K: Kui raske oleks teha 01 nelikveoliseks?
K: Kui raske oleks teha 01 nelikveoliseks?
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
K: Kui raske oleks teha 01 nelikveoliseks?
Oli igav ja igavusest tulevad imelikud mõtet pähe.. Tekkis küsimus et kui raske oleks teha ja kas on üldse võimalik 01st 4x4 auto niva detailide põhjal.
Äkki mõni teadjam inimene oskab komenteerida.
Äkki mõni teadjam inimene oskab komenteerida.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Keevitus ja plekitööd? Annad ehk mõne vihje mida muuta ja keevitada. Tahax tõesti katsetadaAlgselt postitas: olaaf
kui keevitus ja plekitööd pole meeltmööda siis jooniseid tegema. Võimatut pole siin vast midagi vaid teotahet ja oskusi on vaja
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Ehitamise umbkaudsest mahust saad aimu Motamehe projektidest ja kui see sind ei heiduta siis anna tuld.
Kõigepealt asja legaalsus.Kui kavatsed Lada dziibiga ka avalikel teedel
sõita,tuleb suhelda ARK`i tehnikaosakonnaga,kust saad kõik nõuded/tingimused omavalmistatud liiklusvahendi kohta.
Aga kui asi jääb "just for fun" ja autoehitamise kogemuste saamise tasemele siis saab ka lihtsamalt hakkama.
Näituseks vaata mõni Gaz-69 või Uaz-469 raam koos sildadega ja sinna
peale ehitad ?iguli kere.
Mõned mõõdud ka plaanipidamiseks.Mõõdud võetud rehvitsentrist.
?iguli esisild 1345 mm.
-----tagusild 1304 mm.
Niva esisild 1430 mm.
-----tagusild 1400 mm.
Gaz 69 1440 mm,mõlemad sillad ühelaiused.
Uaz 469 1445 mm,sama.
Kõigepealt asja legaalsus.Kui kavatsed Lada dziibiga ka avalikel teedel
sõita,tuleb suhelda ARK`i tehnikaosakonnaga,kust saad kõik nõuded/tingimused omavalmistatud liiklusvahendi kohta.
Aga kui asi jääb "just for fun" ja autoehitamise kogemuste saamise tasemele siis saab ka lihtsamalt hakkama.
Näituseks vaata mõni Gaz-69 või Uaz-469 raam koos sildadega ja sinna
peale ehitad ?iguli kere.
Mõned mõõdud ka plaanipidamiseks.Mõõdud võetud rehvitsentrist.
?iguli esisild 1345 mm.
-----tagusild 1304 mm.
Niva esisild 1430 mm.
-----tagusild 1400 mm.
Gaz 69 1440 mm,mõlemad sillad ühelaiused.
Uaz 469 1445 mm,sama.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Ei taha teha lada jeepi, tahaks sama kõrget nagu tava 01, ei taha ka muud raami, just 01 raamile. Aga uurin veel ja mõtlen
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
kuhu sa esidiffri ära kavatsed mahutada, seal mootori all isegi kitsas ju? Samara nelikveoliseks tegemine oleks kordades lihtsam. Muidugi, kui tahtmine just 01 ehitada, siis oleks mõttekam juba keskmootori peale mõelda, tuleks hoopis teine kaalujaotus ja esiotsa jääks ka ruumi esisilla jaoks. Eestis on nii range registrikeskus, et legaalseks sellist elukat vaevalt saaks. Peale selle, oleks lihtsam teha osa autost juba toruraamile, sest igasugune niigi pehastunud lada kere lõikumine ja teistmoodi kokkukeevitamine ei kipu hästi välja kukkuma.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Esidiffri mahutab ära küll, aga kuhu panna veovõllid? Kindel on see, et lada lansekatest ei saa just eriti palju sinna alles jääda. Tuleb ka arvestada, et Nival on mootor ja kast üldse paremale poole nihkes. Lisaks peab põhja all leidma ruumi vahekastile. Kui nüüd lada salongi vaadata, siis ma ei kujuta küll praegu seda ette, kust see ruum võtta. Nival on keskmine tunnel ikka väga lai. Kahe istme vahele mahuta peaaegu et kolmas.
Aga hea tahtmise korral on kõik võimalik. Kunagi olen isegi kuskil vene netiavarustes kohanud Niva tehnikale ehitatud klassika pilte/juttu.
Aga hea tahtmise korral on kõik võimalik. Kunagi olen isegi kuskil vene netiavarustes kohanud Niva tehnikale ehitatud klassika pilte/juttu.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
selleks tuleks esisild hoopis vahetadaAlgselt postitas: karel
kuhu sa esidiffri ära kavatsed mahutada, seal mootori all isegi kitsas ju? Samara nelikveoliseks tegemine oleks kordades lihtsam. Muidugi, kui tahtmine just 01 ehitada, siis oleks mõttekam juba keskmootori peale mõelda, tuleks hoopis teine kaalujaotus ja esiotsa jääks ka ruumi esisilla jaoks. Eestis on nii range registrikeskus, et legaalseks sellist elukat vaevalt saaks. Peale selle, oleks lihtsam teha osa autost juba toruraamile, sest igasugune niigi pehastunud lada kere lõikumine ja teistmoodi kokkukeevitamine ei kipu hästi välja kukkuma.
polakatel on paar ladat samara esisillaga muidugi veo elemendid on eemaldatud - põhjus pigem vedrustuses... ka siin foorumis liikusid pildid kui ma ei eksi kunagi ammu...
pigem tuleks jälgida venelaste kogemusi:
samara esisild, siiani avaldamata aga ilmselt vanema subaru vahekast ja kundlasti teada olev subaru tagasild..
mis mootorit kasutati ei tea aga aimata on siis 1,7 lada samara 16v tehtud asi...
pildinäiteid ka:
2105 pilte ei leidnud kiiruga aga soovitan .ru saidiga lehtedel ringi vaadata...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkopec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
- Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
- Autod: japs
http://www.hullumaja.com/?pg=main&t=0&i=6268
tundub olevat uaz põhjal
tundub olevat uaz põhjal
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
-
nnapster8
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
- Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
- Autod: VW Golf 2
- Kontakt:
Ega see niva tehnikaga ka väga raskeks ei kujune, vahekasti jaoks ruumi saab ju ikka väheke teha juurde, lõikad väiksed augud sisse, paned vahekasti paika ja siis selle järgi keevitad uue pleki. Esisilla saab kah üpris hästi ära mahutada, tuleb toppida niva sillatala ja selle külge esidiffer kinnitada, mootori jaoks teed uued kinnitused kui tahad ikka samasse kohta mootorit jätta (keskele). Selle esidiffriga läheks esisilla kliirens ainult 5cm madalamaks juhul kui kasutada mootoril ikka niva karteripõhja (see vähe teise kujuga ja annab ruumi juurde diffrile).
Edu ehitamisel!!!
Ma ise ka võibolla panen 01le niva jubinad sinna põhja alla kui viitsin kuna endal vedeleb mitu niva esisilda, 1 tagasild ja ka karteripõhi täitsa olemas.
Liivo!!!
Edu ehitamisel!!!
Ma ise ka võibolla panen 01le niva jubinad sinna põhja alla kui viitsin kuna endal vedeleb mitu niva esisilda, 1 tagasild ja ka karteripõhi täitsa olemas.
Liivo!!!
Oli kord Niva.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vanema tüübi Toyota Tercel on ladaga enam-vähem ühes mõõdus.
Üsnagi tegija riist, olen isegi sellisega sõitnud. Tavaliiklemisel on vedavaks esisild, sopamaastikul saab tagumise kah krabama panna. Aeglusti puudub, kuid 4wd väga aeglaseks kulgemiseks on veel üks käik, mis 1.-st aeglasem.
[Muudetud: 9-7-2007 logman]
Üsnagi tegija riist, olen isegi sellisega sõitnud. Tavaliiklemisel on vedavaks esisild, sopamaastikul saab tagumise kah krabama panna. Aeglusti puudub, kuid 4wd väga aeglaseks kulgemiseks on veel üks käik, mis 1.-st aeglasem.
[Muudetud: 9-7-2007 logman]