pildid aadressil http://www.hot.ee/much/2101
MOMO VAZ 2101
MOMO VAZ 2101
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
MOMO VAZ 2101
nuu sain siis kah endale auto lõpuks
vaja kõik õlid vahetada ja puksid....paar roostetäppi kah peal nagu ikka......tuleb vaeva näha...loodan auto summercamp'i ajaks enam väh korda saada.....
pildid aadressil http://www.hot.ee/much/2101
pildid aadressil http://www.hot.ee/much/2101
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
UPDATE!!!!!!
uus mootor on aisade vahel
täpsemalt siis BMW m20b25 126kw rida6 mootoriga.
põhisüüdlane : BMW m20b25 126kw



eest veel originaalis:

lada mootor oma uues kodus:P

topelt seinaga rallika karp:

ja hetke seisuga on ta siis selline:



väljast püüan ajada võimalikult selle vana ringraja kopika sarnaseks:

uus mootor on aisade vahel
täpsemalt siis BMW m20b25 126kw rida6 mootoriga.
põhisüüdlane : BMW m20b25 126kw



eest veel originaalis:

lada mootor oma uues kodus:P

topelt seinaga rallika karp:

ja hetke seisuga on ta siis selline:



väljast püüan ajada võimalikult selle vana ringraja kopika sarnaseks:

-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
Hull projekt, isiklikult ma ei viitsiks hakata Ladale teist mootorit peale aretama hakata, kuigi oleks vajalik küll
oroginaaltehnikaga võimsat tänavasõidukõlbulikku ja pikalt kestvat mootorit pea võimatu ehitada, nii et kui kavatseda Ladaga pikalt sõita on see ainuõige tee, et teise margi mootor.
Slikkide kohta siis nii palju, et tänaval sa nendega sõita ei tohi, politseiga kokku puutudes võid saada karistada, aga muidu ise olen sõitnud enamus aega selliste kummidega mis slikiks muutunud
Slikkide kohta siis nii palju, et tänaval sa nendega sõita ei tohi, politseiga kokku puutudes võid saada karistada, aga muidu ise olen sõitnud enamus aega selliste kummidega mis slikiks muutunud
oi rsk, sellest saab küll üks kuri auto tulema kui valmis saab:) kopika kergema kaalu tõttu saavad ehk selle mootoriga bemaridki omale vääga hakkamist täis konkurendi:D btw, kas kavatsed asja ametlikult regeda, st. taodelda ark-ist iseehitatud auto dokumente, et asi ka tänaval legaalne oleks?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
soov oleks jah aga noh teate isegi kuidas arkiga lood on, nad ei taha seal isegi eeskirjade järgi ehitatud autodele anda pabereid. ja muideks kopikal on tänu sellele nii väike kaal et ta mootor ei kallu suurt midagi, mul tuleb juba ainuüksi tänu bemmi mootorile 100 kilo kaalus juurde, kaal tuleb umbes sama mis e30 bmw'l(umb. 1150kg vms). minu ainus eelis bemmide ees hakkab olema turbo.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
oled sa selles ikka kindel?Algselt postitas: Kriisa
oroginaaltehnikaga võimsat tänavasõidukõlbulikku ja pikalt kestvat mootorit pea võimatu ehitada, nii et kui kavatseda Ladaga pikalt sõita on see ainuõige tee, et teise margi mootor.
...mõeldes hirmraskele ninale ja ülikergele taguotsale
1,8T oleks ikka palju parem olnud
eks varsti üks kiiresti otsesõitmise auto jälle juures
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."