Ajaloo huvides lisaks eelnevale Samarateemalisele kirjutisel ka muud sügisesed garaažitoimetused.
Mingil hetkel lõpetas majandusauto mitmete tulede näitamise, millele järgnes vastumeelsus korralikult käivituda ning sõita. Rott va sunnik oli leidnud, et tulemüüri ning lanseroni läbiviikude juurest tuleb kaablikimpudega maiustada. Kaasnes nii kere- kui ka salongidetailide tüütu eemaldamine. Kui auto juba remondis, siis sai ka uue esiklaasi.
Britt, mis oli kasutuses üle 3 aasta, täitis terve suve pereauto rolli ja jõudis meheikka.
Viimane Lustisõit tundus Volgale niivõrd vastumeelne, et otsustas salongi täita kirbe suitsuga. Süüdlaseks juhiukse elektriakna tõstuk, mille tõttu sulasid kenasti pea täies ulatuses armatuuris kangasrüüga juhtmekimbus mitu juhet. Talveks paras projekt kenasti uueks lapata kõik.
Tegelikult kiir- ja hädalahendusena pidi Volga veel korraks sõitma saama. Oli vaja läbi põigata tulevikust - nii 25-30 aastat ja osaleda esindusauto konkursil. Finaalis oli vastaseks Audi Aicon.
Ka Opeli vanale sõbrale tuli selgeks teha, et minu garaažis ta oodatud pole.
Lada Samara Fun, Mel, 1994
Lada Samara Fun, Mel, 1994
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Re: Lada Samara Fun, Mel, 1994
Viimati muutis Mel, 08 Jaan 2018 16:01, muudetud 4 korda kokku.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Re: Lada Samara Fun, Mel, 1994
Et mitte foorumi eesmärgist liialt kõrvale kalduda, siis lõpetuseks veel üks kaader:
Kolm Nivavaba aastat on möödas jälle.