2101, arvi100, 1973
2101, arvi100, 1973
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Foto allkiri:Reis Summer Camp 2006 on lõppemas,taamal
udu sees paistab Jõgeva.Pilt tehtud Laiuse mäe otsas.
Väga ilus Eestimaa suvi,palju Lada`si ja toredaid inimesi koos,super !
Nii,audiovarustus sai ühe detaili võrra rikkamaks.Nimelt sai
soetatud auto audio võimendi.Võimendi valikul sai lähtutud
järgmistest parameetritest:vähemalt 4x60 W(12 V) kanali
peale,tundlikkuse eraldi reguleerimine esimeste ja tagumiste
kõlarite jaoks,sisse ehitatud filtrid kõrgete ja madalate
helide jaoks(eraldi reg.esimeste ja tagumiste jaoks).
Muidugi oleks tahtnud osta Lada võimendi,kuid vene auto
audio ajakirja Avtozvuk`i test ehmatas nii ära,et loobusin.
Valitud sai siis saksas tehtud Magnat Hot Rod 4000.Võimsust
kanali kohta annab 4x70 W(12 V),kõik vajaminevad regulee-
ringud olemas ja tundlikkus 100 dB.Bass boost on ka olemas
kuis kas seda vaja läheb,paistab edaspidi.Ja siin aparaat ise.
Võimendi asukoht saab olema pakiruumis,nii nagu fotol näha.
PS!Kui kellelgi juhtub korralikke 2101-he pruuni värvi ukse-
polstreid(esimesi) üle olema,andke privasse teada!
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
vVeilSide
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 257
- Liitunud: 15 Aug 2003 20:14
- Asukoht: Tallinn <-> Kohila
- Autod: Wannabe Kaubalift
- Kontakt:
Kolasin natukene ühel piltide saidil ja leidisin sellise asja : http://autowp.ru/picture/102913
Loodan, et ei pahandata, et teema üles taas turgutasin.
Loodan, et ei pahandata, et teema üles taas turgutasin.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Mis siis vahepeal juhtunud on.
Käisin üks laupäev Tartu autoturus,Raadil.Seal ühes auto-
varuosa kioskis müüdi silikon kojamehekumme,päris hästi
kestavad.Minu ostusoovi peale kehitas kaupmees õlgu,otsas.
Hea küll,praegused kestavad,tahtsin niiöelda tagavaraks.
Vaatasin ka natuke neid maitsetuid eurosaane ja läksin
auto juurde tagasi.Ohoo ja mida ma näen,kaks noorsandi
kõnnivad ümber auto ja kiikavad sisse.Jõuan ligemale ja
poisid alustavad juttu ega äkki müügisoovi pole.Mul muidugi
mingisugust müügisoovi pole aga huvipärast siiski küsin
palju pakuvad,maksimum 5000 on nende vastus.Muidugi
kaupa ei tule ja läheme lahku nagu laevad merel.
------------------------------------------------------------------------------
Vahel hommikutti tahab auto käivituda vaid kolme silindriga.
Põhjus tehase küünlajuhtmetes.Määrisin neid küll mootori
õliga,mingi aeg aitab,siis jälle.Käisin poes ja ostsin Venemaa
päritolu küünlajuhtmed firmalt "Tsitron".Juhtmemargiks on
märgitud "Delphi Packard Elektric Systems".Raadio särin jäi
kah peaaegu ära.
Kui uued juhtmed,võiks nagu uued küünlad ka osta,vanad
olidki natuke ära põlenud.Vanade eeskujul ja heakskiidul
ostsingi siis NGK BP6ES-id 4 tk. hinnaga 125 kr.komplekt.
NGK kleeps anti kah kauba peale.
Tundub et sain ikka originaalid.Ühe vene lehe peal hoiatas et
liigub ka järeleahvitud NGK-id.Seal oli ka õpetus kuidas
eristada "fake`t" originaalist.Kui üles leian,panen lingi meie
elektri osakonda ka.
Nüüd käivitub hästi,kõik 62 hobust hakkavad korraga tööle.
Nii palju praeguseks.
Käisin üks laupäev Tartu autoturus,Raadil.Seal ühes auto-
varuosa kioskis müüdi silikon kojamehekumme,päris hästi
kestavad.Minu ostusoovi peale kehitas kaupmees õlgu,otsas.
Hea küll,praegused kestavad,tahtsin niiöelda tagavaraks.
Vaatasin ka natuke neid maitsetuid eurosaane ja läksin
auto juurde tagasi.Ohoo ja mida ma näen,kaks noorsandi
kõnnivad ümber auto ja kiikavad sisse.Jõuan ligemale ja
poisid alustavad juttu ega äkki müügisoovi pole.Mul muidugi
mingisugust müügisoovi pole aga huvipärast siiski küsin
palju pakuvad,maksimum 5000 on nende vastus.Muidugi
kaupa ei tule ja läheme lahku nagu laevad merel.
------------------------------------------------------------------------------
Vahel hommikutti tahab auto käivituda vaid kolme silindriga.
Põhjus tehase küünlajuhtmetes.Määrisin neid küll mootori
õliga,mingi aeg aitab,siis jälle.Käisin poes ja ostsin Venemaa
päritolu küünlajuhtmed firmalt "Tsitron".Juhtmemargiks on
märgitud "Delphi Packard Elektric Systems".Raadio särin jäi
kah peaaegu ära.
Kui uued juhtmed,võiks nagu uued küünlad ka osta,vanad
olidki natuke ära põlenud.Vanade eeskujul ja heakskiidul
ostsingi siis NGK BP6ES-id 4 tk. hinnaga 125 kr.komplekt.
NGK kleeps anti kah kauba peale.
Tundub et sain ikka originaalid.Ühe vene lehe peal hoiatas et
liigub ka järeleahvitud NGK-id.Seal oli ka õpetus kuidas
eristada "fake`t" originaalist.Kui üles leian,panen lingi meie
elektri osakonda ka.
Nüüd käivitub hästi,kõik 62 hobust hakkavad korraga tööle.
Nii palju praeguseks.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Kui ma selle auto omale ostsin,töötasin sellises ettevõttes
nagu Jõgeva AutoBaas(nr.5).Autot registreerimas käies sain
autole reg.numbri tähed JAB,niiet ka isikliku autoga sõites
sain olla oma ettevõtte patrioot:P
Üks talvine ülesvõte kah Grimes`i soovil.Talivarustusena
kasutan Vaz 2103/06-e velgi koos Master Winter rehvidega.
nagu Jõgeva AutoBaas(nr.5).Autot registreerimas käies sain
autole reg.numbri tähed JAB,niiet ka isikliku autoga sõites
sain olla oma ettevõtte patrioot:P
Üks talvine ülesvõte kah Grimes`i soovil.Talivarustusena
kasutan Vaz 2103/06-e velgi koos Master Winter rehvidega.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Valdz`ule.
Minu tahhomeeter by Trisco näeb välja niimoodi.Korpusest
tuleb välja neli juhet.
Must - üldmass ehk miinus.
Roheline - süütepool või jagaja.
Punane - tahhomeetri toide ehk pluss.
Valge - valgustuse toide,ka pluss.
Korpuse tagaosas on väikene lüliti,mida saab lülitada
vastavalt mootori silindrite arvule,kas 4;6 või 8.
Sinu tahhomeetri viies klemm võib olla mõnelisafunktsiooni
jaoks,näiteks kui pöörded jõuavad sinu automootri jaoks
otlikku piirkonda,hakkab tahhomeeter häälitsema või tule
vilkumisega märku andma,aga see puhtalt minu oletus.
Kindlasti vaata klemmlauda tähelepanelikult,kas seal ei ole
mingeid tingmärke,tähiseid mis viitaksid kuhu vastav klemm
tuleb ühendada.
Minu tahhomeeter by Trisco näeb välja niimoodi.Korpusest
tuleb välja neli juhet.
Must - üldmass ehk miinus.
Roheline - süütepool või jagaja.
Punane - tahhomeetri toide ehk pluss.
Valge - valgustuse toide,ka pluss.
Korpuse tagaosas on väikene lüliti,mida saab lülitada
vastavalt mootori silindrite arvule,kas 4;6 või 8.
Sinu tahhomeetri viies klemm võib olla mõnelisafunktsiooni
jaoks,näiteks kui pöörded jõuavad sinu automootri jaoks
otlikku piirkonda,hakkab tahhomeeter häälitsema või tule
vilkumisega märku andma,aga see puhtalt minu oletus.
Kindlasti vaata klemmlauda tähelepanelikult,kas seal ei ole
mingeid tingmärke,tähiseid mis viitaksid kuhu vastav klemm
tuleb ühendada.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Algselt postitas: arvi100
Valdz`ule.
Minu tahhomeeter by Trisco näeb välja niimoodi.Korpusest
tuleb välja neli juhet.
Must - üldmass ehk miinus.
Roheline - süütepool või jagaja.
Punane - tahhomeetri toide ehk pluss.
Valge - valgustuse toide,ka pluss.
Suured tänud Arvi, sain kõvasti targemaks! Võtan igaksjuhuks ikka tahhoka lahti, sest käiguvahetus lamp on eraldi 5 juhtmega ühendatud tahhokasse ja nagu arvasid peaks trükiplaadilt midagi ikka välja lugema...
-
sSiksisback
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 165
- Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
- Asukoht: Jõgevamaa
- Autod: 21033 83' , 21013 83'
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Reede oli ikka 13.04.Valuvelgi saab jälle näha siis kui suve- kummid saavad alla monteeritud,praegu sõidan veelAlgselt postitas: Siksisback
Nägin reedel 14.04...
"talvekatega".
Värv sealt ei kooru,kuid pahtel on lõhki kuivanud koos värviga,sai vist liiga paksult panna.Dinitroliga on ajutiselt
ära tehtud,tuleb puhkus siis võtab asja käsile.Lävekarbi pealt
saab roostetõrjevahend ära pestud ja originaal iluliist ka
külge pandud.Talvel hoian iluliiste garaa?is.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Nüüd näete viimaseid fotosi minu autost ja detailidest ...
mis on tehtud minu hea sõbra Arvo aparaadiga Minolta.
Järgmised fotod tulevad juba isikliku digitaal fotoaparaadiga
Olympus SP-510,mille ostsin kaks päeva tagasi koos 1 GB
mälukaardiga.
Kahel käidud SummerCamp`il "Made in China`ga" tehtud
fotodel oli kvaliteet masendav,niiet nüüd ei saa süüdistada
aparaati vaid "tihendit":D.SummerCamp 2007 ajaks olen vast
aparaadi ka selgeks saanud.
-----------------------------------------------------------------------------
Täpselt 1100 km tagasi tegin õlivahetuse,ikka ?iguli õliga ja
praeguseks ei ole õli kulunud grammigi.Minu jaoks müstika,
eelmisel aastal pidi ikka teist juurde valama,nii 1-1,5 l vahetuse kohta.Mõnikord valgusfoori tagant startides viskas
sinist ka,kuid nüüd on tagumine vaade puhas.
Võibolla praegune originaalmootor sai haisu ninna vahetuse suhtes,kui pakiruumis uut 1500-st mootoriplokki ja väntvõlli
koju vedasin ning käitub nüüd hirmuga korralikult .
-----------------------------------------------------------------------------
Helisüsteemist.
Olen nüüd vahepeal mitmeid autosi kuulanud,erinevate
kõlarite paigutuse suhtes ja mulle ikka meeldib kui kogu heli
tuleb tagant poolt.Kõik eestpoolt tulevad heliinstallatsiooni
projektid on maha maetud.
Kõlaritest oli mul puudu ainult midbassid.Plaanisin panna
olemasolevatesse 6x9" avadesse Signat`i ovaalid H 96.
Kuid lugedes Venemaa autoaudio ajakirjas "Avtozvuk" olevaid teste ja konsulteerides Jõgeva Signat`i maaletoojaga
otsustasin et midbassideks tulevad Signat H 20-ed.Ostetud.
Ja teeme karbi lahti ka...
Ostuhind 700 krooni ja kuna Signat kõlaritele katteid kaasa ei
pane,tuli need eraldi osta,100 krooni paar.
mis on tehtud minu hea sõbra Arvo aparaadiga Minolta.
Järgmised fotod tulevad juba isikliku digitaal fotoaparaadiga
Olympus SP-510,mille ostsin kaks päeva tagasi koos 1 GB
mälukaardiga.
Kahel käidud SummerCamp`il "Made in China`ga" tehtud
fotodel oli kvaliteet masendav,niiet nüüd ei saa süüdistada
aparaati vaid "tihendit":D.SummerCamp 2007 ajaks olen vast
aparaadi ka selgeks saanud.
-----------------------------------------------------------------------------
Täpselt 1100 km tagasi tegin õlivahetuse,ikka ?iguli õliga ja
praeguseks ei ole õli kulunud grammigi.Minu jaoks müstika,
eelmisel aastal pidi ikka teist juurde valama,nii 1-1,5 l vahetuse kohta.Mõnikord valgusfoori tagant startides viskas
sinist ka,kuid nüüd on tagumine vaade puhas.
Võibolla praegune originaalmootor sai haisu ninna vahetuse suhtes,kui pakiruumis uut 1500-st mootoriplokki ja väntvõlli
koju vedasin ning käitub nüüd hirmuga korralikult .
-----------------------------------------------------------------------------
Helisüsteemist.
Olen nüüd vahepeal mitmeid autosi kuulanud,erinevate
kõlarite paigutuse suhtes ja mulle ikka meeldib kui kogu heli
tuleb tagant poolt.Kõik eestpoolt tulevad heliinstallatsiooni
projektid on maha maetud.
Kõlaritest oli mul puudu ainult midbassid.Plaanisin panna
olemasolevatesse 6x9" avadesse Signat`i ovaalid H 96.
Kuid lugedes Venemaa autoaudio ajakirjas "Avtozvuk" olevaid teste ja konsulteerides Jõgeva Signat`i maaletoojaga
otsustasin et midbassideks tulevad Signat H 20-ed.Ostetud.
Ja teeme karbi lahti ka...
Ostuhind 700 krooni ja kuna Signat kõlaritele katteid kaasa ei
pane,tuli need eraldi osta,100 krooni paar.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Mis liigub,see kulub,sama seadus kehtib ka minu ?iguli`le.
Väsimuse tundemärke hakkas ilmutama piduri peapump.
Lähen mina siis targa näoga garaa?i kindla teadmisega et
mul uus tehase pump riiuli pealt võtta.Täpselt sama targa
näoga tulin ka garaa?ist välja,pumpa leidmatta.Selle asemel
vaatas riiuli pealt vastu uus siduri peapump,skleroos on
täielik:P.
Kauplustest(4 tk.)uurides tuli välja et tehase originaali ei saagi,kõik pakuvad Valgevenes tehtud Fenox`it.Kuna
kvantiteet ei huvita,siis andsin tellimuse sisse Made in Italy
pumbale,tootjalt "Trusting"
Originaalpumbast on ta 10 mm pikem ja õlipaakide vooliku
ühendused on ka erinevad.Sama pumpa kasutab ka Fiat 124.
Lähipäevil saabub minu autokabiini "vaikus",kuna tahan
alustada vana helisüsteemi deintallatsiooniga et ruumi teha
uuele.Helivõimendile ostsin juurde Impact`i toodetud kaitsme
pesa korpuse koos 40 A kaitsmega.RCA kaabel veel puudu,
kuna lootsin leida kaabli kus mõlemad otsikud oleks põlvega.
Kuna neid ikkagi ei tehta,tellisin ühepoolse põlvotsikuga
Signat`i 5 m kaabli.Helivõimendi toitejuhe on olemas.
Väsimuse tundemärke hakkas ilmutama piduri peapump.
Lähen mina siis targa näoga garaa?i kindla teadmisega et
mul uus tehase pump riiuli pealt võtta.Täpselt sama targa
näoga tulin ka garaa?ist välja,pumpa leidmatta.Selle asemel
vaatas riiuli pealt vastu uus siduri peapump,skleroos on
täielik:P.
Kauplustest(4 tk.)uurides tuli välja et tehase originaali ei saagi,kõik pakuvad Valgevenes tehtud Fenox`it.Kuna
kvantiteet ei huvita,siis andsin tellimuse sisse Made in Italy
pumbale,tootjalt "Trusting"
Originaalpumbast on ta 10 mm pikem ja õlipaakide vooliku
ühendused on ka erinevad.Sama pumpa kasutab ka Fiat 124.
Lähipäevil saabub minu autokabiini "vaikus",kuna tahan
alustada vana helisüsteemi deintallatsiooniga et ruumi teha
uuele.Helivõimendile ostsin juurde Impact`i toodetud kaitsme
pesa korpuse koos 40 A kaitsmega.RCA kaabel veel puudu,
kuna lootsin leida kaabli kus mõlemad otsikud oleks põlvega.
Kuna neid ikkagi ei tehta,tellisin ühepoolse põlvotsikuga
Signat`i 5 m kaabli.Helivõimendi toitejuhe on olemas.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Sai autoga veidi reisitud ja käidud sai Hiiumaal,Ladaklubi
SuperSummerCamp 2007`mel.Siinkohal veel tänud Hiiumaa
rahvale.Fotosüüdistus ka,meenutamaks ilusat sündmust.
Kleepsutuuning ruulib,aga ainult selline!
------------------------------------------------------------------------------
Helisüsteem on ka väheke täiendust saanud,Signat H 20`ed
on leidnud tee aknalauale,mõned ülesvõtted ehitusjärgus
olevast aknalaua/kõlariplaadist.Kinnitamiseks kasutasin
6 mm mööblimutreid,fotol näha ka ja see on pealtvaade.
Siin altvaade ja 5 mm poldid kõlari enda kinnituseks.
Katsin kõlariplaadi riidega.Riide ja plaadi vahele panin 10 mm
paksust porolooni,see rohkem nagu disaini jaoks.Nendel
fotodel valmisdetail(id) külgemonteerituna.Kõlarikatte ühte
osa vast tunnete ära ise.
Midrange ja tviitri kastid/kinnitused veel ehitusjärgus.Samuti
ootab oma järge võimendi kinnitusplaadi(valmis) paigaldus.
Viimane foto on uuest tahhomeetrist,powered by Lada.
SummerCamp`il kardirajal selgus tema töövõime kuni 6500
rpm`ini.Tavaelus ma autot niimoodi ei peenesta.
SuperSummerCamp 2007`mel.Siinkohal veel tänud Hiiumaa
rahvale.Fotosüüdistus ka,meenutamaks ilusat sündmust.
Kleepsutuuning ruulib,aga ainult selline!
------------------------------------------------------------------------------
Helisüsteem on ka väheke täiendust saanud,Signat H 20`ed
on leidnud tee aknalauale,mõned ülesvõtted ehitusjärgus
olevast aknalaua/kõlariplaadist.Kinnitamiseks kasutasin
6 mm mööblimutreid,fotol näha ka ja see on pealtvaade.
Siin altvaade ja 5 mm poldid kõlari enda kinnituseks.
Katsin kõlariplaadi riidega.Riide ja plaadi vahele panin 10 mm
paksust porolooni,see rohkem nagu disaini jaoks.Nendel
fotodel valmisdetail(id) külgemonteerituna.Kõlarikatte ühte
osa vast tunnete ära ise.
Midrange ja tviitri kastid/kinnitused veel ehitusjärgus.Samuti
ootab oma järge võimendi kinnitusplaadi(valmis) paigaldus.
Viimane foto on uuest tahhomeetrist,powered by Lada.
SummerCamp`il kardirajal selgus tema töövõime kuni 6500
rpm`ini.Tavaelus ma autot niimoodi ei peenesta.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili