2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Eesti Ladaklubi liikmete autod
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1239
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#261

Postitus Postitas VäikeMägilane » 18 Veebr 2020 20:30

jah
Festina lente!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 692
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#262

Postitus Postitas atzkarik » 21 Veebr 2020 11:30

Mootor koos ja mahlad sees. Väljalase täies pikkuses all, lamda ja EGT küljes. Siit ka küsimus kas EGT anduri juhtmele tohib vahele panna lisa pistikut? Probleem selles, et kui ei tohi panna siis selleks , et väljalaske kollektorit küljest ära võtta tuleb EGT juhe täises pikkuses (2m) sellega kaasa. Kui ei soovi andurit kollektorist välja võtta (mida arvatavasti ei soovi sest tavaliselt igasuguseid selliseid mutreid lahti saada on ebameeldivalt raske ja aja kulu) Kui tohiks panna lisa pistiku siis teeks põhja alla ühenduse ning elu läheks lihtsamaks saaks sealt lahti võtta.

Andur selline.

vems-egt-szenzor.jpg
vems-egt-szenzor.jpg (178.81 KiB) Vaadatud 618 korda


Üks pilt ka kapotialt, et meelest ei läheks milline kollektor oli kuna praeguseks hetkeks on ära peidetud juba kuumakaitse pleki alla.

Sisselase_küljes.jpg
Sisselase_küljes.jpg (184.29 KiB) Vaadatud 618 korda


Lisaks leitud ka esimene ehitus viga, paisupaak oli vales kohas (liiga madalal). Mahlasid sisse valades täitus paisupaak aga radiaator jäi veel tühjaks. Aga mis seal ikka kolisin paisupaagi uute kõrgemasse kohta. Ning üks pilt ka milline praegu kapotialt välja näeb.

Mahlad_sees.jpg
Mahlad_sees.jpg (202.04 KiB) Vaadatud 618 korda
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 524
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#263

Postitus Postitas twist » 21 Veebr 2020 12:24

Saab jätkata.
VEMS müüb isegi õigeid pistikuid selleks:
https://shop.vems.hu/catalog/thermocouple-connector-p-84.html


Ükski teine pistik kahjuks ei sobi, kuna viib anduri kalibratsiooni paigast ära.

Mina hoiaks selle pistiku veel igasugustest VR ja süüte/pihusti juhtmetest eemal.

Ja isiklikult eemaldaks selle mehaanilise kütuserõhu näidiku pärast dünos häälestamist.
Liiga palju tean situatioone, kus need on lekkima hakanud või üldse aatomiteks purunenud ja mootori kütusega üle kastnud. Isegi kui pole otseselt mootori külge kinnitatud, põhjustavad need probleeme.

Sinna kella avasse on mugav paigaldada seesama rõhuandur, mis praegu kolmikuga vooliku vahele on ühendatud.
Mõlemad peaks 1/8 NPT keermega olema.
+ lisaks saad potentsiaalseid lekkekohti vähemaks:)

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 692
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#264

Postitus Postitas atzkarik » 21 Veebr 2020 13:03

twist kirjutas:Saab jätkata.
VEMS müüb isegi õigeid pistikuid selleks:
https://shop.vems.hu/catalog/thermocouple-connector-p-84.html


Ükski teine pistik kahjuks ei sobi, kuna viib anduri kalibratsiooni paigast ära.

Mina hoiaks selle pistiku veel igasugustest VR ja süüte/pihusti juhtmetest eemal.

Ja isiklikult eemaldaks selle mehaanilise kütuserõhu näidiku pärast dünos häälestamist.
Liiga palju tean situatioone, kus need on lekkima hakanud või üldse aatomiteks purunenud ja mootori kütusega üle kastnud. Isegi kui pole otseselt mootori külge kinnitatud, põhjustavad need probleeme.

Sinna kella avasse on mugav paigaldada seesama rõhuandur, mis praegu kolmikuga vooliku vahele on ühendatud.
Mõlemad peaks 1/8 NPT keermega olema.
+ lisaks saad potentsiaalseid lekkekohti vähemaks:)


See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !

Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole. :puzzled

Kell ja rõhuandur täiesti erinevate keermetega, muidu oleks saanud kohe ka rõhuanduri, regulaatori külge panna, üks väljund auk veel olemas.

See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinaks.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 524
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#265

Postitus Postitas twist » 21 Veebr 2020 15:53

atzkarik kirjutas:
See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !

Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole. :puzzled


Nt. siit:
http://thesensorconnection.com/applications/faq.shtml
Kaabli kumbki polaarsus on erinevatest metallidest, päris suvalist lamedate klemmidega pistikut sinna panna ei saa.
See konkreetne pistik on mõeldud just EGT anduri ühendamiseks, seega ma julgeks väita, et see on ikka midagi rohkemat kui labane "kruviklemm".

Tegelikult saab ka lihtsalt EGT anduri hülsi lahti keerata ja pulga välja tõmmata, kui on vaja väljalaset eemaldada. Kõik on ju roostevabast, tuleb lihtsalt normaalse keraamilise määrdega asju koostada ;)

atzkarik kirjutas:
See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinakas.


Kui FPR ise hiinakas, siis võiks tõesti vähemalt normaalse kella panna, millel mõõteviga väiksem kui 0,5bar.

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 692
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#266

Postitus Postitas atzkarik » 21 Veebr 2020 21:17

twist kirjutas:
atzkarik kirjutas:
See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !

Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole. :puzzled


Nt. siit:
http://thesensorconnection.com/applications/faq.shtml
Kaabli kumbki polaarsus on erinevatest metallidest, päris suvalist lamedate klemmidega pistikut sinna panna ei saa.
See konkreetne pistik on mõeldud just EGT anduri ühendamiseks, seega ma julgeks väita, et see on ikka midagi rohkemat kui labane "kruviklemm".

Tegelikult saab ka lihtsalt EGT anduri hülsi lahti keerata ja pulga välja tõmmata, kui on vaja väljalaset eemaldada. Kõik on ju roostevabast, tuleb lihtsalt normaalse keraamilise määrdega asju koostada ;)

atzkarik kirjutas:
See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinakas.


Kui FPR ise hiinakas, siis võiks tõesti vähemalt normaalse kella panna, millel mõõteviga väiksem kui 0,5bar.


Tänud info eest, seda vaja oligi! Ehk hakkan EGT andurit kollest väljavõtma, pistik põhja all võib ära unustada.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist