2107, reiner, 1988

2107, reiner, 1988

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2354
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

2107, reiner, 1988

#1

Postitus Postitas reiner » 16 Mär 2020 17:28

Nii mõnedki juba vähem või rohkem on antud masina käekäiguga kursis, siis arvasin, et miks mitte ka siin aeg ajalt kajastada antud isendi kohta.
IMG_20180107_135523.jpg
IMG_20180107_135523.jpg (118.49 KiB) Vaadatud 2151 korda
IMG_20180107_135534.jpg
IMG_20180107_135534.jpg (101.65 KiB) Vaadatud 2151 korda

Auto sai tegelikult soetatud juba 2 aastat tagasi. Isale pakuti ja nii saigi, igaks juhuks treilaga vaatama mindud ja ega tühja treilaga enam tagasi ei hakanud sõitma. Tegelikult oli küsitud hind ja masina komplektsus liiga hea, et mitte osta. (duubel karpad "suure" kone peal, lukuga sild, jooks piike kaasa + valuvelje jooks ning kõige suurem + kere ise)
Masin on toodud aastaid tagasi Rootsist, kus ta suures pildis selliseks ehitati. Meie ostsime kuskilt Lääne Eestist, kus paar talve sellega jääradasid sõidetui.
Mootorit pole veel lahti võtnud, aga väidetavalt "Audi sisu". Eks kunagi kui vajadus tekib, vaatame karule kõhtu ka. Autol kogu salong rätsepa poolt üle käidud, kohati väga korralik töö ja samas täielikult üle jala tehtud.

Tegelikult juba eelmine aasta tekkis mõte, et võiks arvele võtta, kuna dokumendid olemas. Selle aasta alguses sai see siis tehtud enne WinterCampi. Selleks oli vaja eemaldada need võimsad stanged ja Xenon tuled ning lisaks teostada pidurite värskendus ning alusvanker üle käia.
Campiks oli masin stardivalmis.
IMG_20200129_193051.jpg
IMG_20200129_193051.jpg (46.24 KiB) Vaadatud 2151 korda


WinterCampi elas masin kenasti üle. Tuli välja paar erinevat kolksu nii esi- kui tagasillast, mis vajavad tähelepanu. Lisaks kadusid ära pooltuled. Ühesõnaga tahab natuke näppimist enne järgmist väljasõitu.
IMG_20200201_143442.jpg
IMG_20200201_143442.jpg (132.42 KiB) Vaadatud 2151 korda

Eks jooksvalt proovin teemat täiendada. Suve hooajaks juba ettevalmistused käivad.
Seniks püsige terved!
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1049
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Re: 2107, reiner, 1988

#2

Postitus Postitas ToM » 17 Mär 2020 20:26

Kõva pill, Reineri firmamärk stanged ka küljes :D Uute tehnonõuete valguses, weberid probleeme/haiglast huvi ei tekitanud? Kuigi vist näpuga järge ajades on sisselaske ümberehitus ikkagi keelatud ( :lol: ) aga muidu pane või v8.
m'kay

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2354
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

Re: 2107, reiner, 1988

#3

Postitus Postitas reiner » 18 Mär 2020 22:07

ToM kirjutas:Kõva pill, Reineri firmamärk stanged ka küljes :D Uute tehnonõuete valguses, weberid probleeme/haiglast huvi ei tekitanud? Kuigi vist näpuga järge ajades on sisselaske ümberehitus ikkagi keelatud ( :lol: ) aga muidu pane või v8.


Samad stanged, teine auto. Polnud rohkem ühtegi korralikku valmis komplekti parasjagu võtta.
Ütleme nii, et karbunaatoritega probleeme ei olnud :roll:
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2354
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

Re: 2107, reiner, 1988

#4

Postitus Postitas reiner » 08 Juun 2020 11:53

Peale WinterCampi on pisut masinat näpitud:
Vast kõige silmapaistvam osa on BBS-i võluveljed, mis mul pikalt keldris tolmu kogusid. Need sai Keila Värvikuningas puhtaks ja uue värvkatte. Õnneks vedelesid riiulis ühed VW kapslid, mis sai lintlihvijaga siledaks lastud ning hõbedase velje spreiga üle käidud.

Üks õhtu sai pikalt laadimist otsitud. Geneka vahetusega sai ka see leitud. Samas asendis olles auto all, sai ka starter ära vahetatud. Vanal olid lõtkud nii suured, et hakkas kinni pooma.
Tagasilla lühikeste varraste poldid üle pingutatud.
Vasakul esimese ratta juures oli sagimist rohkem - vahetatud said laager ja alumine sarniir. Aga põhiline kolks tuli ikkagi alumisest amordikinnitusest, mis oli ka täiesti lahti.
Aga selleks, et amorti küljest saada, tuli otsfreesiga amordi ülemine mutter ära hävitada. Lisaks murdus õõtsa küljes üks amordikronsa kinnituspolt. Mõneks juhuks sai asendatud mõlemad alumised M10 poltidega.
Lõpuks sai kõik kokku ja kolksuvabaks ning sai käidud ka Pärnu Lada ride üritusel.
IMG_20200606_131548.jpg
IMG_20200606_131548.jpg (178.43 KiB) Vaadatud 513 korda


*Kui kellelgi on vedelemas korraliku 07 iluvõre, siis võib julgelt pakkuda.
Lower your standards and you'll never be disappointed!


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline