Gaasiseade
Gaasiseade
Gaasiseade
Kuna töötan ise gaasiseadmeid paigaldavad ettevõttes, siis tihtipeale mõlgub peas mõte enda 06l peale panna gaasiseade. Läheb peale muidugi esimene põlvkond, teist ei saaks peale panna, kuna siis vaja lambda ja siis ka peab ikkagi selle ymber tegema esimeseks põlvkonnaks ikkagi. Suurem kulutus ainult.
küsimus selles,et kas bensuklap oleks mõistlikum panna enne bensupumpa või peale, et sulgeda bensiin, ja kas oleks targem teha ka tagasivool?
mida targad teadjad soovitavad?
küsimus selles,et kas bensuklap oleks mõistlikum panna enne bensupumpa või peale, et sulgeda bensiin, ja kas oleks targem teha ka tagasivool?
mida targad teadjad soovitavad?
Joss
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mina paneks klapi peale bensiinipumpa. Bensiini tagasivool ei ole vajalik.
Sellisena on olukord nagu ujukiruum oleks bena täis ja nõelklapp kinni (täiesti tavaline situatsioon).
Kui sa sellises kohas töötad, kas saaksid natuke inffi anda?
Mis otsad (numbrite järgi), kuhu käivad?
Küsimusi tuleb veel, enne pean siis lähemalt pildistama.
Sellisena on olukord nagu ujukiruum oleks bena täis ja nõelklapp kinni (täiesti tavaline situatsioon).
Kui sa sellises kohas töötad, kas saaksid natuke inffi anda?
Mis otsad (numbrite järgi), kuhu käivad?
Küsimusi tuleb veel, enne pean siis lähemalt pildistama.
C
oi johhaidii, mis seade sul weel on???:D
me paialdame Elpiaasi seadeid, aeg on näidanud, et need on kõige töökindlamad. muu jama kohta, mida on wäljamaal ja eestis paigaldatud-myydud, ei oska ma midagi kosta.
pmst kui ma seda seadet tervenisti näeksin, käes hoiaksin, siis oskaksin ehk ka rohkem aidata. wõin ylemusele näidata seda pilti (parem oleks kui neid weel oleks), ta meil päris nupp selles asjas. ytlen ise kohe ära, et tean I ja II põlvkonna põhimõtet, olen neid näinud, paigaldust näinud ainult II põlvkonna puhul kõrvalt, ise tegelen IV põlvkonna paigaldusega, ehk siis hargpritsetega. Seda on palju huvitavam ja keerulisem teha. omale pole jah paraku wanema põlvkonna seadmete paigaldamist ette tulnud. paarimees teeb praegu II põlvkonda. ehk saad pilte rohkem sellest asjast?
me paialdame Elpiaasi seadeid, aeg on näidanud, et need on kõige töökindlamad. muu jama kohta, mida on wäljamaal ja eestis paigaldatud-myydud, ei oska ma midagi kosta.
pmst kui ma seda seadet tervenisti näeksin, käes hoiaksin, siis oskaksin ehk ka rohkem aidata. wõin ylemusele näidata seda pilti (parem oleks kui neid weel oleks), ta meil päris nupp selles asjas. ytlen ise kohe ära, et tean I ja II põlvkonna põhimõtet, olen neid näinud, paigaldust näinud ainult II põlvkonna puhul kõrvalt, ise tegelen IV põlvkonna paigaldusega, ehk siis hargpritsetega. Seda on palju huvitavam ja keerulisem teha. omale pole jah paraku wanema põlvkonna seadmete paigaldamist ette tulnud. paarimees teeb praegu II põlvkonda. ehk saad pilte rohkem sellest asjast?
Joss
oh jama nende wanade asjadega. usu mind, kui tööle saadki, on mingi aja pärast jälle mingi jama. nende seadmete juppe on raske saada ja kui ongi võimalus kusagilt midagi tellida, siis see läheb liiga kalliks. lihtsam ja odavam on osta uus.
vialle nime ei kuule ma esimest korda kyll. see mis paagi peal kirjas, see on suht savi.
pildil näen siis paaki, mikserit, reduktorit filtrit. selle halli karbi seda kylge tahaks kyll näha, kus klemmid-asjad käivad.
vialle nime ei kuule ma esimest korda kyll. see mis paagi peal kirjas, see on suht savi.
pildil näen siis paaki, mikserit, reduktorit filtrit. selle halli karbi seda kylge tahaks kyll näha, kus klemmid-asjad käivad.
Joss
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Parem hilja, kui mitte kunagi.
Kas punase ringiga tähistatud klapi tõmbemähis (koos klapiga muidugi) võis olla enne selle mehhaanilise kraani asemel?
Mis plokk võiks olla kollase ringiga tähistatud? Plokk on täis valatud.
Mis otstarve võis olla kunagi rohelisel juhtmel? Praegu tolkneb niisama seal.
Mis "junn" võiks olla sinise noolega tähistatud?
Kas mehhaanilise (ka elektriline) anduri küljest minev must juhe pannakse bensiininäidiku otsa külge (läbi veksellüliti muidugi), või peab seal olema eraldi näidik?
Kas punase ringiga tähistatud klapi tõmbemähis (koos klapiga muidugi) võis olla enne selle mehhaanilise kraani asemel?
Mis plokk võiks olla kollase ringiga tähistatud? Plokk on täis valatud.
Mis otstarve võis olla kunagi rohelisel juhtmel? Praegu tolkneb niisama seal.
Mis "junn" võiks olla sinise noolega tähistatud?
Kas mehhaanilise (ka elektriline) anduri küljest minev must juhe pannakse bensiininäidiku otsa külge (läbi veksellüliti muidugi), või peab seal olema eraldi näidik?
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ise küsin, ise vastan. Äkki on kellelgi sellest abi.Algselt postitas: motamees
Kas punase ringiga tähistatud klapi tõmbemähis (koos klapiga muidugi) võis olla enne selle mehhaanilise kraani asemel?
Mis plokk võiks olla kollase ringiga tähistatud? Plokk on täis valatud.
Mis otstarve võis olla kunagi rohelisel juhtmel? Praegu tolkneb niisama seal.
Mis "junn" võiks olla sinise noolega tähistatud?
Kas mehhaanilise (ka elektriline) anduri küljest minev must juhe pannakse bensiininäidiku otsa külge (läbi veksellüliti muidugi), või peab seal olema eraldi näidik?
Uurisin täna lähemalt seda ballooni osa.
Viimase küsimusega sain asjad ühele poole täielikult. Võtsin Lada bensiini näidiku ja hakkasin katsetama. Näitas, aga valesti. Mähiste takistused ei ole kooskõlas. Elektroonika pool on mul väga nõrk. Kui kuidagi enam ei saa, siis kuidagi ikka saab. Võtsin ühe vana raadio ja hakkasin sealt takisteid võtma. 48 takistit proovisin läbi ja lõpuks sain näidiku täpselt näitama. Lõpliku täpsuse huvides pidin kaks takistit järjestikku tinutama.
Sinise noolega tähistatud junn on "ületäite andur" (minu meelevaldne nimetus). Seal sees on mingi valguspeegeldusel põhinev mõõteseade. Kollase ringiga tähistatud plokk on selle "juhtaju" ja punase ringiga tähistatud tõmbemähis sulges ilmselt laadimise kraani. See komplekt on mulle mittevajalik. Katsun sinna auku aretada aurustunud gaasi võtmiseks koha.
Rohelise juhtme otstarve on ilmselgelt vedelgaasi taseme näidu edastamine näidikule. Näidiku küljes olev must juhe läheb massi. See roheline juhe oli tasemeanduri küljest ära tulnud. Pisike tinutus ja asi jälle korras.
Remonti (pisut keeramist õige suuna peale) vajas ka nivoo siseandur (ujuk ja hammasratas). Nivoo info väljapoole antakse läbi seina magnetiga.
Halli karbi ühendamise küsimused jäävad veel õhku.
C
Juhuu, oma kiire päewaplaani kõrvalt jõudsin siis täna lõpuks ka klubi foorumi lehele ning tuli meelde ka, et selline teema yleval.
Sellist iidset seadet on piltide järgi raske virtuaalselt "tööle" panna.
Korra viskasin veel pilgu peale piltidele, meenus ka see, et mingi kuu aega tagasi oli käinud ka yks kunde ukse taga, kelle autol oli samasugune seade peal. Saatsime viisakalt minema. Sellistega pole midagi teha. kui ei tööta, on võimatu saada neile hoolduskomplekte ja varuosi. Neid ei toodeta juba ammusest ajast. muidugi võib alati katsetada ja aretada, kuid mis kasu sellest kliendile on? Tund jookseb ja tulemust ei oska lubada. Kõige kindlam ja kliendisõbralikum lahendus on alati see, et vana seade maha ja meie oma peale.
iga tootjal on oma loogika, kuidas asja yles ehitada. muidugi põhimõte jääb samaks igal seadmel, kuid on teostamises erinevusi. selleks on olemas ka igal seadmel oma skeem, mille järgi paigaldada.
Mota, sa võid ju selle seadme omale peale panna, võibolla saad käima ja ehk sõidad sellega 100 km ära, võibolla 10 000km. aga kui see otsa peaks saama, siis pole enam midagi teha. Kuigi loomulikult, ma ei vaidle vastu, et teha annab alati midagi, kysimus on ajas ja rahas ning pea selguses.
Ise täna sain oma igiliikuriga nii kaugele, et ylevaatuselt läks läbi ja kindlustuse tegin kah ära. Ylemus hakkas kohe juttu tegema, et paneksin peale omale I põlvkonna gaasiseadme. Kysisin omahinda ja see oli nii soodne, et kui ma vähegi aega leian, siis panen peale ära. Isegi kui see masin sõidaks ainult aasta, tasuks see mul ropult ära.
Loomulikult ka minupoolsed vabandused, et pole piisavalt kompententne aitamaks sind selle seadmega. võibolla kui ma oleksin syndinud 15 aastat tagasi ja oleksin siis tegelenud gaasiasjaga, siis oleksin ehk praegus hetkel ka abiks.
Sellist iidset seadet on piltide järgi raske virtuaalselt "tööle" panna.
Korra viskasin veel pilgu peale piltidele, meenus ka see, et mingi kuu aega tagasi oli käinud ka yks kunde ukse taga, kelle autol oli samasugune seade peal. Saatsime viisakalt minema. Sellistega pole midagi teha. kui ei tööta, on võimatu saada neile hoolduskomplekte ja varuosi. Neid ei toodeta juba ammusest ajast. muidugi võib alati katsetada ja aretada, kuid mis kasu sellest kliendile on? Tund jookseb ja tulemust ei oska lubada. Kõige kindlam ja kliendisõbralikum lahendus on alati see, et vana seade maha ja meie oma peale.
iga tootjal on oma loogika, kuidas asja yles ehitada. muidugi põhimõte jääb samaks igal seadmel, kuid on teostamises erinevusi. selleks on olemas ka igal seadmel oma skeem, mille järgi paigaldada.
Mota, sa võid ju selle seadme omale peale panna, võibolla saad käima ja ehk sõidad sellega 100 km ära, võibolla 10 000km. aga kui see otsa peaks saama, siis pole enam midagi teha. Kuigi loomulikult, ma ei vaidle vastu, et teha annab alati midagi, kysimus on ajas ja rahas ning pea selguses.
Ise täna sain oma igiliikuriga nii kaugele, et ylevaatuselt läks läbi ja kindlustuse tegin kah ära. Ylemus hakkas kohe juttu tegema, et paneksin peale omale I põlvkonna gaasiseadme. Kysisin omahinda ja see oli nii soodne, et kui ma vähegi aega leian, siis panen peale ära. Isegi kui see masin sõidaks ainult aasta, tasuks see mul ropult ära.
Loomulikult ka minupoolsed vabandused, et pole piisavalt kompententne aitamaks sind selle seadmega. võibolla kui ma oleksin syndinud 15 aastat tagasi ja oleksin siis tegelenud gaasiasjaga, siis oleksin ehk praegus hetkel ka abiks.
Joss