probleem2108 käigukastis

probleem2108 käigukastis

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
r
rallis6itja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 16 Aug 2008 23:03
Asukoht: Viljandi/Tartu
Autod: Samara

probleem2108 käigukastis

Postitus Postitas rallis6itja »

Tervist!

Mure järgmine, kuna autol olen võtnud mootorit maha ja tagasi pannud, siis on ka poolteljed väljas olnud ja ka liigutanud autot ilma pooltelgeteta. Hetkel aga seis selline, et auto täiesti komplektne, kõik käigud lülituvad ilusti sisse aga auto ei liigu, poolteljed ka mitte, kontrollisin üle, poolteljed ilusti oma pesas on. Milles võib viga olla ? Siin veits ringi liikudes lugesin logmani teemad käigukasti demontaazist ja sealt jäi silma see lause "soovitan difriauku panna kaltsust pikk punn ,sest vastasel juhul võib difrit toeteva koonuslaagri saale lihtsalt tugevamal raputamisel käigukasti sisse pudeneda" Sellist asja ma ei teinud ja kardan, et see võiski juhtuda. Mida siis teha tuleks või kas probleem võib seisneda millegis muus ?

Ette tänades Arvi
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Kui pooltelejed ilusti difris on siis ei liigu differ üldse? Tundub midagi peaülekande, difri vahel.. Võta esialgu pooltejed maha ja kontrolli ilusti difri avad üle. Kui midagi ei avasta siis kast maha.. ja laiali..:(:(
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nina tõstad üles - kui üks ratas pöörleb ühtepidi, teine samalajal teistpidi (ise ringi ajades) siis on viga ilmselt siduris

[Muudetud: 5-2-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
rallis6itja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 16 Aug 2008 23:03
Asukoht: Viljandi/Tartu
Autod: Samara

Postitus Postitas rallis6itja »

Viga teada. Sai käigukast maha võetud ja siis lahti võetud, need diferentsiaali satelliit hammasrattad või kuidas keegi neid nimetab, olid oma pesast välja kukkund. asuvad igatahes seal samas kuhu poolteljed sisse lähevad. Sai need ilusti oma pessa tagasi pandud ja käigukast tagasi kokku. Eks homme näha kuidas toimib. Igatahes kui keegi peaks poolteljed välja võtma ja mootorit vedama või autot liigutama, siis tastuks kindlasti pooltelje auku mõni kaltsutükk või papitükk rulli keerata ja sisse ajada, me panime traadi august läbi ja sidusime käigukasti peale kinni, transpordi ajaks!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Rallisõitja jutt jumala õige.
Tookord, kui selle teema tegin, tulid ette nähtavasti tõlkimise probleemid, sest palju juttu sai lihtsalt raamatust ümber kirjutatud.
Kahjuks pole hetkel toda vene keelset õpetust käepärast võtta, et nüüd targemaks saanuna lugu üle kontrollida.
Igatahes peab järjekordselt paika väide "teooria on pime praktika" nagu selle teema algataja tublisti tõestas.
"Satikad" on siis need, mis laiali pudenevad, mitte difri koonuslaagrite saaled.
Tubli!
Teen tollesse teemasse kah väikse paranduse.
Vasta