Pidurikomponentide sobivus tagasillas
Pidurikomponentide sobivus tagasillas
-
mmeltdown
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 21 Juul 2008 16:04
- Asukoht: Pealinn
- Autod: Soovin liituda foorumiga, et küsida nõu ladade kohta inimestelt, kes suudavad seda mulle anda.
Pidurikomponentide sobivus tagasillas
Nagu pealkirjas öeldud on kerkinud üles probleem tagasillaga. Nimelt on plaanis 01 tagasilla pidurisüsteemis kõik detailid ära vahetada, välja arvatud tagaplekid (ei tea nende õiget nimetust, sinna igal juhul kinnituvad silindrid, klotsid jne).
Alustasin mõttega, et panen kõik asjad 01 omad, asi kokku ja GO, siis aga hakkasin mõtlema, et ehk saaks pääseda nendest ekstsentrikutest kuidagi, kuna pole nendega varem kokku puutunud, siis ei oska ka nende töötamisse ja reguleerimisse suhtuda kuidagi. Lisaks on muidugi mutritel kandid maha keeratud. Olen lugenud siit ja sealt ja käinud ka poodidest läbi ja küsinud teema kohta, kuid olen vaid kõhklevaid ja ebamääraseid vastuseid saanud.
Ühesõnaga (pikk sissejuhatus sai:D) olen ise niipalju saanud selgeks, et erinevatel autodel on tagasillas järgnevad erinevused:
01 - ekstsentrikutega klotside reguleerimine, reguleeritav töösilinder, oma kujuga käsipiduri klotsihoob ja oma klotsid oma kujuga, piduriklotsi hoidesõrmed, tagaplekk siis samuti vastav(? ei ole kindel).
03 - isereguleeruvad klotsid (kujult natuke erinevad 01 omadest), mis kinnituvad ka mingi teistsuguse poldi (sõrmega) töösilinder on reguleeritav( või ma eksin?) ja teistsuguse kujuga käsipiduri hoob kui 01, tagaplekk erinev 01 omast (?).
05 - isereguleeruv töösilinder, erinev tagumine plekk, kus puuduvad eraldi kinnitused klotsidele, klotsid on samuti teise kujuga. Muu peaks olema sama 03- ga
Praegu mõeldes, siis tagasitõmbevedrud on vist kõigil ühesugused all ja ülal, vähemalt pole näinud teistsuguseid.
Kõige lihtsam lahendus oleks muidugi panna alla 05 süsteem kogu kupatusega, seda aga ei luba rahakott, tagumine plekk maksab uuena 560 kr tk. Ja ei viitsi poolasse välja katkuda kah.
Selle pika jutu lühike sisu oleks järgmine, soovin pääseda sellest ekstsentrikutega reguleerimissüsteemist - Kuidas seda teha ja mis komponendid tuleks siis osta
Tänan juba ette kes viitsivad vastata.
Alustasin mõttega, et panen kõik asjad 01 omad, asi kokku ja GO, siis aga hakkasin mõtlema, et ehk saaks pääseda nendest ekstsentrikutest kuidagi, kuna pole nendega varem kokku puutunud, siis ei oska ka nende töötamisse ja reguleerimisse suhtuda kuidagi. Lisaks on muidugi mutritel kandid maha keeratud. Olen lugenud siit ja sealt ja käinud ka poodidest läbi ja küsinud teema kohta, kuid olen vaid kõhklevaid ja ebamääraseid vastuseid saanud.
Ühesõnaga (pikk sissejuhatus sai:D) olen ise niipalju saanud selgeks, et erinevatel autodel on tagasillas järgnevad erinevused:
01 - ekstsentrikutega klotside reguleerimine, reguleeritav töösilinder, oma kujuga käsipiduri klotsihoob ja oma klotsid oma kujuga, piduriklotsi hoidesõrmed, tagaplekk siis samuti vastav(? ei ole kindel).
03 - isereguleeruvad klotsid (kujult natuke erinevad 01 omadest), mis kinnituvad ka mingi teistsuguse poldi (sõrmega) töösilinder on reguleeritav( või ma eksin?) ja teistsuguse kujuga käsipiduri hoob kui 01, tagaplekk erinev 01 omast (?).
05 - isereguleeruv töösilinder, erinev tagumine plekk, kus puuduvad eraldi kinnitused klotsidele, klotsid on samuti teise kujuga. Muu peaks olema sama 03- ga
Praegu mõeldes, siis tagasitõmbevedrud on vist kõigil ühesugused all ja ülal, vähemalt pole näinud teistsuguseid.
Kõige lihtsam lahendus oleks muidugi panna alla 05 süsteem kogu kupatusega, seda aga ei luba rahakott, tagumine plekk maksab uuena 560 kr tk. Ja ei viitsi poolasse välja katkuda kah.
Selle pika jutu lühike sisu oleks järgmine, soovin pääseda sellest ekstsentrikutega reguleerimissüsteemist - Kuidas seda teha ja mis komponendid tuleks siis osta
Tänan juba ette kes viitsivad vastata.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kõik kolm on head süsteemid, kui korralikult töötavad.
01-l jah see häda, et ektsentrikud kipuvad kinni roostetama, aga see rohkem oma lohakus või ajastu häda. Varem polnud millega määrida, nüüdsel ajal ei viitsita, -taheta, -osata määrida. Lisaks "unustatakse" paar korda aastas vaadata, mis nendega toimub.
03-l mugavad. Pole vaja näppida ennem, kui midagi päris korrast ära on.
05-l sama asi.
Samas 01 originaalsilinder on suurema läbimõõduga, mis arvestatud ilma võimendita tööks ja selle asendamisel näiteks 05 omaga (ka 03-l orig. peenem silinder) ilma pidurivõimendit paigaldamata nõuab nüüd pedaal ka pisut suuremat jõurakendust.
Pidurikilpe ei pea tingimata uusi ostma. Vabalt võib leida ka üsna heas korras kasutatuid, mis peale mõningat töötlust saavad uue väljanägemise.
01-l jah see häda, et ektsentrikud kipuvad kinni roostetama, aga see rohkem oma lohakus või ajastu häda. Varem polnud millega määrida, nüüdsel ajal ei viitsita, -taheta, -osata määrida. Lisaks "unustatakse" paar korda aastas vaadata, mis nendega toimub.
03-l mugavad. Pole vaja näppida ennem, kui midagi päris korrast ära on.
05-l sama asi.
Samas 01 originaalsilinder on suurema läbimõõduga, mis arvestatud ilma võimendita tööks ja selle asendamisel näiteks 05 omaga (ka 03-l orig. peenem silinder) ilma pidurivõimendit paigaldamata nõuab nüüd pedaal ka pisut suuremat jõurakendust.
Pidurikilpe ei pea tingimata uusi ostma. Vabalt võib leida ka üsna heas korras kasutatuid, mis peale mõningat töötlust saavad uue väljanägemise.
-
mmeltdown
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 21 Juul 2008 16:04
- Asukoht: Pealinn
- Autod: Soovin liituda foorumiga, et küsida nõu ladade kohta inimestelt, kes suudavad seda mulle anda.
Selle teema puhul pole küsimus niivõrd viitsimises, kui süsteemi töötamises, lihtsalt foorumist lugedes on piduritega nöökimist siin paljudel, seepärast hakkasingi mõtlema kaasaegsema süsteemi peale. Kuid kui ütlete, et 01 pidurisilindri tööpindala on suurem, siis on muidugi sinna õigem ka toppida sisse originaal süsteem, sest peasilinder on ilma võimendita tõesti. Pean siis hakkama neid ekstsentrikuid lahti nöökima ilmselt:rolleyes
Igatahes tänud
Igatahes tänud
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Väike meeldetuletus:
2101-le toodetud kahes mõõdus tagumisi pidurisilindreid.
a. 19,0mm
b. 20,6mm läbimõõduga.
Ilma võimendita masinale paigaldaks parema meelega jämedamad, kuid praktikas on see vajadus "kõvema pealetallamise" järele vaid kehakaalu küsimus.
Silindrid, mis on nn. isereguleeruva mehhanismiga kannavad 2105-e silindrite nimetust.
Kõik.
2101-le toodetud kahes mõõdus tagumisi pidurisilindreid.
a. 19,0mm
b. 20,6mm läbimõõduga.
Ilma võimendita masinale paigaldaks parema meelega jämedamad, kuid praktikas on see vajadus "kõvema pealetallamise" järele vaid kehakaalu küsimus.
Silindrid, mis on nn. isereguleeruva mehhanismiga kannavad 2105-e silindrite nimetust.
Kõik.
-
mmeltdown
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 21 Juul 2008 16:04
- Asukoht: Pealinn
- Autod: Soovin liituda foorumiga, et küsida nõu ladade kohta inimestelt, kes suudavad seda mulle anda.
Sain omale detailid ostetud ja need ka õnnelikult sisse pandud, kuigi vedrud olid küll väga tugevad, andis neid sinna saada. Sain kõik ekstsentrikud korralikult lahti ja keerama. pean ütlema, et paljuski tänu neile sai need uued vedrud peale:rolleyes.
Nii et asi rataste juures korras, nüüd pean veel otsustama, kas kaotada ära see pidurivedeliku regulaator tagasilla peal või mitte. Siit lugedes on silma jäänud, et jagunevad arvamused kahte leeri, mõned eemaldavad ja asi töötab paremini, teised aga ütlevad, et see peab seal olema. Ise mõtlen küll panna uue, kuid kas see tasub end ära, kui see risk on olemas et uus ei tööta paremini?
Arvamused teretulnud;)
Nii et asi rataste juures korras, nüüd pean veel otsustama, kas kaotada ära see pidurivedeliku regulaator tagasilla peal või mitte. Siit lugedes on silma jäänud, et jagunevad arvamused kahte leeri, mõned eemaldavad ja asi töötab paremini, teised aga ütlevad, et see peab seal olema. Ise mõtlen küll panna uue, kuid kas see tasub end ära, kui see risk on olemas et uus ei tööta paremini?
Arvamused teretulnud;)
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Ülevaatusel.
Võib tekkida probleeme,kui ülevaatajal on terav silm ja olekult punktuaalne.Tagasilla piduriregulaator peab olema.