õõtshoob
õõtshoob
kui auto on vana, manitsen kõiki polte ja mutreid MÕISTUSEGA lahti keerama. st, paar päeva enne plaanitud remonti mutrid rooste-eemaldiga üle teha ja vaikselt, soovitatavalt lühikese varrega padrunvõtmega lahti keerata, et midagi puruks ei keeraks. endal keerasin alumise õõtsa äravõtmisel puruks 2 amordikinnituse polti (stabikavarda kinnitused oleksin ka äärepealt lõhkunud), ja need tuli relakaga välja lõigata, uued panna, keevitada jne. jama kui palju puhtalt oma lolluse ja ettevaatamatuse tõttu. eriti hull on lugu poltidega, mille keere on kere sees. kui mõne sellise lõhute, on juba lugu hullem, remont võib venida üsna pikaks.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Ega sa ei peagi ülemist ära võtma.Aga kui juba vahetuseks läks,siis vaheta
juba ülemise õõtshoova puksid ka ära.Omal ka lihtsam,üks tegemine.Paned
alumise uue,jätad ülemise vana siis millalgi ikkagi kakud kogu mängu uuesti
lahti et ülemist õõtshooba vahetada.
Kui amordikinnitus mutrid ei taha lahti tulla siis löö meisliga mutri küljepeale
tugev sälk ja poldid jäävad terveks.Mutri paned uue.Sama kehtib stabilisaatorvarda kinnituste kohta mis on alumise õõtas küljes.
juba ülemise õõtshoova puksid ka ära.Omal ka lihtsam,üks tegemine.Paned
alumise uue,jätad ülemise vana siis millalgi ikkagi kakud kogu mängu uuesti
lahti et ülemist õõtshooba vahetada.
Kui amordikinnitus mutrid ei taha lahti tulla siis löö meisliga mutri küljepeale
tugev sälk ja poldid jäävad terveks.Mutri paned uue.Sama kehtib stabilisaatorvarda kinnituste kohta mis on alumise õõtas küljes.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Teema puhtuse huvides sai postituse algust vähe silutud. /Logman (http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11043)
Tont sind võtaks! Kas kirjavahemärkidest ja lauseehituset kah kunagi midagi kuulnud oled? Mitmendasse klassi lähed kaheksa päeva pärast?
Na tebe kartinu ,skazotshnik!
Punasega joonitud mutrid lahti ja õõts käes. Maas harutad edasi ,kui uuel õõtsal pukse ja seda pikka polti pole ,mis puksidest läbi käib ning asi vask.
Järgmine mure on kindlasti reguleerseibidega ,et mis ja kuidas ja .... Paluks ilma halata! Sillastend aitab kõige paremini ,kui tahad asja õigesti jooksma saada.
Põllurallikale on savi. Võid rehve kah vahetada ja muskel kasvab roolitaga.
Tont sind võtaks! Kas kirjavahemärkidest ja lauseehituset kah kunagi midagi kuulnud oled? Mitmendasse klassi lähed kaheksa päeva pärast?
Na tebe kartinu ,skazotshnik!
Punasega joonitud mutrid lahti ja õõts käes. Maas harutad edasi ,kui uuel õõtsal pukse ja seda pikka polti pole ,mis puksidest läbi käib ning asi vask.
Järgmine mure on kindlasti reguleerseibidega ,et mis ja kuidas ja .... Paluks ilma halata! Sillastend aitab kõige paremini ,kui tahad asja õigesti jooksma saada.
Põllurallikale on savi. Võid rehve kah vahetada ja muskel kasvab roolitaga.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Probleem õõtshoova puksidega.
Nimelt sai nii ülemised kui alumised õõtsad ära kistud, et pukse vahetada. Aga pärast uute sissepanekut, õõtsade kinnitamist ning mõningast sõitmist ilmes, et mõtlemal pool ei ole nagu puksid õõtsa sees ikkagi. Ühel pool puks liigub õõtsa sees kuigi poldiga sai väga võimsalt kinni tõmmatud ja asi koliseb sõites. Teiselt poolt on nagu puksid välja tulemas õõtsast (puksi ääre ja õõtsa vahe juba mingi 10 mm) aga asi on kinni ja ei kolise sõites. Vand puksid olid ilusti õõtsas.
Probleem ongi selles et ei saa nagu aru mis viga.
Probleem ongi selles et ei saa nagu aru mis viga.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
et ikka ülesse läxid ülemise õõtsa puksid ja alla alumise omad? Või panid alla ka ülemise õõtsa omad. Ülemised puxid on väiksemad kui alumised ja sealt võib see viga tulla. Hetkel ei oska nagu midagi muud pakkuda
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Ülemise ja alumise õõtsa puksid on erinevad küll (ülemised väiksemad ja metallil on sellised sälgud nagu sees) ja õiged asjad läksid õigete kohtade peale. Selline tunne, et nagu ülemise õõtsa puksiavad oleks suuremad tiba. Et ei tõmba puksi vastu õõtsa kinni. Õõts liigub natuke edasi tagasi (auto nina ja taga osa suunas).
Õõtsad nagu ka kõverad ei tundu.
Kas lahendus oleks poodi minna ja uuet ülemised õõtsad koos puksidega muretseda?
Õõtsad nagu ka kõverad ei tundu.
Kas lahendus oleks poodi minna ja uuet ülemised õõtsad koos puksidega muretseda?