2101, ando, 1973
Postitatud: 07 Mai 2017 22:28
Haigus süveneb.
Aprilli alguses ilmus üks 01 Tartu lähistel müüki, kuna kuulutus oli värske, tuli tahtmine pilk peale visata. Ja midagi parandamatut silma ei hakanud, seega minu omaks ta sai. Miks? Ei tea veel, aga ju on veel minus unistus talvel sõita jäärada millegagi, mis pole NIVA.
Kohe sai tormatud autoga ülevaatusele, millelt sain põhjus(t)ega korduva. Õõtsapuksid olid täiesti otsas - nii otsas, et isegi väsinud šarniirid välja ei paistnud. Tagumine vasak sõidupidur ei andnud samuti näite välja, summuti rippus, esimesed vollid väsinud.
Remondirõõmu nimekiri
Ees:
- vasakule alla uus õõts
- ülejäänud õõtsad puhastatud ja värvitud
- uued šarniirid kõik Lemförderi omad
- uued puksid õõtsadele, punased polü
- uued pidurivoolikud, leitud pagasnikust
- uus esimene vasak piduritoru
Taga:
- uus piduri töösilinder ja klotsid vasakule taha
- summutile lisatud tripid, kuna muidu rippus ainult käsipiduri trossi najal
- vasak tagumine piduritoru
Mida vaja veel teha?
- parem tagumine pidur - klotsid ja silinder vahetada
- käsipiduritross vahetada
- salongist hallitust välja ajada
- peeglid kuidagi fikseeruma saada
- kardaanis olevast vibrast vabaneda, mis 30km/h hambaid tahab logistada
- rehvid hankida ja vahetada
- esisild reguleerida, hetkel täitsa silma järgi
Hetkel siis TÜV olemas, kuni septembri lõpuni. Näis, palju kasutust leiab, täna sai pea 100km ilma muredeta läbitud.
Ja noh, pilti kah, muidu tühi jutt...
Aprilli alguses ilmus üks 01 Tartu lähistel müüki, kuna kuulutus oli värske, tuli tahtmine pilk peale visata. Ja midagi parandamatut silma ei hakanud, seega minu omaks ta sai. Miks? Ei tea veel, aga ju on veel minus unistus talvel sõita jäärada millegagi, mis pole NIVA.
Kohe sai tormatud autoga ülevaatusele, millelt sain põhjus(t)ega korduva. Õõtsapuksid olid täiesti otsas - nii otsas, et isegi väsinud šarniirid välja ei paistnud. Tagumine vasak sõidupidur ei andnud samuti näite välja, summuti rippus, esimesed vollid väsinud.
Remondirõõmu nimekiri
Ees:
- vasakule alla uus õõts
- ülejäänud õõtsad puhastatud ja värvitud
- uued šarniirid kõik Lemförderi omad
- uued puksid õõtsadele, punased polü
- uued pidurivoolikud, leitud pagasnikust
- uus esimene vasak piduritoru
Taga:
- uus piduri töösilinder ja klotsid vasakule taha
- summutile lisatud tripid, kuna muidu rippus ainult käsipiduri trossi najal
- vasak tagumine piduritoru
Mida vaja veel teha?
- parem tagumine pidur - klotsid ja silinder vahetada
- käsipiduritross vahetada
- salongist hallitust välja ajada
- peeglid kuidagi fikseeruma saada
- kardaanis olevast vibrast vabaneda, mis 30km/h hambaid tahab logistada
- rehvid hankida ja vahetada
- esisild reguleerida, hetkel täitsa silma järgi
Hetkel siis TÜV olemas, kuni septembri lõpuni. Näis, palju kasutust leiab, täna sai pea 100km ilma muredeta läbitud.
Ja noh, pilti kah, muidu tühi jutt...