õõtshoob

õõtshoob

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
k
kvaida
Suletud kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

õõtshoob

Postitus Postitas kvaida »

sooviks teada, et kuidas vahetada alumist õõtshooba, kui pole enne seda teinud.
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Esmalt pead kõik muud asjad ka ära võtma: käändtelg (või kuidas ta täpne nimetus on), ülemine õõtshoob, amort ja vedru. Alles siis saad alumise õõtshoova ära vahetada.
k
kvaida
Suletud kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kvaida »

Ma olen seda vaanud küll, ja mulle endale tundus see suht lihtsalt kinnitatuna. Aga ma igaksjuhuks küsisin, kuna mulle täna üks tüüp ütles et seal mingit tõmmitsat vaja ja üldse suht keerukas tegevus.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

kui auto on vana, manitsen kõiki polte ja mutreid MÕISTUSEGA lahti keerama. st, paar päeva enne plaanitud remonti mutrid rooste-eemaldiga üle teha ja vaikselt, soovitatavalt lühikese varrega padrunvõtmega lahti keerata, et midagi puruks ei keeraks. endal keerasin alumise õõtsa äravõtmisel puruks 2 amordikinnituse polti (stabikavarda kinnitused oleksin ka äärepealt lõhkunud), ja need tuli relakaga välja lõigata, uued panna, keevitada jne. jama kui palju puhtalt oma lolluse ja ettevaatamatuse tõttu. eriti hull on lugu poltidega, mille keere on kere sees. kui mõne sellise lõhute, on juba lugu hullem, remont võib venida üsna pikaks.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
a
aadu
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas aadu »

Kui enne pole teinud siis ole ettevaatlik. Vedru võib ootamatult lahti pääsedes palju pahandust teha.
See ei ole naljaasi. Kutsu parem oskaja appi või lase vahetada.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Tõmmitsat on jah vaja. Ma ostsin selle hiljuti, maksis 40 krooni.
t
trim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Apr 2004 06:56
Asukoht: kose
Autod: vaz 2106 sl
Kontakt:

Postitus Postitas trim »

amordi saab kokku ka keermelatiga .. kaks plaati ja mutrit ...
p
pingvin
Suletud kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pingvin »

mõeldud ilmselt vedrut, selle saab kokku keermelatiga küll aga üks plaat kuskil alumiste keerdude vahele ja mutter alla ja teine ots amordi august läbi , mutter peale. alumisest mutrist keerad kokku. see on minu ettekujutus asjast.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: Kristo
Esmalt pead kõik muud asjad ka ära võtma: käändtelg (või kuidas ta täpne nimetus on), ülemine õõtshoob, amort ja vedru. Alles siis saad alumise õõtshoova ära vahetada.
Miks peab ülemise õõtshoova ära võtma? :puzzled
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Ega sa ei peagi ülemist ära võtma.Aga kui juba vahetuseks läks,siis vaheta
juba ülemise õõtshoova puksid ka ära.Omal ka lihtsam,üks tegemine.Paned
alumise uue,jätad ülemise vana siis millalgi ikkagi kakud kogu mängu uuesti
lahti et ülemist õõtshooba vahetada.
Kui amordikinnitus mutrid ei taha lahti tulla siis löö meisliga mutri küljepeale
tugev sälk ja poldid jäävad terveks.Mutri paned uue.Sama kehtib stabilisaatorvarda kinnituste kohta mis on alumise õõtas küljes.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
v
virus
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas virus »

kuidas alumine õõts küljest ära tuleb endal juba kõik lahti vedru küljest ära amort ka lahti ja kõik mutikad ka ära keeratud puksijuurest ja ka seest 2 tükki aga ära ei tule ie võta mõistus lahti kuidas se ära peaks tulema sealt aidake vaja panna alumine õõts uus kuna läks sarniiri juurest pooleks
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Teema puhtuse huvides sai postituse algust vähe silutud. /Logman (http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11043)


Tont sind võtaks! Kas kirjavahemärkidest ja lauseehituset kah kunagi midagi kuulnud oled? Mitmendasse klassi lähed kaheksa päeva pärast?

Na tebe kartinu ,skazotshnik!
Punasega joonitud mutrid lahti ja õõts käes. Maas harutad edasi ,kui uuel õõtsal pukse ja seda pikka polti pole ,mis puksidest läbi käib ning asi vask.
Järgmine mure on kindlasti reguleerseibidega ,et mis ja kuidas ja .... Paluks ilma halata! Sillastend aitab kõige paremini ,kui tahad asja õigesti jooksma saada.
Põllurallikale on savi. Võid rehve kah vahetada ja muskel kasvab roolitaga.Pilt
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Probleem õõtshoova puksidega.

Postitus Postitas pedrox »

Nimelt sai nii ülemised kui alumised õõtsad ära kistud, et pukse vahetada. Aga pärast uute sissepanekut, õõtsade kinnitamist ning mõningast sõitmist ilmes, et mõtlemal pool ei ole nagu puksid õõtsa sees ikkagi. Ühel pool puks liigub õõtsa sees kuigi poldiga sai väga võimsalt kinni tõmmatud ja asi koliseb sõites. Teiselt poolt on nagu puksid välja tulemas õõtsast (puksi ääre ja õõtsa vahe juba mingi 10 mm) aga asi on kinni ja ei kolise sõites. Vand puksid olid ilusti õõtsas.
Probleem ongi selles et ei saa nagu aru mis viga.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

et ikka ülesse läxid ülemise õõtsa puksid ja alla alumise omad? Või panid alla ka ülemise õõtsa omad. Ülemised puxid on väiksemad kui alumised ja sealt võib see viga tulla. Hetkel ei oska nagu midagi muud pakkuda
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Ülemise ja alumise õõtsa puksid on erinevad küll (ülemised väiksemad ja metallil on sellised sälgud nagu sees) ja õiged asjad läksid õigete kohtade peale. Selline tunne, et nagu ülemise õõtsa puksiavad oleks suuremad tiba. Et ei tõmba puksi vastu õõtsa kinni. Õõts liigub natuke edasi tagasi (auto nina ja taga osa suunas).

Õõtsad nagu ka kõverad ei tundu.
Kas lahendus oleks poodi minna ja uuet ülemised õõtsad koos puksidega muretseda?
Vasta