulu tuli
7,2 liitrit Linnasõidukulu tuleb 7,8-8,0 l.
Suurepärast üritust jääb meenutama uhke LadaKlubi lipp !
Terve esmaspäev sõitsin niimoodi linnavahel ringi.Ühed
kutid rohelise Vaz 2106`ga tundsid kohe huvi kus sellist lippu
müüakse.Kutsusin auto omanikku LadaKlubisse,vaatame kas
tulevad ka.
Pidu läbi,algab töö.Sai ette võetud tagapidurite uuenduskuur.
Uued piduritrummlid värvimise ootel.
Värvimiseks kasutasin Motip`i alumiinium/tsink aerosooli.
Kuuma kannatab kuni 300 kraadi.Ühe ballooniga sai katta kolm korda.
Piduritrummlid on made by Brembo ja klotsid pärinevad
Inglismaa firmalt TRW.
Siin ongi juba trummel küljes.Kuna pidurisilindrid olid ilusti
kuivad,jätsin need vahetamatta.
Vahetuse käigus tegin porist puhtaks ka pidurirõhu regu-
laatori ja tegin õliga kokku.
Eelmine nädal soetasin siinse foorumi abiga omale ägedad
tuliuued tagumised porikummid,metallist embleemid küljes.
Kuna numbrimärgi viimane number 6 ütleb et augustis tuleb
autoga ülevaatusele minna,siis nii sündiski.
Puhas leht,ühtegi viga ei leitud
[Muudetud: 6-9-2009 arvi100]
Kolksub ja kolksub,järgi ka ei jäta,on ikka tüütus.Kuna hääl
on tuttav,siis veaotsinguks aega ei kulu.Põhisüüdlane on
kardaanirist.
Siin ongi kardaan alt ära,tugilaagri kumm oli ka pooleldi
vigane.Sellega tuli ilmsiks ka kerge vibratsiooni põhjus.
Tõmbasin vana tugilaagri korpuse ka kohe küljest ära,siis on
tõmmitsale parem ligipääs.Muidugi enne lahtivõtmist märkisin
kardaani ära ka,et hiljem kokkupanekulkõik jälle tsentrisse jääks.
Risti ja kaussidesse tuli väheke määret juurde panna,tehases
on kokku hoitud.
Siin ongi kardaan valmis allapanekuks.
Enne allapanekut tegin veel ühe töö ära.Puhastasin ära
käsipiduri lühikese trossi liugplastikratta,see kipub ikka pori täis minema.Veel kontrollisin kardaani kummileevendi seisu-
korda,see oli viisakas.Tegin ainult õliga kokku,see pikendab
kummi eluiga.
Mõni päev hiljem võtsin ette tagumiste suunatule klaaside
vahetuse kuna nägid juba liiga pleekinud välja.
See valmis,kruvisin küljest ära vana kaitseraua.Sisse õlitatud
uus oli juba ootamas.
SummerCamp 2009.
Päike on seniidis,palav,isegi nii palav et vasakpoolne ratta-
laager otsustas kuumaks minna.Olin just paar päeva tagasi
uued pannud ja arvasin et pingutasin üle.Tegelikult oli see
ainult piduriketta soojus kui 90 km/h pealt ruttu pidama
tahtsin saada.Kohe ei jaganud välja ka.Jätkasin sõitu aegla-
semas tempos mis tingiski minu hiljaksjäämise.
Parem hilja kui mitte kunagi.
Siin alustangi "võidu kütmist" Soome Ladafänniga.Tema 1300 osutus kiiremaks.
Kogu läbitud kilometraazi ei ole meeles,aga kütusekulu tuli
7,2 liitrit Linnasõidukulu tuleb 7,8-8,0 l.
Suurepärast üritust jääb meenutama uhke LadaKlubi lipp !
Terve esmaspäev sõitsin niimoodi linnavahel ringi.Ühed
kutid rohelise Vaz 2106`ga tundsid kohe huvi kus sellist lippu
müüakse.Kutsusin auto omanikku LadaKlubisse,vaatame kas
tulevad ka.
Pidu läbi,algab töö.Sai ette võetud tagapidurite uuenduskuur.
Uued piduritrummlid värvimise ootel.
Värvimiseks kasutasin Motip`i alumiinium/tsink aerosooli.
Kuuma kannatab kuni 300 kraadi.Ühe ballooniga sai katta kolm korda.
Piduritrummlid on made by Brembo ja klotsid pärinevad
Inglismaa firmalt TRW.
Siin ongi juba trummel küljes.Kuna pidurisilindrid olid ilusti
kuivad,jätsin need vahetamatta.
Vahetuse käigus tegin porist puhtaks ka pidurirõhu regu-
laatori ja tegin õliga kokku.
Eelmine nädal soetasin siinse foorumi abiga omale ägedad
tuliuued tagumised porikummid,metallist embleemid küljes.
Kuna numbrimärgi viimane number 6 ütleb et augustis tuleb
autoga ülevaatusele minna,siis nii sündiski.
Puhas leht,ühtegi viga ei leitud
[Muudetud: 6-9-2009 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kas ma eksin või oli Sul nende "Philippsons"-i embleemidega porilapakatega mingi eraldi lugu, mille tõttu ei sobinud juba varemalt Lada enda embleemiga originaalilähedasemaid külge kruttida? Saada on neid kummilappe ju vabalt:P
Väga viis on näha, et pea kõik jupid mis külge lähevad on kuidagi eraldi välja otsitud ja üritatud võimalikult kvaliteetset tulemust saada:) Ainult head soovid minu poolt!
Väga viis on näha, et pea kõik jupid mis külge lähevad on kuidagi eraldi välja otsitud ja üritatud võimalikult kvaliteetset tulemust saada:) Ainult head soovid minu poolt!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme