Pildimaterjal ploki puurijatele ning kaane lihvijatele:
Pildimaterjal ploki puurijatele ning kaane lihvijatele:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Pildimaterjal ploki puurijatele ning kaane lihvijatele:
Mõned pildid siis:
mootoriplokk
plokikaas
piltide autor dr Tuha.
ja eks ta ise kommenteerib siis edasi
mootoriplokk
plokikaas
piltide autor dr Tuha.
ja eks ta ise kommenteerib siis edasi
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kõige pealt plokikaanest.See koht kus on peenike punane ring on 8mm paks.See osa plokikaanest peab hoidma tosooli jahutus süsteemis ja ka silindris toimuvaid töötsükleid.Kui kaanest palju maha freesida siis hakkab sealt läbi painduma töötakti ajal.Ja põhjustab surve radikas.Uuematel kaantel on seal kaks ribi tugevduseks,mis hoiab selle serva tugeva.
See kaan on 2101 need kaaned on paksemad ja tugevamad kui 21011
Plokk on 2105.Seega hülsi läbimõõt 79mm,sellel plokil on 79,4mm.Pildil on näha,et hülsi seina paksus on erinev.Võib oletada valu ja töötlemis täpsust,kui nüüd puurida 82 kolvile see plokk. Selline õhuke sein mis järgi jääb paindub mootori töötamisel läbi.Ja mootor hakkab õli neelama ning garteri gaasiga võib rehve pumbata.See on nagu leebem varjant,aga kurvema puhul tõmbab hülssi prao sisse töötamis aeg.Ja laseb tosooli silindrisse.Siis jääb mootorist ainult otsakaaned,karter,kolm kepsu koos kolbidega mis kõlbaks veel kasutada.
Ploki paksem hülsi sein on 6mm ja õhem 4mm !!!!
[Muudetud: 2-14-2008 tuhajuhe]
See kaan on 2101 need kaaned on paksemad ja tugevamad kui 21011
Plokk on 2105.Seega hülsi läbimõõt 79mm,sellel plokil on 79,4mm.Pildil on näha,et hülsi seina paksus on erinev.Võib oletada valu ja töötlemis täpsust,kui nüüd puurida 82 kolvile see plokk. Selline õhuke sein mis järgi jääb paindub mootori töötamisel läbi.Ja mootor hakkab õli neelama ning garteri gaasiga võib rehve pumbata.See on nagu leebem varjant,aga kurvema puhul tõmbab hülssi prao sisse töötamis aeg.Ja laseb tosooli silindrisse.Siis jääb mootorist ainult otsakaaned,karter,kolm kepsu koos kolbidega mis kõlbaks veel kasutada.
Ploki paksem hülsi sein on 6mm ja õhem 4mm !!!!
[Muudetud: 2-14-2008 tuhajuhe]
56506878
-
kKutsa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
- Asukoht: Keila
- Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
- Kontakt:
Et seda ei juhtuks lüüakse veesärki alumiinium kiilud sisse,soovitav oleks ennem lihvimisse viimist kuna kiilu sisse löömisega võib kaane selle kohapealt kõrgemaks lüüa.Algselt postitas: tuhajuhe
Kõige pealt plokikaanest.See koht kus on peenike punane ring on 8mm paks.See osa plokikaanest peab hoidma tosooli jahutus süsteemis ja ka silindris toimuvaid töötsükleid.Kui kaanest palju maha freesida siis hakkab sealt läbi painduma töötakti ajal.Ja põhjustab surve radikas.Uuematel kaantel on seal kaks ribi tugevduseks,mis hoiab selle serva tugeva.
See kaan on 2101 need kaaned on paksemad ja tugevamad kui 21011
[Muudetud: 2-14-2008 tuhajuhe]
[Muudetud: 17-2-2008 Kutsa]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
täiesti võimalik on see, et kui sa 3mm suurema kolvi paned läheb hülss 1,5mm õhemaksAlgselt postitas: corrado
probleem.... kui suur on võimalus, et 1600ccm plokile puurides silindriava 82mm suuruseks see õhukeseks jääb?
ja võib jääda liiga õhukeseks... aga ei pruugi
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."