1600 mootorile, milline plokikaan?

1600 mootorile, milline plokikaan?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
Rynts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Dets 2012 18:35

1600 mootorile, milline plokikaan?

Postitus Postitas Rynts »

Tere foorumlased

Tekkis selline mõte küsida foorumlaste arvamust ja abi seoses uue ja veidi "edasi arendamise" järgus mootori kohta. Nimelt on olemas Niva mootor 2106 1600-se blokiga ja peal on kaan 21011 oma, et milline kaan oleks mõistlik sellele blokile peale panna või jätta, kui ajada taga natuke rohkem jõudu? Ehk siis küsimus väljenduks selles, et millisel kaanel võiks olla kõige rohkem ressurssi edasi arendamisel. Plaanis on lasta veel ka kaant freesida surveastme parandamiseks, kuid välja-sisse laske suurendamiseks ei ole hetkel piisavalt raha. Lisaks ka sportnukk. Peale oleks võimalus panna hetkeseisuga ka puhas 2101 kaan. Kuid ei tea, millisel kaanel võiks välja-sisse laske ja voolavus võime kõige parem olla. Ootan abi ja arukaid vastuseid! :)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

2101 plokikaan on mõtetu 79 silindriga - tihend jääb liiga jahutusavade äärele!
Eriti kui maha freesida siis mõtetu panna 01 kaas.

1600 mootorist võtad -2,2mm blokist maha ja siis kui vähe on võtad kaanest väikse laastu lisaks.
Kui kõrgeks sa selle surveastme siis ajada tahad?

Kanalid on kõigil klassikalistel lada kaantel viletsad.
Kõige parem on sdelano v sssr kaas 1,7 niva mootorilt, kuid seda on mõtet 82mm kolviga paigaldada (põlemiskamber on laiem kui 79 silinder).
Seal on sisselaskepesa ja kanali üleminek puhtaks võetud..

Ainult korraliku klapipesa kolme nurga alla lõikamise ja 30 kraadi all sisselaske klapi tagant tühjaks käiamine annavad juba märgatavalt juurde.

Viimati Janimet OÜ-s lasin teha kaane, pesade lõikamine 30/45/60, klapi tööpindade üle laskmine, juhtpukside mõõtu hõõritsemine ja tihendipinna puhastamine lihvimise teel = 80€

Lada blokist maha freesimine (2,2mm) maksis ~50€

edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

Minu kõik mootorid on olnud niva kaanega. Niva kaanel on tugendus ribad sees mis ei lase mängida kaanel ja kannatab suuremat pingutus valu kui orig. Niva kaane leiad ehk mõne varuosadeks niva pealt või veel parem oleks võtta terve mootor, kuna niva plokkil on vähe suurem silinder kui tavalisel 06. Edu sulle! Mult võid küsida igasugu asju lada mootorite ja muude asjade kohta, sest lada mootoreid oleme ehitanud kuskil 10 kanti.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

 
vaz05 kirjutas:...kuna niva plokkil on vähe suurem silinder kui tavalisel 06...
Oleneb nivast, vanatüübi nival siiski sama mootor, mis 06-l. Ainult karter, õlipump ja vb veel midagi teist.(jutt 1,6 mootorist).
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta